רעות =]
יש לכם ביקורת? אשמח אם תגיבו! =]
למי שלא שם לב, שיניתי את השם של הדמות לשם ליאם D:
נ.ב
זה סיפור ראשון שלי ואני חדשה באתר, אז אני אבין אם הוא לא כל כך טוב... ;)

דם השושלת-הקדמה (חלק א')

רעות =] 09/08/2012 739 צפיות 5 תגובות
יש לכם ביקורת? אשמח אם תגיבו! =]
למי שלא שם לב, שיניתי את השם של הדמות לשם ליאם D:
נ.ב
זה סיפור ראשון שלי ואני חדשה באתר, אז אני אבין אם הוא לא כל כך טוב... ;)

הם התקדמו לעבר הבקתה.
גבר גדול, כנראה המנהיג, מכוסה בגלימה שחורה עם ברדס מכוסה ואחריו תשעה גברים בלבוש דומה.
מנסים ככל יכולתם שלא להרעיש.
שלא להרוס את כל העבודה הקשה שלהם.
בפעם הראשונה לקח להם 10 שנים כדי למצוא אותו.
כל השנים ירדו לטמיון על ידי טעות אחת קטנה שעשה אחד מהם.
איש לא ראה אותו שוב לעולם.
רק במזל הפעם השנייה הייתה מהירה יותר, הפעם לקחו להם רק 3 שנים. והפעם הם לא יכשלו. לא אחרי כל השנים שהתבזבזו בחיפוש אחריו. הפעם, הם יצליחו.

הם הגיעו למקום. בקתה גדולה מעץ עם מדרגות בכניסה המובילות למרפסת קדמית.
המנהיג סימן לאחד מאחוריו, שהלך לסייר מסביב לבקתה.
השטח פנוי.
הוא פתח את הדלת. וכל האחרים נכנסו אחריו.
הם נכנסו לבקתה ולאחר בדיקת הקומה התחתונה, עלו לקומה השנייה. שבה ידעו שהוא נמצא.
הם התקרבו לחדר שלו. לפתע הם שמעו פיהוק עמוק וחריקת מסמרים על המיטה שאמרה להם שמישהו קם והתיישב על המיטה בחדר הסמוך.
לפתע נשמע קול צעדים. בעל הצעדים יצא מהחדר ולפני שהבין מה קורה, כוסה פיו בידי יד איתנה שלא אפשרה לו להוציא מילה. הוא הסתכל על בעל היד וחרדה עזה נשקפה מעיניו. הוא ניסה ככל יכולתו להשתחרר, אך הגבר למולו היה חזק מדי. לפתע הרגיש כאב עז באחורי ראשו והתמוטט על הקרקע. מאחוריו עמד אחד הגברים עם נבוט עץ בידיו.
המנהיג הסתכל על הגוף חסר ההכרה שעל הרצפה. הוא היה אביו. הם הגיעו למקום הנכון.
"אתה בסדר, יקירי"? זאת הייתה אמו.
הוא סימן לכולם שנכנסו מהר לחדר אכסון צדדי, גוררים אחריהם את האיש, בזמן שהאישה קמה מהמיטה והתקדמה לכיוון הדלת. כל הגברים הספיקו להיכנס בדיוק כשהאישה יצאה מהחדר. לרוע המזל הם לא הספיקו להכניס את כל גופו של האיש אל החדר והאישה ראתה את ראשו של בעלה המוכנס במהירות אל החדר, נגרר על הרצפה.
"ליאם? ליאם קום מהר" אמרה האם בקול חד וגבוה. ליאם, עכשיו!" הגביהה את קולה עוד יותר.
"אמא? מה קרה? אמצע הלילה עכשיו. מה השעה בכלל"?
"ליאם, אמרתי קום, אז קום. עכשיו!"
ליאם, שכבר שנים לא שמע בקולה של אמו את נימת הקול הזו, קם מהמיטה במהירות ויצא מחדרו.
"כן אמא, מה רצית?" אמר ליאם מפתח דלת חדרו.
"הם מצאו אותנו. שוב. זה התחיל" אמרה בקול מסתורי ומעט מודאג.
כן, חשב המנהיג מאחורי דלת החדר הצפוף, זה התחיל.


תגובות (5)

ברוכה הבאה לאתר!
יש לי כמה הערות:
~בבקתה נטושה באמצע יער סבוך קרוב לחצות הלילה~
זה מיותר. מה שעושים זה פשוט מתארים.
זה קרה בבקתה נטושה, באמצע יער סבוך. השעה הייתה קרוב לחצות הלילה…

דבר שני – אל תתביישי בתיאורים. לתאר הרבה הרבה הרבה הרבה. למה? כי הקורא לא נמצא אצלך בראש.

חוץ מזה – זה מדהים! עבודה טובה!

דרך אגב, גם את מעריצה פרסי ג'קסון! הידד !!

09/08/2012 13:09

תודה! הורדתי את זה ואפשר דוגמאות לאיפה אני יכולה להוסיף עוד תיאורים?
ופרסי ג'קסון זאת סדרה מדהימה! אתה גם מחכה לאות אתנה?
ואני קוראת את פינת הסטטוסים האולימפית שלך.
ממש אהבתי את זה! זה ממש יפה ומצחיק! תמשיך לעשות כאלה =]

09/08/2012 13:48

ופרסמתי גם את חלק ב' בהקדמה D:

09/08/2012 13:50

דבר ראשון- ברוכה הבאה לאתר !!!
סיפור ממש יפה ונשמע ממש מעניין ומותח !!
תמשיכי ומהר !!
הכתיבה שלך ממש טובה, ואת משתמשת במילים ממש טובות !! זה ממש יפה !!

10/08/2012 03:15

תודה! והמשכתי את ההקדמה חלק ב' ואולי עוד מעט אני אעלה את הפרק הראשון… =]

10/08/2012 03:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך