אופוסומן
בבקשה לדרג, ולתת ביקורת! דרך אגב... אם למישהו יש רעיון איך תראה החליפה של אופוסומן, אני אשמח לשמוע. ואיך אתם מעדיפים שאני אקרה לשניהם? רובוט-זומבי או גראול? וגם- ג'רי או אופוסומן? בבקשה לכתוב בתגובות!!!

הרפתקאות אופוסומן | פרק-8

אופוסומן 24/12/2014 740 צפיות 6 תגובות
בבקשה לדרג, ולתת ביקורת! דרך אגב... אם למישהו יש רעיון איך תראה החליפה של אופוסומן, אני אשמח לשמוע. ואיך אתם מעדיפים שאני אקרה לשניהם? רובוט-זומבי או גראול? וגם- ג'רי או אופוסומן? בבקשה לכתוב בתגובות!!!

בום! המטוס נפל, התפוצץ! ועכשיו באמצע הקוטב הצפוני, יש מכתש גדול מאוד. "יש!" צחק רובוט-זומבי, "ניצלנו!", הוא היה שמח, אבל ירד לו הרבה מאוד דם, "ייאי!" צעק רופוס, שלא נפגע בכלל, כנראה הכיס המשוריין עזר, "ג'רי?" שאל רופוס "חבר? אתה בסדר?", ג'רי לא ענה, "הוא התעלף" אמר רובוט-זומבי, "הפצע בגב שלו נפתח", התחיל לרדת מגבו של ג'רי המון דם! רובוט-זומבי גיחך, אבל שמעו בקולו גם דאגה, "מהר! תביא לי קרח!", "מאיפה אני ישיג עכשיו קרח?!" שאל רופוס, רובוט-זומבי בהתחלה חשב שהוא צוחק, אבל לא, רופוס היה רציני לגמרי, "מהרצפה!" צרח עליו רובוט-זומבי, רופוס עשה את מה שהוא ביקש, והביא לו בלוק קרח ממש גדול, "אההה!!!" צעק ג'רי. כנראה הקור העיר אותו, "איפה אנחנו? ולמה אני לא מצליח לזוז?", "אנחנו הגענו לקוטב, וכנראה אתה תהיה משותק בשבוע האחרון…" אמר רובוט-זומבי, "למה אנחנו בקוטב? מי אתה? ולמה לעזאזל יש כאן אופוסום שנראה כמו רופוס (הכלב)?!", "אתה לא זוכר?" רופוס שאל, "זוכר מה? הדבר האחרון שאני זוכר זה, אמממ… שצירפו אותי לישב"נ!", "אוקי…" אמר רובוט-זומבי "נתנו לך כוחות על של אופוסום, אתה הפכת לאופוסומן, היה פיצוץ, בגללו היה לך פצע בגב, אני השותף שלך למשימה בקוטב הצפוני, ובסוף הטיסה, לפני שנחתנו, הטיס השאיר פצצה במטוס, וקפץ ממנו, ואז התרסקנו, אתה איבדת את הזיכרון מהשש שעות האחרונות, וקיבלת מכה בגב, ואתה תהיה משותק לשבוע הקרוב…. נראה לי…", "וואו!" אמר ג'רי, "אתה יכול לחזור על החלק האחרון?", "איזה?" שאל רובוט-זומבי, "כששאלת: אתה לא זוכר?" אמר ג'רי וחייך מעט, "מצחיק מאוד" רובוט-זומבי אמר בציניות. "יאלה, בוא נקום!", אבל אז רובוט-זומבי ראה שהרגל הרובוטית שלו הרוסה, והוא לא יכול לעמוד, "או שנשאר פה קצת" הוא אמר. "קר…" אמר ג'רי, שעורו נראה יותר כחול מבדרך כלל, "זה בסדר… יש לי מערכת חימום" אמר רובוט-זומבי, והפעיל אותה. "תודה" אמר ג'רי, הוא שכח מזה שהם רבו, ושהוא שונא אותו, הוא התחיל לחבב אותו. רובוט-זומבי, סיפר לג'רי על כל מה שקרה, אבל יותר לעומק. "רופוס!" רובוט-זומבי צעק, "מה?!" הוא שאל, "אני יודע איך לבנות את הרגל שלי, אבל אני צריך שתביא לי כמה חלקים", "כן, המפקד!" אמר רופוס, ורץ להביא את החלקים שרובוט-זומבי ביקש ממנו, "חבל שהוא כל כך קטן" אמר ג'רי "הוא מביא את כל החלקים אחד אחד", "אמת" אמר רובוט-זומבי, גם הוא התחיל לחבב את ג'רי. לפתע שניהם שמעו שיעול, מאחוריהם, הם הביטו אחורה וראו שם…

המשך יבוא…


תגובות (6)

מגניב, דירגתי.
ואני מעדיף שיקראו להם ג'רי, ורובוט-זומבי כמו שהיה עד עכשיו.
ואני מצטער, אבל אין לי רעיון לחליפה שלו

24/12/2014 16:37

מצוין… אתה פשוט יודע לכתוב!
מצפה לפרק הבא

25/12/2014 16:07

כנל לגתוס ו-לגרינצלבורגר תחרויות ב.ע.מ…. :)
פרק!פרק!פרק!פרק!פרק!

26/12/2014 12:41

ואני גם חושב שעדיף לקרוא להם אופוסומן ורובוט-זומבי בגלל שהוא כבר הפך להיות אופוסומן.
רעיון לחליפה: חולצה שחורה שעלייה איקס אדום ובאמצע האיקס תמונה של אופוסום, ומכנסיים כחולים.
אשמח עם תכניס את הרעיון.

26/12/2014 12:42

    אוקי, אין בעיה, תודה רבה :)
    אם לא יהיו עוד הצעות בקרוב אז אני אשתמש בזאת אלא אם כן זה יהיה הרעיון הכי טוב

    26/12/2014 13:32

רינדול פרלנגרו מכל סנאי המדבר חהחהחה

16/01/2015 14:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך