מקווה שתרשמו לסיפור. נ.ב.אני מתחיל אותו ימים בודדים אחריי פסח.

הנפילים-איחוד של אלים: תקציר+הרשמה

17/04/2019 679 צפיות 6 תגובות
מקווה שתרשמו לסיפור. נ.ב.אני מתחיל אותו ימים בודדים אחריי פסח.

אל תקראו להם גיבורים או מצילי העולם,עוד לא הכירו בהם בתור השם הזה.
מה שכן,הם קבוצה של נערים ונערות,בעלי כוחות על-אנושיים מיוחדים.

לאחר פיצוץ מסתורי בתאריך 6/6/3016 שקרה בחצות,הפיצוץ היה אנרגטי והתפשט בשמיים ובארץ,בני נוער קיבלו כוחות על-אנושיים ונקראו על ידי האנושות-הנפילים.
כאשר איום מסתורי בשם ״האדון״ מתחיל להרוג נפילים,נערים ונערות צעירים ,סוכנות סודית בשם ״החרב״ מנסה כעת לגייס
שבעה בני נוער,בעלי כוחות על-אנושיים שיאומנו על ידי הסוכנות,יילחמו ב״האדון״ וינסו להציל את העולם מהאיום שאולי המסוכן ביותר שהיה בהיסטוריה.
אבל המשימה מסתבכת שעוד נפילים,בעלי כוחות על-אנושיים,כעת תומכים באיום שמולו הם מתמודדים,המשימה מתחילה להפוך אט-אט להתאבדות.

ההרשמה:
אני צריך שלושה בנים ושלושה בנות,הדמות השביעית תבוא ממני מן הסתם.
מי שרוצה יכול ליצור גם איש מהסוכנות שמשתתף באימוני השבעה,שמשכנע ומביא אותם או נפיל רע שמנסה להרוג אותם,רצוי שהנפיל יהיה חזק מהם אבל בעל נקודת תורפה בגופו או בכוח על-אנושי שלו,אבל שהם לא היו אלים.
שם מלא(רק לדמות ראשית זה חובה):
כינוי(קיצור שם,שם משפחה או משהו אחר,לא חובה לכל הדמויות):
מין:
נפיל מהשבעה(בעצם שישה אם חושבים ככה)/מישהו מהסוכנות/נפיל רע:
אופי(רצוי לשלב אופי ושיהיה הגיוני,אף אחד לא רוצה דמות עם אופי ספציפי אחד):
מראה:
רקע(איפה היה בזמן בזמן הפיצוץ,עם מי היה בזמן הפיצוץ,איך גילה את כוחות העל-אנושיים כמה ימים לאחר מכן וקצת היסטוריה כללית על הדמות-רק לדמויות ראשיות והסוכנים):
————————————————————————-
מכאן רק מי שהדמות שלו נפיל רע/דמות ראשית ממשיך:
כוח על-אנושי(שיהיה כוח על מקורי אם אפשר,ניתן לחלק אותו לכמה יכולות שכוללות בו,מה הוא עושה ואיך הוא פועל בכללי):
*הערה-נפילים רעים עוצרים בסעיף הזה,השאר ממשיכים.
———————————————————————
קל/קשה לשכנע את אותו נער/ה להצטרף:
———————————————————————
בקשות,לא משנה איזה דמות בחרת(חלקן לא יוכלו להתקיים,אזהרה מראש):


תגובות (6)

איך שכחתי את הפרט הזה? אין לי שמץ של מושג למה.
גיל(רק לדמויות ראשיות)15-19:

17/04/2019 19:31

שם מלא: אליזבת קופר
כינוי: ליז
מין: נקבה
גיל- 17
נפילה מהשבעה

אופי: אליזבת היא נערה מאוד קשוחה ומלאת גאווה. היא לא תסכים לקבל עזרה אפילו במצבים נואשים, ותנסה לטפל בעניין בעצמה. ליז תדבר את דעתה אפילו אם זה יוביל לעימותים, והיא מכבדת את אלו שעושים כמוה. כמו כן, אין לה בעיה להכאיב לאחרים או לראות קצת דם נשפך, כל עוד זה לא מכוון לאלה שאכפת לה מהם. למרות כל זה, ברגע שמתחברים אליה ומקלפים את כל השכבות שלה, אליזבת היא נערה מאוד חברותית ואכפתית. ליז תסמוך על חברים שהיא מחשיבה חברי אמת, עד כך שהיא אפילו תבקש מהם עזרה. אם מישהו אפילו יאיים על חבריה, לא יהיו לה רחמים כלפיו.

מראה: ליז היא נערה בעלת שיער ורוד וקצר בתספורת undercut בצד ימין של ראשה. היא בעלת עיניים בצבע חום בהיר ויש לה פירסינג בגבה הימנית. היא לובשת חולצת בטן שחורה וחסרת שרוולים, ג'ינס בהיר עם מעט קרעים בברכיים, נעלי Legacee אדומות עם שרוכים לבנים, וסווטשירט אדום כרוך מסביב למותניים.

רקע: ליז הייתה נערה רגילה, עם כי חסרת חברים בשל האופי שלה, מה שגרם לאנשים לא להתחבר אליה. היוצא מן הכלל היה נער בכיתה שלה, גם הוא חסר חברים, שהחליט להתאמץ ולהתחבר לליז. הוא חשב שמכיון ששניהם חסרי חברים, הם צריכים להתחבר. כמובן שליז לא הסכימה בהתחלה, אבל הוא המשיך ללחוץ וליז התחילה להתחבר לנער, ששמו הוא ג'ון. אמנם מבחינת חברים היה להם רק זה את זו, הם לא היו צריכים יותר מזה, והיו חברים מצוינים. שאר הנערים בבית הספר שלהם חשבו שהם מוזרים, ושלושה נערים ספציפיים היו נוהגים להקניט אותם על בסיס יומי, ולכן כינו אותם "הבריונים". ליז הייתה מנסה לריב איתם אבל ג'ון היה עוצר אותה מלעשות משהו טיפשי. בזמן הפיצוץ ליז הייתה בבית של ג'ון והם אכלו, דיברו וצחקו. כשהפיצוץ פגע בהם, הם נפלו לרצפה אבל קמו לאחר כמה שניות, מבולבלים ממה שקרה הרגע. שלושה ימים לאחר מכן, בזמן שליז הייתה בדרכה לבית הספר, "הבריונים" התחילו להכות את ג'ון, שלא יכל לעשות כלום מאחר והם היו שלושה. כשליז למדה על כך היא הסתערה לכיוון "הבריונים" אך אלה התחילו להכות אותה לפני שיכלה לעשות משהו. לפתע, ליז הרגישה פרץ אנרגיה שמתפשט בגופה, והיא גילתה שהיא מסוגלת להפוך חלקים מגופה לכל מיני נשקים. היא השתמשה בכוח הזה כדי ללמד את הבריונים לקח על שפגעו בג'ון.

כוח על-אנושי: אליזבת יכולה להפוך חלקים מגופה לכלי נשק מכל סוג. נשקים קרים( כגון פטישים, גרזנים, חרבות, שוטים, חניתות, קשתות וכו') או נשקים חמים( אקדחים, רובים, מקלעים וכו') לבחירתה. היא יכולה לשנות כל אזור בגופה, החל בלהפוך אצבע בודדת לקנה של אקדח או לסכין, וכלה בלהפוך את כל רגלה למקלע רימונים או לחרב.
ככל שהאיבר שהיא רוצה להפוך לנשק גדול יותר נדרשת יותר אנרגיה. בנוסף, כל התחמושת לנשקים החמים או לנשקים הקרים שדורשים תחמושת(כגון חץ וקשת), מבזבזת את האנרגיה של אליזבת מעט, מכיוון שהיא צריכה לייצר את זה, כך ששימוש רב בנשקים חמים בסופו של דבר יתיש אותה.

בגלל האופי שלה יהיה קשה לשכנע אותה להצטרף.

בקשות: אמנם היא לא תכעס אם יקראו לה אליזבת, אבל היא מעדיפה שיקראו לה ליז. בנוסף, אם אפשר שתהיה לסבית, ושלא תתחבר לשאר הדמויות בקלות, אמור לקחת לה זמן.

04/05/2019 17:54

אין לי זמן לקרוא את הדמות כרגע.
אבל לפי הכוח על והאופי אליזבת קופר בפנים.
שהרגל משתנה לנשק היא יכולה לעמוד?

05/05/2019 22:03

נ.ב. תפיץ את ההרשמה אם אפשר

05/05/2019 22:06

כשהיא הופכת רגל לנשק, בדרך כלל היא תעמוד על הרגל השנייה שהיא לא הפכה לנשק. בעיקר כזה רובים. אפ זה נשק כמו גרזן או חרב, יכול להיות שהיא תהפוך את שתי הרגליים ותעמוד על הידיים. היא די אתלטית. ואני אנסה

06/05/2019 09:49

יצרתי גם נפיל רע

שם מלא: פין ריידר (Finn Rider)
מין: זכר
נפיל רע
גיל: 19

אופי: פין הוא נער מסובך בלשון המעטה. הוא אף פעם לא הסתדר עם אחרים, תמיד רב איתם וחיפש דרך להתחיל קטטה, אבל הוא תמיד ידע את התוצאה- ה"קורבנות" שלו, כפי שהוא אוהב לקרוא להם, שכובים על הרצפה בתוך שלולית דם. הוא סוג של סדיסט, שנהנה להכאיב לאנשים עד כמה שאפשר לפני שהוא מסיים איתם, אבל יש בו גם משהו מזוכיסטי, מה שגורם לו לא להתחמק מכל מכה שנשלחת לכיוונו, אם כי הוא מתחמק מרובן. פין הוא אדם מיוחד בעל חוש הומור משלו, שלרוב כולל כאב של אחרים. אם הצלחת לעצבן את פין כדאי שתיפרד מכל מי שאתה אוהב כבר עכשיו, כי זה יהיה הדבר האחרון שתעשה בחייך.

מראה: פין הוא נער בעל מבנה גוף אתלטי. הוא בעל שיער לבן ומבולגן ועיניים שחורות. הוא לובש כובע גרב שחור, חולצת משבצות ארוכה לבנה עם פסים שחורים, מכנס שחור ארוך, ונעליים אדומות עם טיפות לבנות מפוזרות פה ושם, שלמעשה הן הצבע המקורי של הנעל שנצבעה בדם עם השנים. הוא מאוד חיוור, השפתיים שלו דקות אבל מלאות צבע בהשוואה לשאר הפנים שלו, מה שעלול לגרום לאנשים לחשוב שהוא שם אודם. יש לו צלקת קטנה שחותכת את הגבה השמאלית שלו, אבל הוא לא אוהב לדבר על איך קיבל אותה.

רקע:לפני שלוש שנים אחד המורים ראה אותו מבצע את אחד מה"תעלולים" שלו ודיווח למשטרה. מאז פין נאלץ לחיות במנוסה, אבל לא לפני שהוא "טיפל" במורה בדרכו המיוחדת. החיים במנוסה לא עצרו את פין מלהמשיך בדרכיו המיוחדות, וכל שבוע, גופה או שתיים היו נמצאות באיזור אחר, אבל לכולן היה מכנה אחד משותף. לכולן היה חסרה זרת ביד ימין, זו שיטת הפעולה של פין, אפשר לאמר שזה סימן ההיכר שלו. שלוש שנים ומאה גופות אחר כך, החוק סהצליח סוף סוף לתפוס את פין. אך פין, להפתעתם הרבה של השוטרים, לא תנגד למעצר ולא ניסה לברוח, הוא פשוט נתן להם לעצור אותו. גם בתוך הכלא, פין המשיך במעשיו, והחל מרחבות עם האסירים האחרים, שהיו גדולים ממנו ברובם. וגם בכלא התוצאה לא השתנתה. פין עומד מעל המסכן שבחר בו באותו היום בשלולית של דם. זה הגיע למצב שלפין צפוים חיים שלמים בבידוד. לילה אחד, בליל הפיצוץ, פין לא יכל להירדם. הוא ידע שיש שומר מחוץ לתא שלו, והוא היה חייב להרוג אותו. הוא נשבע שיכול היה להריח את הדם של השומר באוויר, כמעט אפילו לטעום אותו. ולפתע הפיצוץ היכה, ופין החל לצרוח בכאבים בתוך התא שלו, מה שגרם לשומר להיכנס לראות מה קורה. פין צרח בכאבי תופת, אבל לאחר כמה שניות הפסיק, והשומר הסתכל עליו במבט מבולבל. פתאום פין הסתכל על השומר במבט משוגע, והשומר החל לצרוח בכאבים בעצמו, ונשכב על הרצפה והתפתל עליה. פין המבולבל ניצל את המצב והרג את השומר על ידי שבירת המפרקת שלו. לאחר מכן הוא השתמש בכוח החדש שלו כדי לברוח מהכלא.

כוח על-אנושי: פין יכול לגרום לאנשים לחוות כל תחושה שהוא רוצה, כל עוד הוא מסתכל עליהם באופן ישיר. התחושות שהוא יכול לגרום כוללות- כאב, רעב, עייפות, עונג, כעס, פחד ועוד. פין יכול לבחור באיזו רמה הוא רוצה שהקורבן שלו יחווה את התחושה, החל במעט עייפות מה שיגרום לפיהוק קטן, וכלה בעונג רב מה שיגרום לקורבן להיות משותק מרוב הנאה. התחושות שהוא הכי מרבה להשתמש בהן הם כאב, עייפות ורעב. עונג אולי נשמע כמו משהו טוב, אבל במידות רבות מדי זה עלול להיות מסוכן.

06/05/2019 15:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך