דרקון אמיתי פרק 4

kirutoo 09/06/2015 872 צפיות אין תגובות

איש הזאב שבר הגיע לאחת הבחורות ושבר לה את הקשת, היא שלפה סכין וניסתה לפגוע בו, בזמן שחצים המשיכו לעוף לכיוונו הוא הפיל את הסכין מידה, הוא תפס אותה והשתמש בה כמגן לחץ שכמעט פגע בו, הוא עזב אותה והיא נפלה לאדמה, הסתכלתי על הבחורה שירתה הרגע בחברה שלה, חיפשתי את סימני החרטה שלה על הפנים אבל נראה היה כאילו לא אכפת לה אפילו, שאלתי את עצמי איך מישהו יכול לירות לכיוון חבר שלו בצורה שבה הוא יכול לפגוע בו, יותר מזה, איך מישהו מסוגל להרוג את חבר שלו ולא להרגיש שום דבר.
ההתנשפויות הכבדות של הציפור הופסקו, נבהלתי, חשבתי שהיא מתה, ניסיתי לבדוק את הדופק שלה אבל לא ממש ידעתי איפה אני אמור ללחוץ כדי לבדוק את זה. לבסוף ראיתי משהו שהיה נראה לי כמו עורק על הרגל שלה, הנחתי את היד ולא ממש הרגשתי דופק, התחלתי להילחץ, עדיין לא הורדתי את היד, קיוותי למשהו. אחרי כמה שניות פתאום דופק חלש הופיע שוב. החלטתי שאני לא אתן לפחד שלי להשתלט עלי, בכל מקרה יהיה מה שיהיה את המוות שלי כבר קיבלתי על עצמי, אז אם אני אחייה לבסוף זאת תיהיה מין מתנה.
ירדתי מהעץ ורצתי לאיש הזאב, הוא הוריד כמעט את כל הבנות נשארו ארבע בנות, הוא הרג את כולן. רצתי אליו ודילגתי מעל הבנות המתות, נגעלתי אפילו להסתכל עליהן, שלא לדבר על הדם שלהן. רצתי אליו וקראתי לו. הוא הסתובב אלי, הוא קלט חץ שהיה מופנה אלי, חץ שאני לא ראיתי, כנראה אחת הבנות ראתה שיצאתי מהמחבוא והייתה מוכנה להרוג אותי. הוא רץ מהר והדף אותי, יכולתי לראות שהוא נפצע בחזהו, אך כשהוא הדף אותי הוא נפצע שוב בגבו. שכבתי על האדמה והוא עלי, פתחתי את הידיים שלי שהיו מלאות בדם, גם החולצה הקרועה שלי הייתה מכוסה בדם, "קח אותה, היא אומרת שאתה יכול לטפל בה, אני אטפל בהן היא גוססת!" אמרתי, הוא לקח אותה מידיי, כבר התגברתי על הפחד שלי והייתי מוכן להוציא לפועל את מה שלמדתי כל השנים הללו.
עמדתי מול ארבעה חצים שהיו מופנים עלי, רצתי לכיוונם והחלקתי על האדמה, ממש מתחת לחצים, הם פיספסו אותי. קמתי מהר והמשכתי לרוץ, הרצפה הייתה שחורה ומלאת חצים חרוכים. קלטתי גזע עץ שבור על הרצפה, לקחתי אותו, הוא היה מגן נהדר, עד שדפקתי אותו לאחת הבנות בפנים, היא איבדה את הכרתה. המשכתי לרוץ ולהתחמק מחצים, הורדתי אחת, נשארו עוד שלוש. הגעתי לשניה, היא ניסתה להכות אותי עם הקשת אך הצלחתי להתחמק ממנה. תפסתי את הקשת באחת הניסיונות הכושלים שלה לפגוע בי ושברתי אותו, התכוונתי להכות אותה, כבר קיבצתי את אגרופי והוא כבר היה בדרך לפנים שלה, ראיתי איך אני הולך לפגוע באף המושלם שלה ולהרוס אותו, אך ראיתי חץ שעומד לפגוע בה, האגרוף נפתחת וכף יד פרושה דחפה אותה הצידה כדי שלא תפצע מהחץ, קצה החץ הוא שפיצי ולו יש ארבעה כנפסיים קטנות ממתכת שיצאות ממנו. אחד מהכפניים שרטה את היד שלי והשאירה לי נהר של דם המפריד בין שני יבשות הבשר. הקשתית שדחפתי הסתכלה עלי בצורה מבולבלת, היא לא ידעה איך להגיב למקרה, היא הושיטה את שני הידיים שלה לכיוון הקשתיות האחרות כמין הכרת הטוב. חייכתי אליה והמשכתי.
הבחורה השלישית ראתה שאין לה הרבה מה לעשות עם הקשת במרחק שבו הייתי ולכן היא זרקה אותה הצידה ושלפה את הסכין שלה. היא ניסתה לתקוע בי את הסכין אבל אני התכופפתי במהירות בזמן שהסתובבתי, תפסתי את היד שלה, לקחתי את הסכין, והעפתי אותה אל האדמה. היא קמה במהירות וניסתה לפגוע בי. לקחתי את הסכין לחתכתי אותה לאורך היד, ואז לאורך הבטן, ואז הרגל וכן הלאה. היא כולה הייתה מלאת חתכים מהסכין. עצרתי לרגע, הרגשתי כאילו חזרתי שוב לאדמה, הבטתי בבחורה ששכבה על האדמה, בחורה מסכנה ומרוטשת היא תמות לודאי, זה לא אני! זה כאילו משהו השתלט עלי באותו הרגע.
קול שריקה החזיר אותי לקרקע, הסתובבתי והתחמקתי מהחץ שכמעט פגע בי. התחלתי לרוץ אל הבחורה האחרונה, המבוגרת. קלטתי חץ העושה את דרכו אלי. זזתי מהר אך לא מהר מספיק, היא נכנס לי בתוך היד, כאבי תופת. תפסתי את היד ונפלתי על הרצפה, אבל זה לא היה הזמן לזה. אמרתי שאני אטפל בהן, זאת אומרת שאני אטפל בהן, בכולן. קמתי על הרגליים שלי והתחלתי לרוץ אליה שוב. התחמקתי מהחצים שהיא ניסתה לזרוק עלי אבל היא הגיעה למצב שהיא יורה משהו כמו שלושה או ארבעה חצים במתיחה אחת, עוד אחד נכנס בי הפעם ברגל. ניסיתי לקום, רגל אחת, הצלחתי, רגל שניה, כבר לא, הבטתי בה, עובד על הרגל, נשען על הברך. היא שלפה חץ מאשפת החצים, מתחה את הקשת ופגעה ברגל השניה, נפלתי על האדמה, שכבתי הצידה, היא התקרבה אלי ודחפה אותי עם הרגל, נפלתי על הגב, היא שלפה עוד חץ ומתחה את המיתר, היא ירתה לי בבטן. יודעים מה? אני חוזר בי. אני לא חושב שהן נהנות מזה, הן נהנות מזה!
את הכאב שהרגשתי אני לא יכול לתאר, אני רק יכול לאמר שאני לא מאחל את הכאב הזה לאף אחד. היא שלפה עוד חץ ומתחה את המיתר, היא אמרה משהו אבל לא שמעתי אותה. העניים שלי התחילו להיעצם, לא שלטתי בזה, הן פשוט נעצמו, ידעתי מה הולך לקרות עכשיו אז הלכתי לישון בפעם האחרונה, בשלווה, (זאת אומרת עד כמה שאפשר עם ארבעה חצים תקועים לך בגוף ועוד חץ טעון ומכוון אליך).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך