הכוכב האחר-פרק 3

31/08/2019 491 צפיות תגובה אחת

קמתי לאט ובשקט והיסתכלתי לבדוק אים יש שם מישהו וראיתי מישהי יושבת סביב מדורה עם הגב אלי ומסתכלת לעבר היציאה כאילו היא מחכה למישהו שיבוא.
לא ידעתי אם כדאי לי להיתקרב אליה או אולי ליפגוע בה ולקחת לה הכול ולברוח או פשוט להישאר במקום בלי לזוז כי אחרי הכל אם היא היתה רוצה לפגוע בי היא כבר הייתה עושה את זה ממיזמן, אז פשוט נשכבתי למטה כמו התנוחה הקודמת שלי ולא זזתי זה סיקרן אותי מה היא תעשה, בלי ששמתי לב נרדמתי מרוב עייפות וקמתי רק מאוחר בבוקר והיסתכלתי סביבי וראיתי שהיא נעלמה אז נעמדתי ולקחתי מתוך התיק שלי חתיכת לחם יבשה וקצת מים אחרי. שהיתרעננתי קצת החלטטי לצאת החוצה לבדוק מה יש בסביבה האים שווה לי להישאר, יצאתי ואחרי 5 דקות הליכה שמעתי קולות של מים היתקדמתי עוד קצת וגיליתי שכן יש שם אגם אבל ליד האגם יש את מי שהיה במארה אתמול בלילה היא עמדה ככה שלפי הגובה שלה הבנתי שהיא בערך בגילי היתקרבתי עוד יותר ואז בבום היא היסתובבה אלי והיסתכלה עלי.
חלק ממני אמר לי לברוח כל עוד אני יכולה וחלק ממני אמר לי שהיא נראתי נחמד ושהיא לא יכולה להזיק לי התחלתי להיתקר אליה לאט ובזהירות ופתאום היא הלכה לכיוון השני ונעלמה בין העצים היתקרבתי למקום שבו היא ישבה וראיתי שם פתק מונח מיתחת לאבן הרמתי אותו ובפתק היה כתוב.


תגובות (1)

סיפור מדהים

29/10/2021 14:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך