הפרק הראשון ייצא בתחילת חופשת פסח כי אני צריך זמן לקרוא את הדמויות,להחליט מי תהיה דמות ראשית אבל כולם יהיו ויופיעו. זה סיפור לטווח ארוך מאוד ואין לי מושג מתי הוא ייגמר. ביקורות על ההקדמה ושאלות על ההרשמה התקבלו בברכה ואנסה לענות עליהם.

המשחק האחרון-קיסר השאול: הקדמה+הרשמה

12/03/2020 526 צפיות 3 תגובות
הפרק הראשון ייצא בתחילת חופשת פסח כי אני צריך זמן לקרוא את הדמויות,להחליט מי תהיה דמות ראשית אבל כולם יהיו ויופיעו. זה סיפור לטווח ארוך מאוד ואין לי מושג מתי הוא ייגמר. ביקורות על ההקדמה ושאלות על ההרשמה התקבלו בברכה ואנסה לענות עליהם.

השנה: 2040
תאריך: 7/1/2040
שעה: 22:36
נושא הדיון: תוצאות "ידי הצללים"
מאת: מארק ולנטיין
אל: שרון ולנטיין
תסכימי איתי אהובה,שהתוצאות של המשחק תחת שלטונינו היו…איך להגיד? מרהיבות.
שחקנים חדשים שיכנסו היו תמימים ולא יביהו בכלל למה הם נכנסו שנאמר שהם מתים במשחק כמו כן במציאות
הטריק שלך לגביי המשחק הפופלרי "ידי הצללים" שעלה אונליין לאוויר,שמי שנכנס לא יוצא לעולם אלא אם הוא עובר את כל השלבים במשחק,שבו יש 110 שלבים ואין לי כל ספק שההנאה תבוא מלראות אותם כיצד הם שוחטים אחד את השני בדם שניתז מהלהבים שלהם,מוכנים לעשות כל דבר שיידרש כדי לצאת מהמשחק.
איך שכחתי? קבוצת הבטא של המשחק
שחקני הבטא שבדקו אותו ולמדו אותו עוד לפניי שיצא אונליין ביניהם ביתו של יוצר המשחק אשר מת על ידי בשבועות האחרונים וג'יימס פלין,שחקן שנחשב בידי שחקני הבטא ב"ידי הצללים" כאגדה ואנונימי בעיניי כל שחקן אחר שיפגוש שם,מעניין איך הסתדדר שרוב האנשים לא סומכים עליו ואף ינסו להורגו בכל מצב או זמן קיים במשחק.
אם לא ייהרג על ידם,הוא ייהרג על ידי השלבים והבוסים המשופרים שלהם במהרה.
בכל מקרה,אני מקווה שתהיי מאושרת כי הם מצטרפים למשחק! ולא רק הם! עוד כ-10 שחקני בטא נוספים מצטרפים למשחק הזה: 12 שחקני בטא מבין מאות אלפים שייכנסו אליו ביום ההשקה עצמו!
תאשרי שקיבלת את הכל ואת מכונה לזה.
זה מתחיל מחר בבוקר ההשקה.
הם לא ידעו לאן הם נכנסו.
מארק ולנטיין בחוץ.

הרעיון שלי בא מסדרת טלוויזיה שנתקלתי בה באחרונה בנטפליקס.
אני צריך הרשמה לדמות של ביתו של היוצר,
ושחקנים אחרים שכלולים בדברים הבאים:
•שחקנים בודדים: "זאב בודד" פשוטו כמשמעו,שחקנים שנלחמים ושורדים לבד.
(אל תעשו הרבה מהם,כי יש קבוצות במשחק)
מישהו מהם יהיה דמות ראשית.
•שחקני בטא: שחקנים שמתועבים על ידי מרבית השחקנים במשחק,נחשבים כ"שלטניים ואכזריים" בעיניי השאר ואפילו חלק מהם כאלה בדיוק=שלטנייים ואכזריים.
המספר מוגבל עד שישה שחקני בטא בלבד ויש להם קבוצה משלהם-קטנה אבל חזקה-היא כוללת עד משלוש עד שישה בלבד-
שניים מהם יהיו דמויות ראשיות.
•ביתו של יוצר המשחק עצמו,היא דמות ראשית וחשובה,ההצעה הטובה ביותר תתקבל,אז אם לא נבחרתם,יש הרבה שחקנים אחרים שניתן לכתוב עליהם.
ולבסוף השחקנים האחרונים:
•שחקנים רגילים: שחקנים טירונים שמשחקים בו פעם ראשונה והם בקבוצות.
שלוש מהם יהיו דמויות ראשיות.
יהיה רק שישה קבוצות וניתן לכתוב באלה כמה וכמה שבא לכם,בלי הגבלה רק אל תסחפו יותר מידיי…
———————————
קבוצות:
•לוחמי הבטא(מורכב משחקני בטא).
•הדרקון השחור(מורכב משחקנים רגילים)
•השדים(מורכב משחקנים רגילים)
•הנינג'ות(מורכב משחקנים רגילים)
•הסייפים(מורכב משחקנים רגילים)
•אביריי ולנטיין(קבוצה אפלה והחזקה ביותר במשחק תחת פקודו של הנבל הראשי).
1.מידע להרשמה כללית:
שם השחקן(לא חובה מלא אבל רצויי):
סוג השחקן-יחיד/בטא/רגיל:
אופי(בכללי):
מראה(כללי מאוד):
עבר(במציאות או במשחק,לא אורך מידיי בבקשה,אחרת זה לא ייגמר,רק מה שהכי הכי חשוב לדעתכם שצריך לדעת):
כלי נשק מועדף(חרב,חץ וקשת,גרזן,סכינים וכולי…חרב וגרזן עד שניים בלבד).
קבוצה/ללא קבוצה(לפי הכתוב):
מידע נוסף:
2.ביתו של יוצר המשחק "ידי הצללים":
פה אתם יוצרים אותה,אני רק נותן פרטים בודדים שחייבים להיות שם-השאר זה בחירות שלכם:
סוג שחקן: בטא
כלי נשק: חרב(לא משנה כמות וסוג)
קבוצה/ללא קבוצה: "לוחמי הבטא"
במהלך הסיפור עורקת ממנה מסיבות שלא תדעו בכוונה,בשביל המתח כמובן.
כל השאר לפי ההרשמה הכללית,אני לא אחראי למה שתכתבו שם.
מוזמנים להתפרא כאות נפשכם ומותר ליצור על ידי נרשם עד שמונה דמויות שונות.


תגובות (3)

הדמות של ג'יימס פלין כמובן ראשית ואני אצור אותה.
שכחתי לציין את זה,אופס.

12/03/2020 19:11

דאמ אחי זה ליטרלי SAO אחלה מקוריות

21/04/2020 17:52

סיפור מדהים

26/10/2021 20:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך