uta
מקווה שזה מסדר קצת את העניינים :)

בני הלילה: מילון מושגים

uta 24/07/2015 823 צפיות 2 תגובות
מקווה שזה מסדר קצת את העניינים :)

לפני שאני מתחיל,
אני מודה לקארין (karinrin55) על הרעיון – וכמובן שהיא נתנה לי את האפשרות להיעזר בזה לסיפור שלי. אז תודה!
ועכשיו למילון ^^

ערפד – יצור על טבעי עם תאווה לדם, ככל שערפד ישתה יותר ויותר דם כך הוא יתחזק בהרבה.
ערפד וינרין – יצור על טבעי שיכול לשכון בגופם של אנשים בעודו ערפד, הם היחידים שהיו במקדש.
איש זאב / מזדאב – אדם אשר יכול לשנות את צורתו לזאב, ולחצי זאב. יש אלפא שזה מנהיג הלהקה ויש בטא שהוא חלק מהלהקה. (תודה לזאב צעיר על הרעיון של האלפא/בטא.)
בן אלמוות- יצור אשר יכול לחיות לנצח.
רוח רפאים- יצור אשר יכול להחליף צורה ולשכון בגוף של אנשים. בדרך כלל בני אלמוות מתחילים כרוחות רפאים (משני צורה).
ציידים- אנשים בעלי כוחות על טבעיים שמטרתם לחסל כמה שיותר יצורים על טבעיים, כמו הערפדים שיש להם תאווה לדם, להם יש תאווה לציד יצורים. יש סוגים שונים של ציידים- לפי תחום הציד שלהם.
צייד אפל – צייד עם כמויות עצומות של דם שדי, אין לו דם אנושי רק שדי. בעל יכולות שעולות על כל הציידים. חזק ומסוגל להסתגל לכל דבר.
ערפד שחור – ערפד שמטרתו לשרת את אדונו, הוא בעל ציפורניים שחורות והוא חזק יותר מכל ערפד שקיים, בעל דם של שד שמגביר את יכולותיו.
ערפד עליון – ערפד חזק יותר משאר הערפדים, הוא האחראי לכל יצירת הערפדים. אם הורגים אותו לפני שהוא נהיה ערפד כל הערפדים הקיימים בעולם מתים.
אבן השמש והירח – אבן מיוחדת ששייכת לאנשי הזאב, אם אלפא מת לא בגלל חלק או פרט מהלהקה, הלהקה נשארת בלי אלפא. האבן יכולה לשנות בטא לאלפא כאשר הוא אוגר את כוחותיה.
טבעת הדם – טבעת מיוחדת שעונדים ציידים בעלי כישרונות יוצאי דופן, אם הורגים מישהו שהטבעת עליו הוא צריך למצוא את הטבעת בעולם המתים, כאשר הוא מוצא אותה הוא חוזר לחיים.
היוצרים- קבוצה של אנשים שיוצרים זנים חדשים של יצורים- עדיין לא ידוע אם הם בעצמם יצורים.
בן כלאיים- יצור שהוא חצי ערפד, חצי זאב.
באנגמי – עוד לא ידוע מה הוא או איזה יצור הוא או מה מטרתו.


תגובות (2)

יוטה!!!! תמשיך לכתוב! אני במתח מהסיפור (:

24/07/2015 14:42

אני אני בדרך כלל פחות מתחברת לסיפורי ערפדים ואנשי זאב למרות שבנפרד הם מדהימים. אבל, קראתי פרק או שניים לדעתי ואתה עושה עבודה מעולה.
(חוץ מזה אני אוהבת פירושונים^^)

24/07/2015 15:26
סיפורים נוספים שיעניינו אותך