נ.ר5
סיפור חדש!!! מקווה שאני אצליח איתו בגלל המחסום שהיה לי עם שני הסיפורים הקודמים שלי.. ההרשמה: שם- גיל- אופי- מראה- רציתי לוסיף- נא לא לכתוב לי "בבקשה שהוא יהיה בארגון" או כאלה.

אלמנה שחורה – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 28/11/2014 827 צפיות 4 תגובות
סיפור חדש!!! מקווה שאני אצליח איתו בגלל המחסום שהיה לי עם שני הסיפורים הקודמים שלי.. ההרשמה: שם- גיל- אופי- מראה- רציתי לוסיף- נא לא לכתוב לי "בבקשה שהוא יהיה בארגון" או כאלה.

כריסטיאנה נעה בקצב המוזיקה לצד כל האנשים שלידה. חלקם מדברים, חלקם שותים, חלקם רוקדים. היא התקדמה באיטיות (לפי קצב המוזיקה) אל הבמה הקטנה והשחורה. את מבטה תפסה אישה, בערך בגילה, עם שיער בלונדיני ארוך שבקצוותיו נצבע בורוד-אדום. היא לבשה חולצה שחורה שבגבה ציור לבן של עכביש והטייץ השחור וההדוק שלה, גם כן, היה בצבע שחור. היא מאוד בלטה בשטח המועדון הרחב. האישה הנהנה אל עבר כריסטיאנה וחייכה.
למרות שלא ידעה למה, הנהנה אליה כריסטיאנה בחזרה והמשיכה במשימתה. היא סידרה את שמלתה הלבנה והצמודה. היא פירקה את הפקעת ההדוקה והשחורה שלה ואת סרט המשי הלבן שחיבר את הפקעת קשרה סביב פרק ידה. עכשיו שיערה התנופף ברוח המאווררים הקטנים והחלודים. עוד כמה מטרים היא תהיה ליד הבמה, כל-כך קרובה לסיום משימתה, אך בכל זאת… משהו הציק לה. זאת אל היתה השמלה הצמודה להחריד וזה גם לא היה המועדון הצפוף, אלא האישה עם העכביש על הגב. כריסטיאנה הגיעה אל הבמה ולהפתעתה, ראתה שלצידה עומדת אותה אישה, עם העכביש על הגב.
כדי להתנהג בטבעיות המשיכו השתיים להתנועע בקצב המוזיקה האיטית בוחנות את הגבר שעל הבמה, משחק בקלפים עם עוד שלושה אנשים ומסביבו, עומדים חמישה שומרים קרחים לובשים שחור. אלא בטח המאבטחים שלו, חשבה לעצמה כריסטיאנה. היא בחנה את האישה, הפעם בקפידה, והניחה את עיניה על חרב סמוראים בנרתיק לבן וקשיח מעוטר חוטי זהב. כריסטיאנה ניסתה להבין למה האישה הזאת מסתובבת עם חרב סמוראים, ולמה היא הנהנה אליה קודם.
"קימיאן לורינס, את יכולה לקרוא לי קים." לחשה האישה שכנראה שמה היה קים בלחש כזה שכמעט אי-אפשר היה לשמוע.
"איך את קשורה למשימה שלי?" ניחשה כריסטיאנה שקים קשורה למשימתה.
"אני החיפוי שלך, מכיוון שאת מתמחה. את לא אמורה לראות אותי, אבל עשיתי את זה כדי להגן עלייך יותר. תביני, כריסטיאנה, אני חלק חשוב מהארגון 'אלמנה שחורה', אני בדרך כלל מחפה על הנבחנים לארגון, ולרוב, הם לא מתקבלים."
"נגיד שהבנתי, קים… זאת המשימה שלי. תחפפי!" איך היא יודעת את השם שלי? חשבה כריסטיאנה.
"את טירונית! את לא יודעת מה לעשות." זעפה עליה קים.
"הארגון לא בחר אותי סתם, אני יודעת מה אני עושה. תחפפי לי מהעיניים." אמרה כריסטיאנה ועלתה בצדרגות העץ החורקות לבמה. חריקות המדרגות כמעט לא נשמעו בגלל המוזיקה שהלמה באוזניהם של המסתובבים במועדון.
"אפשר?" שאלה כריסטיאנה בקול ערמומי כשנדחקה בין השומרים ושמה לב לכיסא פנוי מסביב לשולחן העגול. הגבר, שבטח היה בעל המועדון, בחן אותה ולבסוף חייך.
"כמובן." הוא הוריד את מגבעתו החיוורת שחשפה שיער שחור וגלי. "שמי הוא ג'יידן." עיניו החומות זהרו כשאמר זאת. הוא לבש חליפה לבנה עם עניבה אדומה וממחטת כיס אדומה. בידו היו כמה קלפים. כריסטיאנה הסתכלה סביבה, מתחרטת בכך שקים לא לידה. היא לא יודעת מה לעשות עכשיו. היא בחנה את הקהל והבחינה בקים מסתכלת עליה ושפתיה אומרות:
"שיימשך אלייך. תצמידי אליו את השרשרת שלך."
כריסטיאנה הנהנה, היא הבינה חצי ממה שקים אמרה, את החצי החשוב. היא מיששה את שרשרת הכסף שלה והורידה אותה בתנועה קטנה, כדי שאף אחד לא יראה. לבסוף זרקה את השרשרת על ג'יידן.
"אופס… טעות שלי." חייכה בביישנות.
"הנה, תני לי." הוא תפס את השרשרת והחזיר אותה לצווארה של כריסטיאנה.
"תודה לך… פראייר!" אמרה וקמה ממקומה. היא בעטה בראשו של ג'יידן ועקב המגף שלה נתקע בעינו השמאלית. היא ירדה בריצה במדרגות הבמה ואחריה היא שומעת את קולו של ג'יידן צועק: "תפסו אותה!"
"ברוכה הבאה אל 'אלמנה שחורה'." אמרה קים ושתיהן יצאו מהמועדון בריצה.


תגובות (4)

שם: בוני הייד
גיל: לבחירתך.
אופי: עקשנית כמו פרד, מרדנית, חשדנית, מתוחכמת, חדת הבחנה, חכמה במובן כמעט מפחיד. כלומר, היא מתה על מתמטיקה, פיזיקה, רובוטיקה וכו'. נאמנה, נוהגת להתכנס בתוך עצמה, כשהיא הולכת עם קבוצה היא תמיד תלך מהר יותר מכולם ותלך מקדימה שקועה במחשבות של עצמה. דעתנית, כריזמטית, שונאת אי צדק, דייקנית, צינית, יסודית, יצירתית.
מראה: שיער חום כהה שירוק בקצותיו (ירוק כהה), עיניים ירוקות כהות וחמות, עצמות לחיים גבוהות, חיוורת, לא גבוה מאד, משקל ממוצא, קימורים יפים.

28/11/2014 16:07

אלנה ווירד
גיל: 16
אופי: רגישה נחמדה אוהבת לעזור חכמה עקשנית הולכת לפי אינסטינקטים.
מראה- שיער חום חלק עד המותניים עיינים חומות גוף שעון חול, שמה עדשות- צבע העינים שלה האמיתי הוא אפור. גוף שעון חול ופרצוף יפה, שמה משקפי שמש כי העיניים שלה רגישות לשמש..
מקווה שתוסיפי אותי (: אה והיא באירגון גם

28/11/2014 16:56

    תמחקי את מה שרשמתי ״שהיא באירגון״

    28/11/2014 16:57

שם: דילן קייס
גיל: נתון לבחירתך
מראה: שיער שחור קצת בהיר, נראה יותר אפרורי כזה ועיניים חומות כהות, גבוה ובעל צבע גוף די כהה. הולך בדרך כלל עם בגדים ארוכים וכהים, אבל לא שחורים.
אופי: כריזמטי ואכפתי, חזק חברתית ונפשית, בוכה לעתים נדירות ביותר, יש לו כושר הסוואה והוא אוהב להשתמש בו. נוטה להתחמק משאלות אישיות ומדברים אישיים בכללי, לא אוהב בני אדם או ליתר דיוק די סולד מהם, מעדיך בהרבה את הטבע, הוא בן-אדם חופשי. לא אחראי אך בעל זיכרון טוב. יודע לשמור סודות טוב, אם תגלה לו משהו, סביר להניח שהוא לא יגלה אותו למישהו אחר אלא אם תסכים לו לעשות את זה.
משהו להוסיף: למרות שביקשת לא לרשום דברים כאלה אני ארשום בכל זאת- אני מבקשת שהוא לא יהיה בארגון, תודה.
מקווה שתמשיך :)

28/11/2014 18:09
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך