nahly031@gmail.com
יש לי יותר מידי סיפורים שאני כותבת תוך כדי, אז אני מקווה שישר אחרי שאני יסיים את זה, אני אתחיל לפרסם עוד סיפור.

הנחש-פרק 3

nahly031@gmail.com 21/02/2021 391 צפיות תגובה אחת
יש לי יותר מידי סיפורים שאני כותבת תוך כדי, אז אני מקווה שישר אחרי שאני יסיים את זה, אני אתחיל לפרסם עוד סיפור.

פרק 3:
צ'ארלי מספר:
"את יודעת, קייטי, זה מסע ארוך ומסוכן!" הערתי בזמן שצעדנו בין העצים.
"אני מודעת לזה, אבל אם כבר מצאנו את המפה והמסלול אז ננסה לפחות.".
"בטוחה?"
"בטוחה! מה אתה דואג?" היא שאלה בחשד.
"אני דואג, את בכל זאת חברה שלי וזה…" (יש לי טראומה ממוות מאז שטקסוס נפטר) "אה, אז זה מה שמדאיג אוֹתְךָ?" היא חייכה, "אל תדאג, שום דבר לא יקרה אם נשמור על הבטיחות" החיוך שלה היה מקסים, וכמו כיסה אותי בשמיכת רוגע. "תודה" לחשתי לה.
היה קצת משעמם ללכת, אין שום דבר מעניין. טוב, אולי אני קצת מגזים, מצאתי שק חִיצֵי הרדמה ובפעם הראשונה בחיי נגעתי בסנאי… אבל חוץ מזה כלום.
המשכנו ללכת, מתישהו אני הייתי רעב אז הלכנו לנהר הקרוב ודגנו דגים.
והמשכנו ללכת, ואז מצאנו עץ ענקי של אוכמניות וקייטי מלאה את הכיס שלה בהן. רק אחרי שש שעות נצחיות, החלו לקרות דברים מעניינים.
"היי, צ'ארלי. תראה!!" היא הצביעה על סלע גדול שהיה עליו סמל אריה כחול.
"על מה אני מסתכל?" שאלתי.
"יש פה את הסימן הכחול!" היא אמרה. "מה זה הסימן הכחול?" שאלתי. היא לא ענתה אלא משכה אותי לכיוון השני. "רגע, מה זה הסימן הכחול?" שאלתי שוב
" כשרציתי לצאת לכיוון המקום שקבענו בו, ארגנתי קצת את המעיל. ואז פתאום נכנס אדם שריריונר עם חליפה כזאת, ורצה את המפה. הוא איים עלי שאם אני לא אתן לו אותה, הוא יהרוג אותי ואני פשוט התחלתי להתאמת איתו. מתישהו זה הגיע למכות והוא עשה לי סימן כחול" היא הצביעה על הרגל שלה. "ואז הפלתי אותו והתיישבתי לו על הבטן. בקיצור גמרתי אותו."
"ואיך זה קשור לאריה המוזר הזה?" לא הבנתי.
"כשישבתי עליו אז שמתי לב שיש לו טבעת כזאת שיש עליה את האריה הזה" היא הוציאה טבעת זהב שנשאה את הסמל. "ואז הוא הסביר לי שזה הסימן של היחידה שלו", "איזו יחידה?", "הוא אמר שהם קוראים לעצמם ה'טורפים'. שם פסיכי הייתי אומרת, אבל מה שהם רוצים. בקיצור זה הסימן שלהם, ואני חושבת שאם הוא מופיע פה-אז המפקדה שלהם קרובה לכאן!"
"אז למה לא אמרת מההתחלה?" נתקפתי פחד.
המשך יבוא…


תגובות (1)

סיפור מדהים

15/10/2021 22:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך