puma161
פרק שני ושוב מצפה לביקורת טובה או רעה

אש וקרח פרק 2

puma161 03/08/2014 704 צפיות 2 תגובות
פרק שני ושוב מצפה לביקורת טובה או רעה

לפי העולם המתואר בנבואה, אני נכנסתי הישר למרכזו כך שהרגשתי חום וקור בעת ובעונה אחת אבל זה לא היה כואב. הסתכלתי אחורה וראיתי שזה מסע בכיוון אחד כי השער נעלם וכשהסתכלתי קדימה הבנתי על איזו מלחמה דיברה הנבואה…

ראיתי כדורי אש וקרח עפים בשמיים ושמתי לב שאני עומדת על סדק בקרקע, הנחתי שהשער העביר אותי ליקום המקביל והסדק הזה הוא בעצם הגבול בין האש לקרח.
לא ידעתי לאן ללכת ולכן בחרתי בצד ימין בתקווה שיהיה לי מזל והוא יביא תוצאות טובות (אני שמאלית אז צד שמאל זה המזל שלי), היה זה צד הקרח ובהתחלה קפאתי מקור אך למרבה הפתעתי התרגלתי אליו במהרה, 'אולי אני באמת האיש מהנבואה?', זו הייתה המחשבה האחרונה בראשי לפני שהרגשתי משהו פוגע בי בחוזקה ואיבדתי את הכרתי…

***********************************************************************************************************

"היא זזה" שמעתי קול מעורפל, כאילו בתוך חלום. רציתי מאוד להתעורר אך לא הצלחתי הרגשתי כאילו תפרו את העפעפיים שלי אחד לשני וכאשר ניסיתי לפקוח אותם לא הצלחתי, לבסוף אחרי מאמצים רבים פקחתי אותם וכשעשיתי זאת הרגשתי שחלק מהעור שלי ניקרע.
"היא מתעוררת, תיזהרו" שמעתי שוב את אותו קול והפעם הצלחתי לזהות קול של אישה, לא הבנתי למה היא הוסיפה 'תיזהרו' אני לא מסוכנת. כשראייתי התחילה להתבהר ראיתי במטושטש שלוש דמויות מסתכלות עלי לאחת היו עיניים אפורות בהירות, שיער לבן שהיה בו גם גוון כחול ועורה היה בהיר מאוד היא נראתה מבוגרת וניחשתי שהיא הייתה זו שדיברה, לשנייה היו עיניים כחולות בהירות, שיער קצר ופרוע בצבע כחול בהיר ועור לבן זה היה בן, ולשלישית היו עיניים בצבע טורקיז שנטה לגוון הכחול, שיער ארוך בצבע בלונדיני בהיר מאוד כמעט לבן וצבע עורה היה בהיר אך לא לבן לגמרי.
ניסיתי לקום אך הרגשתי כאב חד מפלח את גבי ונפלתי בחזרה על גבי המיטה(אני חושבת) ששכבתי עליה.
"את בסדר?" שאל אותי הבן והסתכל עלי בדאגה, רציתי לשקר ולהגיד לו שכן אך במקום זה מה שיצא לי היה:
"מה קרה לי?" והשתנקתי מחוסר אוויר בסיום המשפט.


תגובות (2)

uta uta

תמשיך או תמשיכי, יש לי זיכרון של עכבר, אז אם אמרת לי, אז שכחתי סליחה

03/08/2014 18:24

אני בת ותודה

03/08/2014 18:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך