♥shai♥
כן, הסיפור קצת איטי.... ובקרוב יופיעו דמיות חדשות אולי חלקכם מכירים אותם מתוכניות אחרות אני פשוט אוהבת לשלב אותם חח תהנו :)

דמדומים הגרסא שלי :) פרק 6

♥shai♥ 26/02/2012 905 צפיות 7 תגובות
כן, הסיפור קצת איטי.... ובקרוב יופיעו דמיות חדשות אולי חלקכם מכירים אותם מתוכניות אחרות אני פשוט אוהבת לשלב אותם חח תהנו :)

החנתי, לקחתי את המפתח מתחת לעציץ ונכנסתי הבייתה האורות בבית היו כבויים אז הדלקתי אותם בדרכי למטבח הוצאתי מצרכים מהמקרר והתחלתי להכין לצרלי ארוחת צהריים, אני באמת לא מבינה כיצד הוא הצליח להסתדר לבד? שאלתי את עצמי. (לא בקול רם אני לא מוזרה).
קול חריקה נשמע והנתי שצרלי הגיע.
"בלה?" קרא צרלי "אני במטבח!" צעקתי בחזרה מניחה את הצלחת והסכום על השולחן "אינך אוכלית איתי?" שאל "אכלתי כבר " עניתי והתיישבתי מולו, :איך היה איך היה יומך הראשון בפורקס?" שאל.
"טוב" סיכמתי, "מצאת חברים חדשים?" התעניין.
"כן" עניתי בקצרה, מקווה שאני יוכל לגמור את מטלותי ולעולות כבר לחדרי.
נראלי שצרלי הבין שאני לא רוצה לדבר כיוון שהוא הפסיק לשאול שאלות וסיכם הכל ב-"אהה…" מהיר.
צרלי סיים לאכול והלך לראות טלוויזיה אחרי שכנועים רבים שאני יכולה לסדר בעצמי, גמרתי לשטוף את הכלים ובעודי עולה לחדרי, נשמע דפיקה בדלת.
ריחרחתי מסביבי, זה היה ריח מוכר…. "אני הפתח!" צעקתי לצרלי וירדתי במהירות לכיוון הדלת.
פתחתי את הדלת וראיתי בכניסה שעומדים אליס עם חיוך גדול ואדוארד מאחוריה שנראה שלא מצא חן בעייניו שהוא פה (בטח אליס סחבה אותו).
"היי!!!" אמרה אליס וקפצה עלי בחיבוק, נראתי מבולבלת ומלמלתי "היי…" לא מובן.
"היי" אמר אדוארד "מצטער, אליס מאד… נרגשת לפגוש ערפדה חדשה וכנראה שלא יכולה לרסן את עצמה" אמר בגיחוך והסתכל על אליס ואחר כך אליי במבט מתנצל.


תגובות (7)

איזהה יפפה זה אני מתה על הסיפור הזה בכללי!!!
פליז תכתבי עוד פרקים!!!

27/02/2012 09:03

ואייי !!!!! זה מדהים הסיפור הכי טוב באתר =)))
(לדעתי)
בבשה תעלי עוד פרקים אחרת אני אשתגע =))))))))

27/02/2012 10:34

יפה תמשיכי…………

27/02/2012 11:00

אהבתי!!
תמשיכי…

27/02/2012 12:53

קצר מידי!!!!
תעשי פרקים ארוכים יותר!!!
(פאנפיק לדימדומים ,אה…
מגניב…)

27/02/2012 12:59

תמשיכי מהר!!!!!

27/02/2012 21:43

תודה לכולם המשיך ביום ראשון :)

03/03/2012 00:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך