הסוף זה רק ההתחלה-פרק 4

06/06/2019 519 צפיות תגובה אחת

אני חייב לומר שהזמן חולף ממש מהר כשאתה ילד, אני כבר בן חמש, והחיים שלי מתנהלים בצורה טובה בהחלט ובואו לא נשווה אותם לחיים הקודמים שלי,(איכס).

בחיי הקודמים היחס שלי עם משפחתי היה קר, והיינו רבים פעמים רבות, עם משפחתי החדשה לא רבתי כמעט בכלל, וגם אם כן זה היה ריבים שטותיים שאחרי כמה דקות כבר שוכחים מהם.

אפילו שגם למשפחה הזאת יש חסרונות, מסתבר שאבא שלי הוא המלך מה שהופך לממש עול כי יש מלא נימוסים, לימודים והרבה חוקי אצולה שצריך ללמוד.
וגם מסתבר שאני ואחים שלי נאלץ להתמודד על הכתר (אני יודע גם אני תמיד חשבתי שזה הבכור, אבל מסתבר שפה יש תחרויות של כוח, חוכמה ועוד בחינות שוליות כדי לדעת מי יהיה יותר ראוי להיות השליט הבא), אני לא מעוניין בכתר זה נשמע לי כמו כאב ראש, זה יותר מידי אחריות בשבילי.
בכל אופן היום זה יום מיוחד בשבילי, זה היה היום שבו יבדקו באיזה קסם אני מסוגל להשתמש, אתם בטח מבולבלים קצת – אני יסביר.

הקסם בעולם הזה מחולק לשלושה חלקים
חלק ראשון- באיזה אלמנטים אתה יכול להשתמש (סוגי האלמנטים זה אש, מים,אוויר,אדמה ויש עוד כמה נדירים כמו שיש לאמא שלי ולאחותי הבכורה אלמנט אור שנחשב נדיר)
חלק שני-כישרון טיפוח , לכל אחד יש את המגבלה שלו ככול שיש לך יותר כישרון הקסם שלך יהיה יותר חזק, את הכישרון בודקים לפי כמות הזמן שלוקח לך להגדיל את בריכת הקסם שבתוך הגוף שלך ומה היה הגודל הראשוני של בריכת הקסם שלך.(זה חלק מסובך אפילו בשבילי ואני לא ממש מבין איך הם בודקים את זה)
חלק שלישי – חוזק פיזי, למרות שזה מוזר שזה נכלל תחת ההגדרה של קסם אבל קוסם שהמנטליות שלו טובה יותר גם הקסמים שלו טובים יותר.

בחזרה לעניין החשוב פה – אני, היום עומדים לבדוק את שלושת בשלבים (יש שלושה סוגי אבנים שבעזרתם מגלים את הכוחות) .
טוב אז הדבר הראשון שאני צריך לעשות עכשיו זה לקום מהמיטה (זה כלכך קשה בחורף), לבשתהי את הבגדים שהמשרת השאיר לי והסתכלתי במראה כדי לסרק את השיער הלבן-כסוף שלי שהגיע לי עד לכתפיים, לעומת כל שאר אחיי ואחיותיי לא זכיתי להיום עם שיער אדום ,(לפעמים חלומות מתנפצים), למען האמת הייתי שונה לגמרי מאחים שלי- כולם קיבלו את השיער האדום של אמא ואת העיניים הירוקות של אבא, ובתווי פנים הם דמו יותר לאבי מאשר לאמי, ואני בדיוק ההפך קיבלתי את השיער הכסוף לבן של אבא, ואת העיניים הכחולות של אמא, והכי גרוע אני דומה בפנים יותר מידי לאמא שלי (שלא תבינו היא יפה אבל אני בן…), מה שגורם לי להידמות לילדה יותר מאשר לילד, זה מאוד מתסכל.
"לוסיי" שמעתי את הקול של אמא קורה לי "אתה צריך כבר לצאת ועוד לא אכלת כלום" נשמע דאגה, (עוד מאז שאני קטן אני יותר חלש מבחינה בריאותית, ואני תמיד נראה רזה מידיי-זה גורם לאמא שלי לדאוג יותר מידי)
צעקתי לה חזרה שאני מגיעה- אני יספר לכם כבר שאני יחזור אם אני כישרון או כישלון בקסם


תגובות (1)

אתה לא חייב לספר

30/10/2021 20:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך