הסוף זה רק ההתחלה-פרק 7

13/06/2019 481 צפיות תגובה אחת

טוב אין לי יותר מידי זמן להסביר אני חייב להתאמן עד שאני יצליח ואני ממש לחוץ שאני לא יצליח,תנו לי להסביר.
זה רק החודש הראשון וגברת רו הזאת ממש אכזרית, מי קובע דו קרב בין תלמידים על החודש הראשון? -במיוחד שחלק מהתלמידים עדיין לא הצליחו לתפעל את הקסם ואני לא רומז על זה שאני בין השלושה היחידים האלו מכל השכבה-אבל אני כן, ובכלל מי עושה דבר אכזרי כזה על החודש הראשון?, היא פשוט בן אדם נורא, אני שונא אותה.
אני באמת מנסה להגדיל את בריכת הקסם שלי או מה שזה לא יהיה, אבל אני פשוט לא מצליח, המורה ה-(אני לא יגיד את השם של הכלבה הזאת כי אמא שלי תכעס), מחפשת כל תירוץ כדי להביך ולהשפיל אותי, היא אמרה שאם אני עדיין לא הצלחתי להרגיש את חלקיקי הקסם סביבי זה אומר שאני חסר תקווה, כי זה משהו שכולם מצליחים לפחות בעשרה ניסיונות הראשונים שלהם, אבל כשלא הצלחתי היא אמרה שאני כניראה כישלון ממעמד איכרים והיא לא מבינה איך קיבלו לפה בתור זבל נטול כישרון(אה כן החלטתי לא לומר שאני נסיך אז כניראה היא חושבת שאני עני ובגלל זה היא מדברת אלי ככה).
אפילו שאני עדיין לא יכול להרגיש את הקסם (ולכן אני לא יכול למלא את בריכת הקסם שלי) הזקנה הזאת דרשה שאני עדיין אשתתף בתחרות המטומטמת הזאת.
מה שנקרא היה נעים להכיר- היא שמה אותי מול יונר התלמיד הכי חזק בשכבה.
תנו לי להסביר לכם על יונר יש לו דבר ראשון הוא מסתבר בן דוד שלי,(לא פגשתי אותו אף פעם- דוד שלי עזב את עיר הבירה ברגע שנכשל בתחרות על הכס),
דבר שני שני יש לו שתי כוחות שזה די נדיר, והכוחות שלו זה מים ורוח והוא יודע להשתמש בהם בדיוק ובאלימות.
אז אתם בטח מבינים שהוא יריב לא שקול אלי בכלל, ושהמורה הזאת לא הגיונית בעליל אם היא שמה אותו מולי.
בגלל זה אני ממהר אני חייב להתאמן יש לי רק יומיים עד התחרות המטופשת הזאת, אני חייב להרגיש לפחות חלקיק לפני התחרות.
אז תאחלו לי בהצלחה ומקסימום אתם מוזמנים להלוויה.


תגובות (1)

קיבלתי את ההזמנה

30/10/2021 19:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך