נטלי16
פליז תגיבו אני רוצה לדעת אם זה יפהההההה

המסתורין בסוף העולם…2

נטלי16 10/06/2011 759 צפיות 3 תגובות
פליז תגיבו אני רוצה לדעת אם זה יפהההההה

"הכול טוב.?… את ניראת כאילו ראית שד " שאלה לורה חברתה הטובה של אמה.
אמה התיישבה במקומה ובהתה בלורה , "הלו דברי אליי את מלחיצה אותי " ביקשה לורה , אמה יצאה מההלם וחייכה ללורה , "סתם אני עייפה " ענתה אמה .
השיעור עבר די בשקט ואמה לא הצליחה להתנתק מהרגע ההוא , היא דמיינה אותו שוב ושוב ושוב אבל לא הצליחה להבין,איך הרכב ההוא הגיע באותה שנייה? ,מה הוא לא עצר?,ואיך הספיקה הנערה ההיא להציל אותה?, "אלוהים" לחשה אמה והחזיקה את הראש שלה הוא התפוצץ , בלי לדבר הרבה לורה הוציאה בקבוק מים מהתיק והושיטה אותו לאמה , אמה לקחה את הבקבוק ושתתה יותר מחצי בקבוק , אחרי זה היא הניחה את הראש על השולחן ונרדמה.
"הלוווו!!!!!!" צעקה אמה כשראתה שאף אחד לא עונה היא קמה ויצאה מהכיתה כשפתחה את הדלת היא מצאה את עצמה בפארק ענק כולו היה ירוק חי ויפה מזג האוויר היה קריר ונעים כמו היא אוהבת, היא הרגישה בגן עדן , כשטיילה לה לבדה נהנית מהיופי היא קלטה שמישהו מסתכל עליה כשחיפשה מסביבה לא מצאה אף אחד,מולה הופיע בפתאומיות אדם לבוש שחור , את פרצופו היא לא הצליחה לראות בגלל כובע שהסתיר אותו , על צווארו היה תלוי המפתח , אותו מפתח שהיא חולמת וחלמה עליו מספר פעמים , כשבאה לגעת במפתח אותו אדם העלה חיוך ולפתע הכול נעלם מסביבה היא צרחה , צרחה , והתעוררה חצי מזיעה ורועדת . לורה לא יכלה לראות אותה ככה והתחננה שתלך לבית לישון , "את חיוורת , רועדת , ומזיעה לכי לבית " ביקשה לורה . אמה הקשיבה לקולה של לורה והלכה לבית כל הדרך אמה גוררת את ידה מהגדר לעמודים מהעמודים לחומה . היא לא הייתה יציבה כלל וראתה הכול מטושטש ורק קיוותה להגיע לבית.
היא בקושי הצליחה להגיע לרחוב שלה כשהוא מצא אותה . "אשלי איפה את לעזאזל !" חשב לעצמו בקול . הוא הרים אותה בשתי ידיו וסחב אותה לכיוון ביתה . אמה זזה מעט וקלטה שמישהו מחזיק אותה כשהרימה את הראש היא לא הצליחה לראות הרבה רק זיפים וקעקוע ונרדמה שוב.
כשהגיעה לכניסה של הבית שלה אנה ואיתן יצאו מהבית מבוהלים "אמה!" צעקה אנה , איתן נגע בלחי של אמה וניסה להרגיע את אנה , "היא ישנה " אמר רגוע .
"איך כל זה קרה?" שאל איתן בלחישה כאשר אותו גבר הניח את אמה במיטה, "היא מגיבה קשה לשינוי שלה " ענה בקל רגוע,
"אשלי הייתה אמורה לשמור עליה ומשום מה היא נעלמה " המשיך , הוא השתתק כאשר אמה השמיעה קול , "אבא?" שאלה מטושטשת , "ששש… את צריכה לישון אמה" דיבר איתן בשקט ,
"אבא אני מרגישה .." התחילה אמה אך לא סיימה ונרדמה. איתן סובב מבט אל הגבר וחיכה לתשובה . "היא בסדר , אל תדאג היא ביידים טובות " אמר בקור רוח .
אחרי שיחה די ארוכה איתן ואותו הגבר ירדו לסלון לשבת אם אנה כאשר אשלי הופיעה בדלת,
"איפה היית לעזאזל ?" שאל עצבני, אשלי סיפרה הכול ברוגע והסבירה שאחרי האירוע אם המכונית היא רדפה אחריהם עד אותו רגע .
"אני חוזר בחזרה , ואת נשארת לשמור עליה עד שיגיע הזמן " אמר בקול קר. אחרי שניפרד מאיתן ואנה אשלי ליוותה אותו מעט , כאשר התחילה לחזור בחזרה לבית היא הסתובבה אליו ושאלה "למה באת?" , הוא לא ענה על השאלה הזאת אלה רק אמר "תישמרי ! "
ונעלם…


תגובות (3)

וואו!זה כל כך יפה!!!!!!
תמשיכי כבר אני בשיא המתח!

22/06/2011 09:33

אוייייייייי תודה מאמי כבר חשבתי אף אחד לא אוהב את זה
תודה תודה מאמייי :) אני ימשיך….

22/06/2011 16:17

ממש יפה!
אני אוהבת מאוד.
כתבתי לך תגובה בסיפור הקודם, אשמח אם תגיבי.

03/07/2011 12:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך