הצד האפל של הניצוצות פרק 1

25/05/2013 449 צפיות אין תגובות

פרולוג
ציפורניה הארוכות ננעצו בחזה שלו ועברו את חולצתו הוא התקשה לנשום " את הולכת להרוג אותי "נשימותיו הכבדות הקשו עליו לדבר , דיבורו היה מקוטע ומגומגם למרות שזה נשמע כאילו הוא שאל הוא ידע מה התשובה האכזרית . " סליחה , אבל שבגלל אתה כול כך נאמן אני יעשה לך טובה הרגע שתמות , שהלב לך יפסיק לפעום יהיה כול כך מהר וחסר כאבים שאפילו אתה לא תרגיש. " יפסיק לפעום " הוא חזר אחריה קהה חושים מטושטש לרגע הרגיש שהיצור השמימי הזה שמולו הוא לא יותר ממלאך מוות מטורף ולא אנושי , מלאך שלמרות שחייו בידו הוא עדין אוהב כול כך . " יפסיק לפעום , ישבר הכול אותו הדבר " היא חייכה את חיוכה הערמומי, אותו חיוך שהשבית אלפי נערים לפניו ואחיזתה בליבו התהדקה ידו ניסתה באחוז בה ברכות . " אבל אני אוהב אותך " הוא לחש בלחישה חנוקה והביט בעיניה הנוצצות כמו איש מת הנאחז בחיים . " דיי , עצום עיניים " היא הרגיעה אותו ולפני שהוא שם לה הוא היה מוטל על הרצפה גופו חסר חיים וליבו נוטף מדם עדיין. פועם ביד שלה "כמו כול האחרים " היא כמעט ירקה את המילים האלה , ולא האמינה שהיא הייתה חלשה כול כך כשהיא הייתה כזאת פתטית. היא זרקה את הלב ליד הגופה והסתובבה ללא רגשות חרטה . " והכול בגלל שהתאהב במפלצת ללא לב בשבילו " וצחוקה מהדהד בחשכה .

חלק 1
היום השדרה , פארק השעשועים הסמוך לים היה מפוצץ בנערות בעלות איפור כבד ובבגדים חושפניים ובנערים שהיו בקבוצות והסתובבו ממתקן למתקן . השדרה הייתה בדרך כלל מפוצצת בימים שבו התקיים הניצוץ, אירוע פעם בשבוע שבוא כול ילד מעל גיל ארבע עשרה יכול להיכנס הוא היה מאופיין בזיקוקים , ניצוצות והופעות מבוקשות .המוזמנים ידעו את היום והשעה בעזרת אס אם אס שנשלח לטלפון שלהם בדרך מסתורית . לילי שנאה ימים כאלה היא עמדה בתור לקופה וחשבה לברוח ,אבל לא יכלה לפספס את היום משתי סיבות הראשונה הייתה שמזג האוויר היה נפלא שום ענן שחור לא כיסא את השמים והסיבה השנייה הייתה שג'סי חברתה הטובה שעומדת לעזוב ליפן השבוע לתמיד חיכתה לה כבר בפנים . בטח ליד דוחן הנקניקיות אוכלת לעצמה לחמנייה עם נקניקיה וחרדל . העובדה שג'סי יכלה לאכול הרבה ולהישאר כול כך רזה לא הייתה הגיונית וגם עצבנה אותה . והפעם שג'סי צבעה את שערה הבלונדיני המושלם לאדמוני שהחמיא לה אבל פחות לילי אף פעם לא סלחה לה והעובדה שעשתה את זה נראתה לה בכלל חילול קודש לכול הבנות ללא שיער מושלם שאף פעם לא רצה להסתדר ,כמוה . בדיוק היא הגיע לקופאי שזיהתה כשמיניסט הוא לחץ על הקופה ואמר " עשר דולרים " בקול צרוד היא שילמה לו בשטר מקומט ולקחה את הכרטיס .ואז זה שוכח מימנה קר ורחוק כמו בפעם האחרונה שדיברו . היא הרגישה את סומק עולה ללחים שלה דומה ושונה לגמרי עד כאב , אותו שיער שחור שנפל לו על הפנים ואותם עיניים בהירות ונוצצות וגבוה יותר ממה שזכרה . לרגע הוא הבחין בה מחייך – לא מחייך ומסיט את מבטו לנער שלצדו שון בייקר . שון בייקר . היה קשה שלא לזהות אותו הוא היחיד בעל השיער הבלונדיני בחבורה שם הוא היה נער גדול שחצן וקולני שתיעב אותה ,כמו אהבה ממבט ראשון זו הייתה שנאה ממבט ראשון וזה היה הדדי . הוא השפיל אותה ועצבן אותה היו פעמים שהרגישה חסרת אונים והיו פעמים שהרגישה כאילו רצתה לבעוט למטומטם במפשעת רק כדי שיסבול היא מהירה להיכנס ורצה לעבר דוכני האוכל . לילי צדקה מפחיד עד כמה שזה היה מדויק ג'סי ששערה האדמוני נצץ בזכות המנורות בגוון ליצני ישבה בשולחן הרגיל שלה ואכלה לחמנייה היא לבשה את החולצה שלילי קנתה לה ליום הולדת ליום הולדת . לילי התיישבה מולה וניסתה לראות רגועה " מה קרה לך את נראית כמו עגבנייה אפשר לחשוב שראית את איידן קארטר ?"ג'סי צחקקה וגמרה את הביס האחרון . " את ידעת ? " לילי אמרה " רגע למה לא סיפרת לי אני יהרוג אותך " היא קמה לתפוס אותה " חכי אסור לך לכעוס עלי אני עוזבת " ג'סי התיישבה " וגם רק הרגע ראיתי אותו את יודעת הוא עדין נשאר חתיך " . לילי התחילה לדמיין את השנייה שראתה אותו כדי להשוות בין הפעם האחרונה שראתה אותו לעכשיו ומיד הפסיקה מבושה " ראית שון בייקר היה אתו " לילי הסתכלה לנקודה אקראית בתיעוב שון בייקר הוא חתיכת שחצן דוחה ונרקיסיסט הוא ואיידן בכלל לא סובלים זה את זה . " שון בטח מתחנף אליו או משהו כזה לפני שאיידן נסע לצרפת כולם אהבו אותו ובצדק מי לא יכול לאהוב בחור עם ישבן חמוד כזה " לילי קמה בפתאומיות ושילבה את זרועותיה " נו קומי , אני לא הולכת לבזבז את הימים האחרונים שלך במחשבות על בייקר והמטומטמים שאתו בואי נלך למשחקים נתקענו בשולחן הזה " . המשחקים זה מילה ילדותית למקום הזה שהיה בתוכו ערפל בחלקו מעשן סיגריות וחלקו ממכונות העשן מהבמות הסמוכות . המשחקים כללו מכונות משחקי וידיו , סנוקר , ועוד מלא שטויות שמעסיקים נערים בגיל ההתבגרות בזמן הפנוי שלהם .לילי עברה את דרכה למשחק היחידי שהיה פנוי הוקי שולחן צבוע בכחול דהוי ,ג'סי הכניסה מטבעות והדסקית יצאה . " למה את חושבת שהוא חזר מצרפת ? כאילו זאת צרפת " ג'סי שאלה תוך כדי שליחת הדסקית במהירות מיומנת " כדי שיהיה לך מה לשאול " לילי שלחה את הדסקית בחזרה בעצבנות היא פשוט לא יכולה לעזוב את הנושא ? היא חשבה . ג'סי הסתכלה אליה בעיניים כועסות ולילי השיבה לה מבט כועס לא פחות " מה , כי הוא לא אוהב לאכול רגלי צפרדעים ושבלולים עם ריר , מה את שואלת אותי תשאלי אותו ! " . ג'סי חייכה מגחכת " את מתגעגעת אליו " הקול שלה התנגן בנימה ילדותית כמו שיר שילדים קטנים שרים כדי לעצבן . " ברור שאני מתגעגעת אליו הוא היה החבר הכי טוב שלי " לילי התיישבה לידה על אחת הכיסאות " של שנינו " היא שיחקה בשיער שלה כמו שהיא תמיד עושה כשהיא נבוכה " אבל רק אחת מאתנו הייתה מאוהבת בו " ג'סי התגרתה בה ברוע "לילי ". לילי הסתכלה מסביב כשהפנים שלה האדימו היא הרגישה אותם חמות ואת הסומק עולה ללחיה ואוזניה .אבל לילי ויתרה לה היא עוזבת עוד יומיים ולילי לא רצתה לריב איתה . היא כמה מהכיסא שלה " אני הולכת להביא לשתות את רוצה משהו ? " לילי התרחקה לפני שהספיקה לשמוע התנגדות במהירות לעבר דוכן אוכל ועמדה בסוף התור הארוך , היא העדיפה לשבת שם מאשר שג'סי תצחק עלייה היא אוהבת אותה אבל יש פעמים שג'סי בלתי נסבלת וזו אחת מהן . הייתה שם קבוצת בנים גבוהים , נמוכים , שמנים ורזים, קבוצה גדולה של קבוצות שונות בתיכון ואחרי התיכון ובמרכזן הייתה נערה היא לבשה חולצה אדומה שנפלה בכתף אחד וג'ינס ארוך את שני הבגדים האלה לילי זיהתה מאחת החנויות היקרות ביותר, החולצה שלה שייכת לעיצוב של למעצבת אופנה מבוקשת " איך לעזאזל היא השיגה אותה ? " לילי לחשה בלא קול . והסתובבה בקנאה מסוימת לגבייה " אני הולכת לקנות שתייה תחכו לי ? " קולה של הנערה הגיעה לאוזנייה של לילי היא כמעט יכלה לדמיין את החיוך הארסי שהיא משדרת להם ותחושת תיעוב התפשטה בתוכה . " היי מותק רוצה אחרי זה לבלות אתנו ? " , אתם צוחקים עלי לילי זיהתה את הקול המטופש הזה זה היה שון בייקר היא הסתובבה וראתה את הנערה ההיא מאחוריה ואת שון ואיידן מאחוריה . היא החזירה את פניה לכיוון חולצתה הצהובה של הנערה לפניה שסיימה לקנות ארוחה , אבל זה מאוחר מדי הוא הבחין בה ., כן מה בשבילך " המוכרת המבוגרת בעלת בגדים מרופטים שברור שהיא עצבנית מלשרת בני נוער פנתה אל לילי " שני בקבוקי קולה " המוכרת הלכה למקרר והוציאה שני בקבוקים קטנים " עשר " לילי הוציאה שטר של חמש והתחילה לחפש בכיסים אבל לא היה לה שום דבר שם . "נו יש פה עוד לקוחות את לא היחידה פה " המוכרת שילבה את ידיה בכעס " שניה " לילי חיפשה בתיק שלה וגם שם לא היה כלום . " מה דונבון ההורים לא מרוויחים מספיק באפריקה " שון בייקר אמר עם חיוך מרוח על הפרצוף " מטומטם " לילי לחשה בלי שישמע ההורים שלה נמצאים בשליחות באפריקה מטעם הממשלה ואחיה הגדול נשאר איתה היא התגעגעה אליהם וכול אזכור שלהם כאב והוא ידע את זה . " אני אשלם " יד מטופחת עם לק וורוד שקוף הניחה עוד שטר של חמש המוכרת מלמלה משהו כמו סוף סוף ושמה את שני הבקבוקים בשקית . " תודה " לילי אמרה לנערה ההיא שקנתה בקבוק מים והצטרפה אליה " זה כלום , אני ג'וליה " היא חייכה חיוך שדמה למה שלילי חשבה שיהיה מקסים וארסי בה זמנית " קוראים לי לילי , את חדשה פה ? " לילי ניסתה להיזכר אם היא אי פעם ראתה אותה , היא דיי הייתה בטוחה שלא היה את הפרצוף שנחרט אצל אנשים . " כן אבל אני מפה במקור אני בכיתה יא' אולי ניפגש מתי שהוא, אני פשוט חייבת ללכת " היא התרחקה בחיוך מנומס וחזרה לחבורת הבנים ההיא ושרק גדלה ברגע שהיא הגיעה .
" למה לקח לך כול כך הרבה זמן ? אני לא נהית צעירה פה " לילי נתנה לה את בקבוק הקולה ושתקה באדישות היא לא הבינה למה נערה שיש לה בגדי מעצבים וכנראה הרבה כסף תעבור לפה . " לילי תתעוררי " ג'סי נופפה בתיק החום הקטן שלה מול פניה " תתעוררי , את פה ? " לילי הרחיקה את התיק שלה מהפרצוף " כן ,תפסיקי " . לילי הרגישה בחילה מוזרה מציפה אותה היא הרגישה פעם אחת בחייה ככה למרות שהיא אמורה להיות קטנה מכדי לזכור , וכאב ראש חזק הציף אותה היא לא יכלה לאחל לאף אחד דבר כזה זה היה נוראי , זוועתי זה הרגיש שהגוף שלה תוקף את עצמו בכאב מכוון זה הזכיר לה איכשהו המתת חסד " אני לא מרגישה טוב " רגליה התמוטטו על הקרקע והיא כוותה שהיא לא תזכור את ההרגשה הזאת , שכול עצב בגופה זועק לעזרה אבל היא ידעה שזה שקרה זה כבר קרה פעם אחת והיא זכרה למרות שהיא הייתה אז רק בת שנה אז למה שהיא לא תזכור הפעם ? . הרבה אנשים נעמדו רובם היו עובדים בשדרה היא זיהתה את ג'סי ביניהם מולה היו רגעים שהם נראו מטושטשים והיו רגעים שהיא לא ראתה אותם בכלל היא שמעה מלמולים " קראו לאמבולנס " ביניהם זיהתה את הקול של ג'סי קורא בשמה . היא הרגישה יד מחזיקה בידה ומגע חם שטף אותה ההרגשה דמתה למקלחת רק שזה יצא ממקור אחד ובין רגע כול הכאב נעלם . " היא מתעוררת " משהו צעק קרוב אליה לילי עמדה על שני רגליה בגמלוניות וכשהסתחררה לרגע נשימת נעצרה מהפחד שהכאב ההוא יחזור " משהו תביאו לה מים " ג'סי צעקה למוכרת העצבנית שמקודם מכרה לג'סי את המים " לילי את בסדר? , התקשרתי לניק הוא בדרך " לילי הנהנה בקהות חושים והתיישבה על הכיסא הקרוב . היא הרגישה משהו חמים ורטוב בצד הראש שלה , לידה האוזן ונגעה בו .דם. היא חשבה שערה החום בהיר הוכתם בו היא הסתכלה על ג'סי בתמיהה איך זה קרה . " כשנפלת הראש שלך נפגע בשולחן " הנימה שלה הייתה מצערת , חלושה ופוחדת . המוכרת חזרה עם כוס מים שנתנה ללילי לשתות ומגבת שאותה הצמידה לראשה . " בואי " ג'סי עזרה לה לקום במרחק מסוים ועדינות מפחד שתיפול . הן יצאו מהשדרה והמכונית של ניק אחיה של לילי חיכתה שם שניק במושב הנהג עם מבט מבוהל בעיניים כשזיהה את הדם על שערה . " אני בסדר, את יכולה לעזוב " לילי שחררה את עצמה מג'סי שנכנסה למכונית אחריה בשתיקה דוממת שרמזה שמשהו מחריד ויוצא דופן קרה עכשיו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך