זה הפרק הראשון בסדרה שלי (לא כולל הקדמה) וגם בכלל כאן ב"קוראים סיפורים" לא לשכוח שאני עדיין צריך עוד מגויסים. תודה.

הלוחמים – פרק 1

21/04/2020 435 צפיות 7 תגובות
זה הפרק הראשון בסדרה שלי (לא כולל הקדמה) וגם בכלל כאן ב"קוראים סיפורים" לא לשכוח שאני עדיין צריך עוד מגויסים. תודה.

קישור להקדמה

הלוחמים – הקדמה הרשמה

הם יצאו לדרך. הם התחלקו לשלוש קבוצות. הם סיכמו שיפגשו ב"שוק ההרפתקנים" לאחר שבוע. גרגורי וסטון הלכו לעיירות שבקרבת ההרים. גרגורי היה בן אדם די נחמד ואדיב, רציני כשמתבקש, ובעל חוש הומור מפותח. הוא אהב לצחוק. סטון, לעומת זאת, היה קשוח, אבל חבר טוב מאוד.
הם שוטטו בין העיירות כזמן מה, עד שקרה הדבר הזה: הם הלכו בין בתי אבן, והחליטו להתפצל. סטון, הלך בין בתי האבן כשלפתע, הוא מעד, נכפת, וקרדומו הופרד ממנו. כנופיה של נערים במסכות, צחקקה. "יש לו קרדום טוב." "אני אקח אותו!" "לא! אני!" "אז אני אקח את הכסף!!!" "הכסף?!" "תן לי את זה!!!" ואז לפתע, הוא שמע קולות היאבקות. הוא הסתובב על גבו וראה שנער בשער חום קצוץ ועם חתך בגבה הימנית שלו מכסח את הכנופיה, ואז הוא שחרר את סטון והחזיר לו את רכושו. "תודה," סטון אמר "אתה הצלת אותי. אני חייב לך. מה השם שלך?" הנער ענה "קאי." "תקרא לי סטון." ואז גרגורי הגיח מעבר לפינה "מה קרה פה?!" "נראה לי שמצאנו מגוייס מתאים.

פרק 2

הלוחמים – פרק 2


תגובות (7)

קאי לנצח!!! תודה שהשתמשת בדמות שלי:)

21/04/2020 14:47

    מיד כשנכתב "קולות היאבקות" פשוט ידעתי שזה קאי

    21/04/2020 14:47

בפרקים של הגיוס כל פרק, מגוייס אחד. כל שלושה פרקים, קבוצת מגייסים אחת.

21/04/2020 17:45

מה עם כל שאר הדמויות?

21/04/2020 17:49

זאב יקירי, קפיצת ראש נהדרת – למים רדודים.
כלומר: ההקדמה קצרה, ולא ממצה. הפרק הראשון מהווה פסקה ראשונה מתוך מה שנראה כמו ספר עב-כרס.

אני יותר מאשמח אם תעמוד בהתחייבות, אלא שמנסיוני באתר- רבים (ובעיקר רבות) מתחילים פרוייקט ונוטשים.

כדאי, (המלצה בלבד, פעל להבנתך) קודם לכתוב פרק של כעשר דקות קריאה, להגיה, ובמידת הצורך לחלקו לפרקים קצרים יותר. לוודא שיש לך את הכלים להמשיך, שאין מחסום כתיבה, ורק אז לפרסם.

כל תחילת ציטוט – יש להציב בתחילת שורה:
“יש לו קרדום טוב.”
“אני אקח אותו!”
“לא! אני!”
“אז אני אקח את הכסף!!!”
“הכסף?!” “תן לי את זה!!!”

כדאי גם להפריד בין עניינים ע"י שורת רווח.
מחכה בקוצר רוח להמשך.

ד"א שאלה: איך הוספת את הקישור?

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

21/04/2020 17:56

את/ה צריכ/ה להעתיק את כתובת הקישור של הסיפור / פרק אל הסיפור, ואז כשזה מפורסם, רואים את זה ככה. עדיף לעשות במחשב, אני ממש עכשיו מנסה לעשות קישור כזה בטלפון, אבל זה לא כל כך עובד.

21/04/2020 18:05

לא לשכוח שאנחנו עדיין צריכים ליצור עוד כמה דמויות.

22/04/2020 09:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך