סליחה שהפרק קצר היה לי מתכונות בפעם הבאה אני יאריך את זה יום טוב ותודה שקראתם3>

הסוף זה רק ההתחלה-פרק 8

16/06/2019 554 צפיות 3 תגובות
סליחה שהפרק קצר היה לי מתכונות בפעם הבאה אני יאריך את זה יום טוב ותודה שקראתם3>

אני שמח לדבר איתכם שוב אני רק מקווה שזאת לא הפעם האחרונה,
אני מניח שאתם זוכרים את התחרות המטומטמת הזאת שגברת רו סדרה לי, בחיי שאני שונא את האישה הזאת,.
בכל אופן התחרות היא היום ואני מקווה שאני יצליח לפחות לא להביך את עצמי למוות, לפחות ביומיים האחרונים כן היה שיפור קטן- הצלחתי סוף סוף להרגיש את הקסם ולהתחיל לצבור אותו לתוך בריכת הקסם שלי.
שתבינו כדי לעשות את זה אני צריך לעשות מדיטציה ולאסוף חלקיקי קסם כדי להגדיל את הבריכת הקסם שלי מספיק בשביל להצליח להשתמש בקסם (בחיי זה מסובך אני בקושי מבין את זה), ברגע זה בריכת הקסם הזאת מספיק לי בשביל להטיל כמה קסמים פשוטים ודי חלשים (לא שתרגלתי אותם כל הזמן רק התעסקתי במדיטציה-כלכך משעמםם).
בכל מקרה אני קצת בלחץ כי אתם יודעים אני מול התלמיד הכי חזק בשכבה (יונר הפלוץ הזה).
נקווה לטוב(לא שזה באמת יעזור), יש לי הרגשה שהוא לא מחבב אותי כלכך אפילו שכבר ציינתי את זה (בפעם שעברה) שבחיים לא באמת נפגשנו בתור בני דודים, אבל זה נראה שיש לו טינה כלפי ,(אני רק מקווה שהוא לא ינסה להוציא את זה עלי בקרב הקטן הזה).

עברה בערך חצי שעה ואני ניראלי עומד למות מלחץ, עוד מאט תורי (וזה רק נדמה לי או שגברת רו נועזת בי מבטים מלאי שנאה- אני שונא את האישה הזאת ), אני חושב שתורי.

אני מודע שהרגליים שלי טיפה רעדו שצעדתי למגרש שבו אנחנו עושים קרבות, (יונר מצד שני היה נראה מאוד בטוח בעצמו-אני בטוח שהוא פחד בלב), בכל אופן נדבר אחרי הקרב(בתקווה שאני יוצא ממנו חי).
בי חברים אל תשכחו לבוא להלוויה.


תגובות (3)

אני יודעת שעבר מלא זמן, אבל זה פשוט מושלם, בבקשה תמשיכי🙏🙏🙏

03/03/2020 17:46

כן, אבל מתי היא מתקיימת?

30/10/2021 19:33
    mop

    מי שזה לא יהיה הרגת אותיי מצחוק רק בזכות זה נזכרתי בכלל שהתחלתי לכתוב את הסיפור הזה בכל אופן תודה :)

    31/10/2021 00:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך