אז זה הפרק הראשון שלי ואני מקווה שאהבתם אותו אם לא תגידו לי בתגובות מה אפשר לשפר ולשנות ואם אהבתם אותו אני אמשיך לכתוב. ורק שתדעו בפרק הבא יהיה הרבה מידע לגבי המלך והנערה ואיך הם בכלל נפגשו. אז אני מחכה לתגובות!

האהבה היא חיה

04/08/2019 412 צפיות תגובה אחת
אז זה הפרק הראשון שלי ואני מקווה שאהבתם אותו אם לא תגידו לי בתגובות מה אפשר לשפר ולשנות ואם אהבתם אותו אני אמשיך לכתוב. ורק שתדעו בפרק הבא יהיה הרבה מידע לגבי המלך והנערה ואיך הם בכלל נפגשו. אז אני מחכה לתגובות!

2 דפיקות על הדלת, השומר פנה ממקומו וניגש לפתוח.
בפתח עמד שליח, הוא קד לפניי והביט בי ביראה ובתשוקה ואמר "הוד מעלתך" הוא שוב קד לפניי ואני רטנתי בתגובה לזה, הוא המשיך ואמר "הוד מעלתו המלך רוצה לפגוש אותך מיד".
השומר שפתח את הדלת מבפנים התקרב אליי, הוציא מפתח מכיסו ופתח את האזיק שקושר את רגלי לחדר הזה.
שמעתי את המנעול נפתח, אך לא ניסיתי לברוח, ידעתי שזה חסר טעם.
שלושת השומרים ששמרו עליי בחדרי באו אליי והקיפו אותי במין מעגל ביטחון.
מעגל ביטחון שלא היה בשביל למנוע מדברים לפגוע בי בתוך המעגל אלא למנוע ממני לצאת לבחוץ.
ניסיתי ללכת מהר ולהשאיר אותם מאחור אך ללא הצלחה.
פנינו במסדרונות, ירדנו בגרמי מדרגות ובסוף הגענו לחדר הכס.
חדר ענקי ויפיפייה, לאורך כל האולם זקיפים שרק מחכים למלא את כמצוות המלך, פריטים יקרי ערך היו מפוזרים בחדר באלגנטיות, ובסופו ניצב כס גבוה ומלכותי, עשוי זהב וכסף ומעוטר ביהלומים יקרים, ועליו ישב השובה שלי.
השובה שלי, האיש שאוהב אותי מספיק כדי לכלוא אותי,מספיק כדי לקחת ממני את החופש שלי, מספיק כדי לענות אותי.
מספיק כדי שארצה למות.


תגובות (1)

זה נקרא אהבה?

29/10/2021 19:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך