הילדים ינון ויוסף בממלכת האוגרים הקסומים-מתאחדים נגד הקורונה (פרק 1)

The angel of love13 06/04/2020 410 צפיות תגובה אחת

בימים האחרונים ינון התקשה להירדם בלילה . אמו התיישבה על הכיסא לידו ופתחה את הספר בעמוד כלשהי.

בתחילת היום הבא, ינון התקשר ליוסף חברו כי הוא הרגיש שהוא חייב לעשות משהו.

לא חשובה הסיבה שבגללה הם החליטו שניהם ביחד לחזור לממלכת האוגרים הקסומים, הם הרגישו שיש מצוקה הרבה יותר גדולה. אלא שהמשימה עכשיו הייתה יותר מסוכנת ומאתגרת.

ההתמודדות עם מחלת הקורונה גרמה להם לשנות סדרי עדיפויות כי היה משהו יותר חשוב מהם.

יוסף וינון לא התכוונו לוותר כל כך בקלות. כל התושבים הסתגרו בתוך בתיהם ופחדו לצאת החוצה מחשש להידבק במחלה. אך זה לא הייתה הצרה היחידה שלהם.

בתי החולים התמלאו בחולים שחלו בקורונה , נדמה שבקרוב הם לא יכלו להתמודד עם העומס הרב של מספר הנדבקים במחלה.

יוסף וינון נעתרו לעזרתם , הם שלחו שליחים לתושבי הממלכה בשביל להעביר כמות מספקת של מזון.

התושבים היו ממש מבוהלים ומפוחדים גם ככה , הוחלט שברחבי הממלכה ומצפונה לה אסור יהיה לתושבים לצאת אל הרחובות בלי ציוד מגן.

התושבים החלו להתנפל על המוצרים ברשתות השיווק, מחשש שבקרוב כל כמויות האוכל שיש להם בבית עומדת להסתיים.

ינון ויוסף קישרו את נציגי הממשלה עם התושבים. ביניהם גם נציגי בריאות האוגרים העולמית.

תושבי הממלכה נצטוו לנהוג בצעדי זהירות מחמירים. עם כל יום שעבר בקרב ממלכת האוגרים הקסומים.

הסכנה הייתה מאיימת ומפחידה מתמיד.

אך ינון ויוסף לא חששו להתעמת עם האתגר החדש שנראה קשה לפיצוח.

הם עשו את כל מה שהם יכולים כדי להרגיע את התושבים המבוהלים שחששו בצדק.

אין נכנס ואין יוצא , פחד ואימה נפלו בקרב התושבים שהתאריך לסיום המגפה הנוראית לא נראית באופק.

ינון ויוסף נשבעו שהם יילחמו נגד מחלת הקורונה.

זה אולי נראה קשה בהתחלה, אבל בהחלט אפשרי.

המשך בשבוע הבא..


תגובות (1)

סיפור מדהים

25/10/2021 23:29
סיפורים נוספים שיעניינו אותך