An otter with a dark side
אז ככה קודם כל זה הסיפור הראשון שלי באתר אז אני מאד מתרגשת, דבר שני אני ממש גרועה בלתת שמות לאנשים ודברים אז אשמח עם תעזרו לי למצוא שמות למקומות ולדמויות.

הנבחרת- פרק 1

An otter with a dark side 04/08/2021 427 צפיות 3 תגובות
אז ככה קודם כל זה הסיפור הראשון שלי באתר אז אני מאד מתרגשת, דבר שני אני ממש גרועה בלתת שמות לאנשים ודברים אז אשמח עם תעזרו לי למצוא שמות למקומות ולדמויות.

בלילה גשום ואפור דמות בגלימה חמקה בצללים, רצה בין סמטאות העיר האפלה כאשר לבסוף עצרה מול בניין קודר למדי, הדמות נכנסה אל הבניין מביטה סביב, היא הסתובבה בין חדרי הבית עד שמצאה את מה שחפשה, לבסוף קפצה הדמות מין החלון אל הרחוב האפל וברחה.

ועכשיו קבלו במחיאות כפיים את הנבחרת שלנו! אוולין לונסי! אל אמצע הזירה מלאת האנשים נכנסה נערה גבוהה עם שיער ארוך בצבע טורקיז היא החזיקה משהו שהיה נראה כמו מקל ולבשה חליפת גוף לבנה עם סמל כוכב בצבע כחול, אוולין כבר הייתה רגילה לכך שאלפי אנשים היו באים לחזות בכשרונה בכישוף, היו שם מאות אנשים, קוסמים, אלפים וישויות קסומות למיניהן, היא נשמה נשימה עמוקה, והמופע… התחיל!

כאשר המופע הסתיים אוולין חזרה אל מאחורי הקלעים. הצורות של הזיקוקים שלך היו אמורות להיות יותר ברורות, אוולין הסתובבה, מאחוריה עמדה הדיקנית נורן היא הייתה האחראית על האקדמיה, אישה גבוהה וחמורת סבר שערה הכסוף היה אסוף בפקעת על ראשה וגלימתה הכחולה הייתה נקייה ללא כל רבב, כן גברתי הדיקנית, ענתה אוולין בעודה משתחווה למחצה. כל התלמידים אנא קבלו בברכה את אוולין לונסי הנבחרת שלנו שחזרה מעוד מופע מוצלח השנה! אוולין בדיוק נכנסה אל האקדמיה, טירה בינונית בצבע פסטל עם גגות כחולים, היא גדלה שם כל חייה לכן הכירה את הטירה כמו את כף ידה, היא נכנסה מבעד לדלתות האלון הכבדות ומכל פינה עמדו קבוצות של תלמידי האקדמיה, מכיתות הגן עד לכיתות הגבוהות, הם התלחששו ונעצו מבטים באוולין כאשר עברה במסדרונות הטירה, אחרי הליכה ממושכת במסדרונות הגיעה אוולין למסדרון קטן בקצה אחד הצריחים של הטירה שם היה חדרה, היא נכנס אל החדר וסגרה את הדלת משאירה את כל הרעש וההמולה מאחוריה, היא כבר לא יכלה יותר לסבול את היום המעייף לכן השאירה את שרביטה על שולחן הכתיבה הקטן ונשכבה על המיטה, היא מאד אהבה את החדר הזה הא היה קטן ונוח ויחסית לחדרי הפנימייה של האקדמיה הוא גם היה מאד פשוט, קירות בגוון תכול מכתבה קטנה מיטת אפיריון פשוטה וארון, הדבר שאוולין הכי אהבה בחדרה היה מרפסת השמש הקטנה שהתחברה לחדר זו הייתה הדרך היחידה שלה לברוח מארועי היום יום המלחיצים, לפתע היא שמה לב שעל הכרית שלה מונחת מעטפה לבנה מרובעת עם חותם בצורת כוכב כחול, היא פתחה אותה ובפנים נכתב:
אוולין לונסי היקרה אגודת הכוכב הכחול (שבבעלותה האקדמיה כמובן) מזמינה אותך להופיע בפני הבחירים, שלנו זהו אירוע חשוב ומכובד אנא להגיע בזמן ועם בגדים מתאימים, תאריך המופע 2.7, היום בשעה 18:00 תגיע חבילה אל האקדמיה עלייך לאסוף אותה ולמסור אותה לממונים עלייך ,בברכה חברי אגודת הכוכב הכחול. לאחר שהיא קראה את המכתב הסתכלה אוולין בשעון שעל הקיר ונוכחה לדעת שהשעה הייתה כבר 18:15 לכן זה אומר שעלייה לאסוף את החבילה. ממש לא היה לאוולין כוח לעוד מופע מחר, הרי סוכם שבדיוק בתחילתה של החצי השני של השנה יערך מופע יום המחצית שלה, אבל תמיד סיפרו לה שלפגוש את מועצת הבחירים זה דבר חשוב הם היו האנשים הכי רבי השפעה וחזקים בביילינטון אם לא בכל ההרפובליקה הקסומה, שעת הערב כבר הגיעה והטירה חשכה, אוולין כבר יצאה מחדרה נושאת את שרביטה ואת ספר הכישופים איתה, היא הגיעה לדלת הכניסה הגדולה ושם עמדה חבילה זו הייתה תיבת עץ קטנה בעלת סימון כוכב, אוולין נשאה את החבילה שהייתה כבדה למדי היא השאירה אותה בכניסה למשרד הדיקנית, היא כבר התכוונה ללכת אבל אז היא שמעה רעש של טפיפות רגליים אוולין מיד התחבאה, מתוך הצללים של המסדרון החשוך יצאה דמות עם ברדס הדמות הסתכלה ימינה ושמאלה וכשנוכחה לדעת שאין אף אחד במסדרון פתחה הדמות את התיבה והוציאה באצבעותיה הזריזות את התכולה, לבסוף הורידה הדמות את הברדס אוולין יכלה לראות רק את גב הדמות כאשר היא הורידה את הברדס נגלה שיער כסוף אסוף בפקעת מהודקת, הדמות הסתובבה ומול אוולין נגלתה, הדיקנית.


תגובות (3)

סיפור מהמם!
בקשר לששמות. מישהו פעם שלח באתר מלא שמות.
תוכלי לחפש

08/08/2021 08:14

כמה הערות:
ציטוט מאחד הקטעים: היא נשמה נשימה עמוקה, והמופע… התחיל. כאשר המופע הסתיים… וכולה.
כדי לרדת שורה, לא מרגישים את המופע עצמו, תוכלי אפילו לתאר אותו מעט…
עוד משהו קטן: כדי לך להוסיף מרכעות בכל פעם שדמות מדברת.

09/08/2021 08:44

קודם כל תודה רבה לך
אני ניסיתי לכתוב סיפורים עם הקטע של המרכאות כל פעם שמדברים זה יוצא עמוס מידי לסיפור
לא רציתי לתאר את המופע שלה כי זה מידע די מיותר ולא מועיל לסיפור וזה סתם היה מעמיס על הסיפור

09/08/2021 16:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך