גבריאל, מלאך האור?- פרק 2

time machine123 06/11/2017 795 צפיות אין תגובות

המלאך גבריאל ירד מגן העדן כדי להשלים משימה כלשהי שאלוהים הטיל עליו. הרי הוא מלאך , והוא נשלח כדי לתקן את מה שבני האדם עשו למטה.
אלוהים יודע טוב מאוד מה שהוא עושה , והקציב לו זמן קצר כדי לשהות בחברת בני אדם. בנקודת הזמן הזאת , המלאך גבריאל יבדוק אותם וישגיח עליהם מקרוב. אומנם הוא נחשב לייצור שעשוי מאור ושאף אדם לא יוכל לזהותו אם הוא יהיה לצידו.
המלאך גבריאל השקיף מההר אל נוף עוצר נשימה. אלוהים יצר את כל פלאי העולם. הוא אכן הסתפק בכך.
כאשר הוא ראה את בני האדם ואת גודל חטאם , הוא היה נחוש בדעתו לתקן את מעשם ולהחזיר את האור האלוקי הניצחי שנעלם מחמת חטאם.
איך בדיוק הוא אמור להשלים את המשימה שאלוהים הטיל עליו , לא היה לו הרבה זמן כדי למלא את השליחות שלו על פני כדור הארץ.
אביטל , בחורה צעירה בת עשרים , עשתה את דרכה כבכל יום למקלחת של תחילת היום. היא פתחה את זרם המיים והמיים שמעליה שטפו את שערה הבלונדיני.
היא עטפה את החלק העליון של גופה במגבת לבנה ולאחר מכן היא יצאה מן המקלחת כשהיא רטובה עד לשד עצמותיה.
כשהיא ניגשה אל המראה להסתכל על עצמה קצת. היא צרחה ביללת תסכול חרישית שנשמעה בכל חלקי הבית.
אף אחד מבני הבית לא ידע מה עבר עליה.
" מישהו יודע איפה הנחתי את מברשת השיער שלי לאחרונה? אני מרגישה שהמחשבות שלי מתפזרות!" קראה אביטל בתסכול.
כל בני הבית פרצו ברעמי צחוק . אביטל רתחה. היא הייתה אמורה כבר להגיע לעבודה ממש ברגע זה.
היא הייתה כל כך כעוסה שהיא לא ידעה מה לעשות עם עצמה!
משהו איתה לא פועל כשורה. גם ההתארגנות בבוקר שאמורה להיות משמחת , פתאום השרתה עליה אווירת נכאים.
מכאן , חשבה אביטל בעצב , היא יכולה רק לרדת. הבחורים איתם יצאה בעבר הרחוק , כבר לא עניינו אותה כבר תקופת זמן ממושכת.
" מה אתם צוחקים?" שאלה אביטל בעלבון ודמעות הופיעו בעינייה.
כשאביטל עשתה את דרכה לבחוץ , רוח פרצים נשבה והעיפה בחוזקה את כובעה . האם זה סימן ? שאלה אביטל את עצמה בפליאה.
שום דבר לא הולך לה היום , את היום הזה היא התחילה ברגל שמאל.
מה שאומר , שהיא איחרה את האוטובוס האחרון שהיא הייתה אמורה להיות עליו. נותר עכשיו רק להזמין מונית ולנסוע מהר לפני שהבוס שלה יכעס עליה באמת על האיחורים הבלתי פוסקים האלה.
מה היא תעשה אם הוא יפטר אותה והיא תישאר בלי עבודה?.
המונית איחרה קצת ואביטל התחילה לאבד את הסבלנות.
אבל לא היה לה זמן כדי להתווכח עם הנהג , היא נכנסה לתוכו בלי עכבות.
המונית עצרה בכביש באופן פתאומי. משהו קרה פה ואביטל נבהלה בגלל שהיא איחרה כהוגן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך