ההרשמה פתוחה עדיין לכל המעוניינים. מקווה לראות נרשמים וכל ביקורת תתקבל בברכה.

הנפילים-איחוד של אלים: פרולוג.

13/05/2019 690 צפיות 5 תגובות
ההרשמה פתוחה עדיין לכל המעוניינים. מקווה לראות נרשמים וכל ביקורת תתקבל בברכה.

היא חייכה בשעשוע למראה מי שלפניה.
מר ז'הנט הביט לה בפנים חיוורות ומלאות פחד,גופו רעד שרק שלפה את הפגיון מחגורתה וסובבה אותו בקלילות על האצבע שלה.
היא פסעה לעברו באיטיות, כאילו הזמן נעצר מלכת, מביטה בו מתחת לברדס שמשוך על פניה ורק שיער שחור כפחם ומתולתל נראה ממנו.
עיניה היו מקובעות עליו כאילו היא מהופנטת,הכסוף בעיניה זהר כמו מטבע לאור השמש שמעליהם,ידה אוחזת בגרונו ומצמידה אותו לקיר בלי מאמץ.
הנשימות שלה נהפכו לבודדות, מפחידות ומבשרות את המוות שלו בלי מילים, היא ידעה שהיום הזה הגיע,הנקמה על מות הוריה הגיע לבסוף,כפי שה"אדון" הבטיח.
"מי את?" חרחר מר ז'הנט בקול חנוק וכמעט שלא נשמע, עיניו מלאות פחד כמו טורנדו, לא ממנה אל אך ורק מהמוות שלו, שיגיע על ידי נערה צעירה שלא הכיר.
"אתה הרגת את ההורים שלי! מול העיניים שלי שהייתי בת חמש בלבד!" היא נהמה, מהדקת את אצבעותיה לגרונו,האיש החל לרעוד בפראות שהיא הרימה אותו לאוויר כמו נוצה ופניו הביטו בה כאילו היא מלאך המוות שקיים ונושם מולו.
היא לא מלאך המוות היחיד שיש בעולם הזה.
הנערה רק המשיכה לחייך בשעשוע וחושבת 'הוא פתטי,איש חזק שנהפך למקל עץ שניתן לשבור אותו בקלות רק מנגיעה'.
היא התרחקה כמה צעדים לאחור שהוא בידה הלופתת בו בכוח פיזי שמעבר ליכולות האנושיות ונעצה בו מבט מלא כעס,כאב,קשוח.
"להתראות בעולם הבא" ירקה בפניו את המילים,צעדה לעבר קיר הבטון ועצרה סנטימטרים בודדים לפניו ואז מטיחה את ראשו ואת המפרקת שלו בקיר בעוצמה אדירה,המפרקת השמיעה קול ניפוץ של צלחת זכוכית שמתנפצת על הריצפה ודם ניתז על הקיר כאילו מר ז'הנט נהפך למפל מים.
הנערה הסתובבה,ה"אדון" עמד שם בחליפת טוקסידו מחויטת ושחורה,פניו מוסתרות בצללים ולא נותנים לה לראות אף דבר מפניו מלבד חיוך מרוצה.
"אז מה את מחליטה? את הולכת לצוד את שבעת הילדים ההם,הם עוצמתיים כמוך,אולי יותר" הוא שואל.
"סופרמן בעל כוח פיזי כמוני,הוא התמודד מול כאלה כל יום,זה יהיה לי כיף להרוג את הילדודס האלה ולהביא לך אותם כדי שתספוג את כוחותיהם ונשלוט בעולם" היא ציחקקה.
"מצוין,המטרה הראשונה שלך היא לתפוס נפיל בעל כוחות כלי נשק שנוצרים מגופה,שמה אליזבת קופר,בת 17."
"אני הגיע אלייך קופר ואת תמותי מוות נוראי יותר משל מר ז'הנט-זה בטוח."
הנערה פנתה לרחובות הסוערים לאחר שה"אדון" נעלם כמו תמיד כהרגלה.
מלחמת עולם שלישית כבר בפתח,החלה לפניי חצי שנה בלבד לאחר פיצוץ אנרגטי מוזר.
למות או להילחם,אין דרך אחרת לשרוד.


תגובות (5)

מאוד אהבתי, מקווה שעוד אנשים אנשים יכנסו לזה ויביאו דמויות. אני מקווה שלנערה המסתורית הזו יש ביטוח חיים, כי ליז לא הולכת ליפול:)

14/05/2019 00:01

באיחור אופנתי אני מצטרף. לוקח קצת זמן להכין דמות, ואני יחסית מרוצה מהאחת שיצאה לי בסוף.

שם מלא: בלייק סרקני (Blake Sárkány)
כינוי: אין, אבל הדרקון שבתוכו מכנה את עצמו "הדרקון האדום".
מין: זכר
גיל: 16
נפיל מהשבעה: נפיל מהשבעה
אופי:
בלייק חובב יצירה, במיוחד ציור (רישום) ופיסול (ספוג מוקצף). יש לו רמת קשב נמוכה, ואומנות עוזרת לו להתרכז. הוא שקט והססן במיוחד כשצריך שיתפוס פיקוד. למעשה הוא מתחמק מעימותים לסוגיהם, ומעדיף לתת לאחרים לפתור אותם בשבילו. סך הכל הוא ידידותי ונחמד, אם כי גם הוא וגם הוריו מודעים לנטייתו לאימפולסיביות אגרסיבית (במילים פשוטות, אלימות).
הוא חובב אוכל סיני ומעשן בסתר כשהוא עם חברים. חובב דרקונים.

מראה:
קטן יחסית, צנום. שיער שחור עם אניצים ג'ינג'ים כאן ושם.

רקע:
נולד בעיר גדולה, בן יחיד. ככל שהתבגר הוריו למדו על יצר הרסני ומסוכן בלתי-נשלט בבלייק. לכן הם עברו מהעיר לכפר לא רחוק. הוא גדל ולמד בבתי-הספר האזוריים ללא הלחץ או ההיסטריה של העיר.
במסיבת בית של אחד מחבריו, אחת הבנות שהוזמנו, שלא אמרה את שמה וקראה לעצמה "האישה הלבושה בשמש". בזמן שהבנות הסתגרו בחדר, בלייק נשבע ששמע אותן צועקות מילים מוזרות. הוא לבסוף החליט להיכנס פנימה, וראה אותן מבצעות טקס מוזר במעגל. בדיוק אז הכה גל ההדף את כולם… ובלייק יכול להישבע שהדבר האחרון שראה היו שבעה ראשים, על כל ראש כתר.
במשך הימים הבאים הוא סבל. כשהלך ללימודים, הוא התחיל לקבל התקפים בלתי נשלטים, במסגרתם החלו לדלוף כוחותיו (בין היתר קשקשים, לפלוט אש וכד'). הוא חזר הביתה למחלה, שם המשיך לגסוס עד שהתאושש. ואם כל זה לא הספיק… מאז שהשתמש בכוחו, קול חדש בראשו מציק לו ומחרפן אותו.
הוריו, שלמדו על כך מהר, ניסו להשתיק את כל העסק. הם פשוט דואגים להמשיך להעסיק את בנם בדברים שהוא אוהב, במטרה למנוע ממנו להתקרב לאלימות. לכן כשחרב פנו אליהם לראשונה, הם סרבו בתוקף ואיימו בתביעה במידה וינסו לדבר אותו.
————————————————————————-
כוח על-אנושי: משתנה בהדרגה לדרקון רב-גווני.

יתרונות לכוח:
משתנה לדרקון בהדרגה.
בהתחלה אלו רק קשקשים, אחר-כך זה כנפיים, בשלב מתקדם יותר זה להחליף צבעים… בשלב הסופי הוא ממש נראה כמו דרקון מלא ומאוד חזק.
בנוסף, לכל אורך השלבים, הוא יכול להחליף את הצבעים של קשקשיו כדי להקנות לו תכונות מסוימות:
אדום, לפלוט אש; ירוק, מצמיח עוד ראשים; כחול, חסינות לפגיעה; לבן, לפלוט קרח; שחור, "קוטף מהאוויר" אורות חזקים ומעוורים.
כשהוא דרקון מלא, בתיאוריה, הוא יכול להשתמש בכמה צבעים בו-זמנית ואז הוא ממש רב-גווני.

חסרונות לכוח:
ככל שהוא משתנה לדרקון כך הוא מאבד יותר אחיזה במציאות ובתודעה שלו. אי אפשר לדעת מה יקרה כשישתנה לדרקון, או אפילו מתי יחזור. אז גם "דרקון אדום" חוזר, והוא אכזרי והרסני.
בנוסף, אחריי פעם ראשונה שהשתמש בכוח, הוא מקבל גירוי להשתמש בו שוב. לכוח יש תודעה משלו, והוא דוחק בו לשחרר אותו. בלייק מפחד מהדרקון שבתוכו, ומנסה להתכחש לו ולהסיח את עצמו ממנו.
———————————————————————
קל/קשה לשכנע את אותו נער/ה להצטרף: קשה. הוא בחור ידידותי מאוד וקל להתחבר אליו… אבל הוא ממש לא רוצה להילחם. הוא מפחד מזה, ומפחד מהנזק שהוא עלול לעשות לעצמו ולאחרים.
———————————————————————
בקשות, לא משנה איזה דמות בחרת:

מבין, ולא מחייב, אבל ההשראה לדמות: חזון יוחנן י"ב, ויליאם בלייק. חשבתי גם אולי שה-"אדון" רצה לגייס אותו בגלל שהוא חשב שהוא אחד האותות לסוף הימים, האפוקליפסה. אם אתה מוצא שם עוד רעיונות לשלב, מה טוב.

14/05/2019 13:02

נכנס,אבל אתה יכול לפרט קצת יותר על המראה כי יש מעט מזה.
בכל מקרה אני אפרסם את הדמות שלי מהשבעה כרגע כי משעמם לי ואין לי רעיון לפרק הראשון.
~הדמות שלי משבעת הנפילים~
שם: קייל רוברט
כינוי: קאי,לא משנה לו אם יקראו לו קייל,קאי או רוברט.
מין: זכר
גיל: 17 וחצי.
אופי: רציני,דבוק במטרה,ייגן על חבריו בכל מחיר,ידידותי ויודע להחליט לרוב את ההחלטות הנכונות לכלל האנשים.
מראה: בעל שיער שחור בתספורת פוני,עיניים שחורות,דיי חסון.
לבוש בג'קט כחול,חולצה אדומה,ג'ינס כחול ונעלים אדומות כל הזמן.
רקע: קייל היה ילד יחיד.
בעקבות חבורת בריונים שחטפו את בת דודתו וניסו לאנוס ולהכות אותה כמו בכל סרט קולנוע עתור באקשן.
הוא עקב אחריהם לגג של בניין גבוה בעיר והתערב במקרה.
לאחר שהפגיזו אותו במכות ודם ניתז על הריצפה הבריונים העיפו אותו מהגג של הבניין בנפילה חופשית.
בעודו צורח ובטוח שהוא ימות.
גל פיצוץ אנרגטי הכה בו בעוד קייל נופל וצורח באימה.
ואז משום מקום הוא ריחף באוויר-יותר נכון עף-והביט על עצמו בהלם מוחלט.
את גופו עטפה אנרגיה קוסמית מוזרה בצבע כחול זוהר כצבע הפיצוץ האנרגטי.
הוא התעופף למעלה במהירות וקלט שבת דודתו מרסקת לבריונים את העצמות בעודם צורחים בלי מאמץ וחיוך משועשע על פניה.
קייל העיף את עצמו ואת בת דודתו שהיא עליו לביתה וחשב שהכל חלום.
למחרת שבא לראות איפה אחותו היא נעלמה בפווף אחד ומוזר,מאז הוא מחפש אותה נאושות.
—————————
כוח על-אנושי: אנרגיה קוסמית בצבע כחול זוהר שמתחלקת למספר יכולות מגוונות וקטלניות:
1.היכולת לעוף.
2.יצירת מטחי אנרגיה קוסמית מידיו.
3.סינוור כל אדם בעזרת האנרגיה-מומלץ לשים משקפי שמש שזה קורה-ואף לעוור אותם לכל החיים או חלקית לכל החיים,תלוי בעוצמת האור>לוקח ממנו את רוב האנרגיה הגופנית ומשתמש בזה לעתים קרובות מאוד.
4.המסת כל סוגי מתכות בהעלת טמפרטורת האנרגיה.
5.יצירת שדה כוח זמני בלבד.
קשה/קל לצרף אותו: יהיה קל לצרף אותו לצוות כי הוא גילה שבת דודתו עובדת עם ה"אדון" (הנערה מהפרילוג אם לא הבנתם) במטרה להחזירה לצד של הטובים בכל מחיר שיידרש ממנו ואפילו בחייו.
זוהי הדמות שלי,רק לרשום את הכל זה מרגיש לי כמו רשימת מכולת.
מחכה לנרשמים,ביינתים יש מספיק להתחלה ופרק ראשון בקרוב.

14/05/2019 21:35

    שאלה כנה – כמה כבר מהמראה שלו ייכנס לסיפור? לא כדאי להתמקד באופי ובדרך שבה הוא מתמודד עם הבעיות? אם צריך אני אוסיף: האף שלו קצת מחודד, ועיניים חומות-כהות. מתלבש בטי-שרט ודגמ"חים לרוב.

    14/05/2019 22:21

אני מתמקד באופי כמובן אבל מתאר את האדם בשלבים-כאב ראש לרשום את כל התיאורים על בן אדם אחד כמו רשימת מכולת.
מה שבטוח נתת מספיק מראה עליו ובמילא-יש הרבה תיאורים על כוח העל-אנושי שלו בכללי.
מקווה שעניתי לך על השאלה בצורה הטובה ביותר.

15/05/2019 06:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך