גבריאל , מלאך האור –פרק 12

time machine123 13/11/2017 800 צפיות אין תגובות

\" אני אנסה לתת לקשר הזה הזדמנות חד פעמית . אבל אני לא מבטיחה לך ארמונות פאר, גבריאל , אני אוהבת אותך ואני צריכה אותך לצידי. אני לא כל כך בטוחה לגבי החתונה. אבל אני לא רוצה לאכזב אותך מצד אחד , מצד שני אתה פשוט מקסים. יש בך את כל מה שחלמתי. \" אמרה לו אביטל בהתרגשות.
\" אני חושב שאת צריכה טיפת זמן , אל תמהרי . יש לי הפתעה נוספת בשבילך!\" אמר לה בהפתעה והיא הפנתה את מבטה לעברו מופתעת.
מה הוא הכין בשבילה? מה עוד מצפה לה?
היא לא רצתה להתאכזב.
\" בבקשה , המלאכים המזמרים שישירו לך את השיר \" גבריאל.\" הציג בפניה את שלישיית המלאכים המזמרים: רפאל , אוריאל ומיכאל. היא לא ידעה אם לצחוק או לבכות.
גבריאל היה השיר הכי יפה שהיא שמעה בחיים שלה.
\" וואו, גבריאל. אני לא יודעת מה לומר..\" הוסיפה אביטל בהתרגשות ועיניה הצטעפו.
גבריאל התקרב אליה וגנב ממנה עוד נשיקה . היא הביטה בו מובכת.
\" את לא צריכה להגיד כלום , את צריכה רק לעשות דבר אחד ויחיד – להקשיב.\" הוסיף גבריאל בהתרגשות.
כששלישיית המלאכים המזמרים החלו לפצות את פיהם. אביטל הרגישה צמרמורת שחלפה בעורה . איך גבריאל ידע תמיד להפתיע אותה כל פעם מחדש.
ככל שחלפו הדקות , התדהמה הורגשה היטב בעיניה. גבריאל יכול להיות לפעמים מקסים אולי יותר מדי.
עיניה היו נעוצות רק בו. בגבריאל . שעשה כל פעם את כל מה שביכולתו להפעיל עליה מגע של קסם.
אולי זה בגלל שהיא כל כך מתרגשת , היא ניסתה להסתיר את העצב שהיא הרגישה ולהסתיר אותו עמוק בתוך ליבה.
כשהמלאכים המזמרים סיימו את שירתם המופלאה. אביטל התמוגגה ומחאה כפיים כשהדמעות התגלגלו מעיניה.
\" תודה רבה לשלישיית המלאכים המזמרים : אוריאל , רפאל ומיכאל. תודה לכם מחלקה ראשונה בגן העדן.\" קרא גבריאל ברגשות תודה.
אביטל הסמיקה עקב ההפתעה הנוספת שגבריאל הכין לה.
\" וואו , גבריאל. אני ממש ממש מתרגשת!\" אמרה אביטל בזמן שהיא מחתה את דמעותיה בגב ידה הימנית.
\" אני כל כך מתרגש!\" אמר לה גבריאל בחיוך חם והוא הצמיד אותה אליו , והוא הדביק את שפתיו בשלה לנשיקה ארוכה ויפה.
הוא נישק אותה באגרסיביות. שפתה התחתונה נפצעה קלות מהזיפים שלו.
\" את ממש מדהימה , את יודעת.\" אמר לה בחיוך והיא משכה את ידו לעבר הכניסה לעבודה. מנסה לשמור אותו קרוב אליה.
איך הם יעבדו ביחד אם כל הזמן הם לא יודעים מה זה להיות בנפרד?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך