אם אתם אוהבים את הספר תכתבו לי ואני יעלה חלק 2... אשמח עם תגיבו💜

אני ערפדית?! אמת חיי… פרק ראשון:

25/01/2019 501 צפיות 2 תגובות
אם אתם אוהבים את הספר תכתבו לי ואני יעלה חלק 2... אשמח עם תגיבו💜

הייתם מאמינים אם היו אומרים לכם יום אחד שיש דבר כזה ערפדים?! כל המציאות שחייתם בה היא שקר אחד גדול? ושהורים המאמצים שלכם ידעו את זה?! שלא היה קורה כלום אם הורים הביולוגים שלכם היו יותר… יותר הגונים! ואנושים?! אז נעים להכיר אני דניאלה וזה סיפור חיי…
……………………………………………………………….

זה היה בוקר רגיל… קמתי בבוקר מוקדם כמו תמיד, לא יודעת למה אבל זה נותן לי הרגשת ביטחון משונה כזו…! כיאילו אני מרחקת מהכל…

"אמא… אמא! נו אמא יש לי לימודים!" קראתי בדאגה. אבא שלי נפטר לפני 6 שנים, עד היום לא נמצאה הגופה ולא ידועה סיבת המוות. במקום למוצא את אמא שלי מצתי ופתק ועליו דם אם סימן מוזר המזכיר ניבים ארוכים כאלה… קצת כמו באגדות שיש על הערפדים.
היה רשום בפתק:

'אם את רוצה לראות שוב את
"אמא" שלך בואי לבד לסמטה
ברחוב הראשי בהיום בשעה 8:00
ולא זה הסוף של אמא שלך'

"זה… קורה רק בסרטים!" חשבתי לעצמי… אבל איבדתי אבא אני לא רוצה שיקרא משהוא לאמא שלי!!!
"רגע ב-8 זה עוד 20 דקות!" צעקתי.
רצתי במורד המדגות בדרכי לסמטה שברחוב הראשי… אני לא אוהבת את המקום הזה! הוא יותר מדיי חשוך… יותר מדי אפל… ובעיקר פחות אנושי!
הקירות היו מחוסים דם ובקע קול מהחושך:"זה לא אפשרי! את לא ערפד!"


תגובות (2)

רעיון חמוד והכל, אני אתן לך עצה שמישהו נתן לי כשהתחלתי לכתוב, אל תמהרי עם הסיפור, ואל תבליטי יותר מדי, לדוגמא, סימן כמו ניבים?, קצת הורס את המתח, לא חושבת?
תגרמי להכל להיראות מציאותי יותר, אולי שתהיה המומה, תכתבי רגשות, הבעות פנים, וגם אם את רוצה להגיע לעניין מהר יותר, בנוגע לעניין החטיפה של אמא, תנסחי את הפתק פחות ברור, או שבכלל לא צריך פתק, שתשמע צרחות, או שתראה סימני מאבק או משהו, תאריכי את הסיפור, אבל תיזהרי לא להאריך יותר מדי כדי לא לשעמם, תשאירי מיסטורין, מבינה?,כי אם תמשיכי את העלילה של הסיפור כמו שהיא, כלומר מהירה, הסיפור שלך ייגמר בתוך משהו כמו, 3-4 פרקים, אם זאת הכוונה, אז סבבה אחלה, ואם לא, תקשיבי למה שאמרתי, מקווה שלא הורדתי לך את בחשק, ושיהיה לך המון הצלחה בהמשך!
מצפה לפרק הבא (-:

25/01/2019 23:56

בכלל לא! אני בכוונה עושה את זה מהר כדי להגיע את העיקר! הניבים… זה היה בכוונה ידעתי שזה יתן רמז חזק ורציני! עלילה ההמשך של הסיפור תהיה הרבה יותר מסובכת ומותחת אבל הייתי חייבת שהפרק הראשון יתן רמזים חזקים! יש לסיפור הזה לפחות 8 פרקים אבל הזה תלוי בתגובות הקהל אבל בכל זאת תודה על התגובה😍
לייק ·

26/01/2019 10:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך