חבר'ה, עדיין צריך מגוייסים. מקווה שתהנו מהפרק.

הלוחמים – פרק 2

22/04/2020 377 צפיות תגובה אחת
חבר'ה, עדיין צריך מגוייסים. מקווה שתהנו מהפרק.

פרק 1

הלוחמים – פרק 1

לפתע נשמעו טפיפות רגליים מכל עבר, חוץ מכיוון השממה שמשם נשמעו מקדחות וצלילי טורנדו. "אוי לא!" צעק גרגורי "אלה 'ראדלים'!" מה שהוא אמר נשמע כמו נהמה של מפלצת ואז "אדלים" "'ראדלים' אלה יצורים חצי טורנדו חצי מקדחה. לצבא של 'הוא' יש רק כמה מהם. הם מאוד נדירים וחזקים. הם לרוב שקועים בעצמם ובבית שלהם, ולא מתעניינים באף אחד. הוא שכנע אותם לעזור לו, אבל אני לא יודע איך."
הוא הסתכל סביב בבהלה, ואז אמר, "נצטרך עוד כוח אש כדי לעצור אותם." "רגע," אמר קאי "מי אתם בכלל?" "אנשים שמנסים לעזור לך." אמר סטון "אבל נצטרך את עזרתך כדי להציל את הכפר שלך." "אוקיי," אמר קאי "אבל אחר כך אתם מסבירים לי הכול." "אוקיי" אמר סטון.
לפתע בלי שום אזהרה, נשמע פיצוץ ענק. הם הסתכלו וראו שגושי סלע ענקיים עפים לכיוון הצבא. "מעניין מי זה," אמר גרגורי "אבל יש לי הרגשה שהוא בצד שלנו. בואו לעזור!" הם התקרבו ולפתע ראו שהרבה חיילים מסתכלים סביב כתמהונים ולא מבינים מה עליהם לעשות. הם גם ראו שפתאום הרבה חיילים הורמו אל על – ואז נראה כאילו הם נופלים. עכשיו נשאר רק ה"ראדל". ואז נראתה דמות קטנטנה עפה לשמיים. לפתע הדמות התחילה לצלול לכיוון שלהם. היא נחתה לידם ואז התברר שזה בן ואז הוא אמר "תברחו, מהר!" סטון אמר "גם אנחנו נלחמים, חבוב." "אוקיי, אז תוכלו לעזור לי. צריך לזרוק משהו לתוך הפנים של המקדחה, ואז זה ישבש את כל ה'ראדל'. אתם תסיחו את דעתו בזמן שאני אזרוק אבן לתוכו. דרך אגב, שמי הוא דניאל מגרייד. קדימה!" הם פעלו לפי התוכנית. לגרגורי יש כוח לספוג אבנים וכאלה וליצור דברים מהגוף שלו אז זה מה שהוא עשה (הוא לקח כמה אבנים קרובות וספג אותן) הוא התגרה עם אגרופים בגודל של בית ביצור ואז התחמק מהרוחות. בזמן הזה לקח דניאל אבן לא גדולה והזיז אותה בשקט לעבר היצור. בעקרון ל"ראדל" היו שני חורים מקדימה שדרכם ראה. ואז בבת אחת הוא הכניס אותה למרכז המערבולת ואז דחף אותה למרכז המקדחה. ה"ראדל" התחיל לזהור, ואז הפך לשחור כולו, נמחץ מטה, התפורר ונעלם. "יש!" צעקו כולם. "עשינו את זה!" ואז סיפרו גרגורי וסטון שהם רוצים לצרף אותם לאגודת הלוחמים, ומה זאת אגודת הלוחמים. "אגודת הלוחמים זאת אגודה סודית שמטרתה היא להגן על העולם. אנחנו מחפשים מגויסים חדשים ואנחנו חושבים שאתם תתאימו. אתם מסכימים?" "כן." אמר קאי. "כן." אמר גרגורי.


תגובות (1)

לא הבנתי כלום.
שום דבר לא מובן, לא הסיטואציה, לא הדמויות, לא הקרב.
קשה להבדיל מי אומר מה והכל קורה יותר מדי מהר בלי קשר אחד לכלום. אין תיאור של שום דבר, לא איך ה"חצי טורנדו חצי מקדחה" נראים, האם זה רוחות או פשוט מקדחה גדולה. אין פירוט או רקע ואי אפשר להבין כלום.

22/04/2020 20:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך