נופר מעין
בבקשה תגיבו :)

המשקפיים – פרק 3

נופר מעין 16/06/2011 777 צפיות 4 תגובות
בבקשה תגיבו :)

"מוות? מה מוות? מוות של מי?" צעקתי אחריו אבל הוא נעלם ולא ענה לי. הכנסתי אגרוף לאוויר, אין לי כוח לכל השטויות האלה. חזרתי הבייתה כדי לקחת את התיק ויצאתי לבית ספר. בדרך ראיתי רוח של אישה זקנה הולכת מולי. חציתי את הכביש לצד השני של הרחוב אבל היא עקבה אחרי וצעקה אלי. התעלמתי ממנה והמשכתי ללכת, מדי פעם הסתכלתי אחורה לראות אם היא עדיין הולכת – בעצם מרחפת – אחרי. היא התחילה השיג אותי אז רצתי עד השער של בית הספר. כשהגעתי הסתכלתי אחורה, שום רוח. חייכתי ונכנסתי לבית ספר, שוכחת מהרוח.

* * * * *

"האוכל מוכן" צעקה אמא מהמטבח.
"נבוא עוד מעט" צעק לה חזרה אחי מהספה בסלון. ישבנו שם אחי, אבא שלי ואני.
"מה רואים?" שאלה אמא בזמן שניגבה ידיים והצטרפה אלינו.
"הסימפסונים" עניתי בלי להוריד את עיני מהמסך. לפתע הפרק נעצר ובמקומו הופיע הכיתוב 'מבזק חדשות' בגדול והקריין של החדשות התחיל לדבר
"המשטרה פרסמה הודעה לגבי גבר הנמצא ללא רוח חיים בביתו.סיבות המוות עדיין לא ידועות והמשטרה פתחה בחקירה וביקשה מאנשים שהיו עדים לאירוע לבוא ולהעיד…"
"זה נורא" אמרה אמא אבל השתקנו אותה כדי להמשיך להקשיב לקריין.
"המנוח, גבר כבן 45 נתגלה מת בביתו ברחוב השלטון 5 על ידי שכנתו.."
"זה הרחוב פה ליד" אמרתי כמעט בצעקה. כולם התנשפו בהלם. הקריין סיים את דבריו והפרק של הסימפסונים המשיך. קמתי מהספה.
"לאן את הולכת?" שאלה אותי אמא.
"לחדר.. אני אבוא עוד מעט לאכול" אמרתי והלכתי לחדרי. נכנסתי וסגרתי את הדלת. ניגשתי אל התיק כדי להוציא את העבודה בביולוגיה שהמורה נתנה אבל משהו שהיה מונח על השולחן משך את תשומת ליבי. זה היה פתק זוהר כזה. הרמתי אותו וקראתי את הכתוב
'זה הולך ומתקרב'
"מה הולך ומתקרב?" שאלתי בקול הפתק היבהב והמילים נעלמו ובמקומם הופיעה מילה חדשה.
'המוות'


תגובות (4)

מה זאת אומרת המוות?!!!!!! תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!

16/06/2011 21:52

המווותת !??!? של מי ?!?!??!
כפר מעיין תמשיייכייי ! הההיום !

16/06/2011 22:29

אני אעלה את ההמשך ברגע שאני אגמור לכתוב את הפרק… כרגע יש לי רק שני משפטים… חחח ותודה.
ועדינה – אוי ואבוי לך אם תקראי לי כפר מעין!!!!!!!!! 

17/06/2011 09:45

זה לא אמור להיות סיפורים מפחידים??
חחחחחחחחחחח

28/09/2012 03:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך