אהבתם? תגובות ניתן לשלוח לי לטלגרם @Peterpotttt

השיננית

17/09/2023 575 צפיות אין תגובות
אהבתם? תגובות ניתן לשלוח לי לטלגרם @Peterpotttt

שיננית

"בוקר טוב" סיננתי אל עבר הדלפק
"בוקר אור" השיבה הפקידה, "מה השם?"
"פיטר", השבתי
"אתה לשיננית מלכה מזרחי?" שאלה כאשר עיניה נעוצות עמוק בתוך המסך
"כן" השבתי…
"תמתין בבקשה ליד חדר 3, היא כבר תקרא לך"…

מרפאת השיניים שלי נמצאת במגדל גבוה במרכז העיר. עומס בלתי נסבל של אנשים על 2 מעליות קטנות, שנוסעות מאוד לאט כאילו מישהו דוחף אותן ללמעלה בקושי רב, מתחיל לייצר כבר על הבוקר, שאמור להיות מאוד רגוע, עצבים בלתי נסבלים אצל כל אותם אלו אשר פוקדים את הבניין.

הלחץ מתחיל כבר במעליות של החניות במינוסים, ומתגבר עם נהירתם של עשרות האנשים בשעות הבוקר המוקדמות ללובי הצפוף והמצחין באמצע יום קיץ מהביל, שרבי ומזיע. אבל עם הגעתי אל הקומה הגבוהה ביותר בבניין, הנוף המשתקף מן החלונות הפנורמיים התחיל לאזן את המוח מכל הרעל שהציף אותו בדרך לשם.

"פיטר?" נשמע קול סמכותי קורא לי,
"כנס!"
"כן, בא" השבתי

נכנסתי לחדר ומלכה מזרחי השיננית עמדה מולי. במשך שניות ארוכות בחנה אותי מכף רגל ועד ראש. לאחר מכן התקרבה אלי, הרגשתי שהיא בוחנת אותי בצורה מוזרה. הגוף שלה נע לעברי כאילו בתירוץ של להתקרב ולהריח אותי…

היא חלפה על פניי אל עבר הדלת, וכאשר הבנתי שהיא לא יכולה לראות אותי תפסתי את דש חולצתי תחת בית השחי ומשכתי מהר כדי להריח, רציתי לוודא שאני לא מסריח…

היא טרקה את הדלת בחוזקה ואף שמעתי את הבריח ננעל! "כדי שלא יפריעו לי במהלך הטיפול שלנו" היא זרקה לעברי כתירוץ על נעילת הדלת וחזרה לעמוד ממולי.

היא נעלה נעלי עקב, קרובות מאוד לסטילטו, שחורות ומבריקות. מעליהן שמלה ארוכה שחורה עד הברכיים, ומעל חולצת חלוק שיננית מכופתרת, שהייתה דיי צמודה עליה, אולי נוכח החזה העצום שלה, שרק רצה להתפרץ החוצה. ומעל, הפנים של מלכה, פנים נאות מאוד. אף עם נוכחות סקסית, עיניים כחולות, שיער אדמוני עד אמצע הגב ושפתיים בשרניות עם אודם אדום חזק. הידיים של מלכה היו מטופחות להפליא. לא הפסקתי להסתכל על כפות הידיים שלה, הציפורניים היו כל כך מטופחות, ארוכות וצבועות בשחור, "מושלם", חשבתי

זה בא לי טוב כל המראה הזה על הבוקר הרהרתי לעצמי…

"אפשר לשתות קצת מים מלכה?" שאלתי,
"תמתין!" היא השיבה
"כן מלכה" השבתי

"לפני שנתחיל בטיפול אני צריכה לעבור אתך על ניירת" היא דברה אלי תוך כדי שהיא מתיישבת על הכסא, מביטה אל עבר מסך המחשב שלה ומתחילה למלא את הנתונים בטופס דיגיטלי

"אתה מאשר עכאיענכגכאטללמעיאט" היא שאלה כאשר קולה התערבל לי לג'יבריש מלא, בזמן שאני הייתי עסוק בבהייה בלתי פוסקת בכפות ידיה המטריפות, עת שהיא הקליקה עם ציפורניה הארוכות והשחורות על מקשי המקלדת, שבתורם השמיעו צלילי פלסטיק ננקשים מרגיעים לאוזן…
"כן כן" השבתי הכל נכון…

"תחתום פה!" היא ציוותה והורתה לי לחתום על מתקן החתימה הדיגיטלית עם עט הפלסטיק, חתמתי

"גש לכיסא! היא הורתה לי
"כן מלכה" השבתי ולא שמתי לב שהפעם במקום להגות את השם מלכה במלעיל, ציינתי אותו בלי לשים לב במלרע…

היא כנראה הבחינה בזאת נוכח סיבוב ראשה המהיר לעברי, אך היא לא העירה לי. בתמורה היא נזפה בי במבט חודר ופקדה עלי שוב: "שב פה מייד!"
"כן מלכה" עניתי שוב במלרע חזק והפעם התחלתי להרגיש כבר איך לחץ טורגור ממלא את איזור חלציי וגורם לזין שלי להתחיל להתקשות, זה לחץ לי פתאומית את המכנס, וכתגובת אינסטינקט שלחתי את היד כדי לסדר את הג'ינס, אינסטינקט גברי לחלוטין, אבל היד שלה הייתה מהירה מהיד שלי, היא תפסה את ידי ואמרה לי: "אמרתי שב! את זה", היא הביטה אל עבר הזין שלי, שרק המשיך להתקשות, "נסדר אחר כך…"

הצמרמורות שפקדו את איזור הגב העליון שלי וירדו להן במהירות אל עבר הגב התחתון והרגליים, עת היא אחזה בידי בחוזקה ודברה אלי כפי שדברה, חשתי בפעם האחרונה כשנסעתי ברכבת הרים בפארק האקסטרים בחו"ל.

התיישבתי על הכיסא והיא דחפה את ראשי אל עבר הכרית המובנית בראש הכיסא תוך כדי שאני מרים את רגלי וממקם אותן למרגלות הכיסא…

רציתי לבקש ממנה שוב לשתות מים אבל איך שבאתי לפתוח את הפה, היא פתחה את הפרוג'קטור שהיה ממוקם ממש על עיניי. העצמה שלו סינוורה אותי וכעת יכולתי לראותה בקושי, היא נראתה סקסית בטירוף עם הילת אור שהקיפה אותה מכל עבר. הייתי רגוע מאוד, היה לי נעים…

"חם מאוד היום" היא ציינה עת זרקה את ידה אל עבר מתקן ה-Suction
"כן מלכה!" הגיתי את שמה שוב במלרע בזמן שהיא מגיעה לפה שלי עם ידה וציפורניה ודוחפת את ה- Suction לתוך פי ומצווה עליי:" סתום את הפה שלך!"

היא התרוממה מהכיסא שוב וסיננה קלות "חם כאן מאוד היום" תוך כדי שהיא משחררת 2 כפתורים עליונים מחלוק השיננית המאוד צמוד שלה. החזה שלה התחיל להישפך החוצה, הלחץ החזק שהזין שלי יצר בתוך המכנס כבר התחיל להיות לי נעים, ועם כל תזוזה שלי בכיסא, של כאילו בתרוץ למקם את עצמי קצת יותר נוח בכיסא, בעצם גרמתי למכנס להתחכך בתחתון שבתורו שפשף לי את הזין והסב לי צמרמורות קטנות ונעימות…

"הרבה זמן לא הרגשתי כך" הרהרתי לעצמי תוך כדי שאני מתאמץ להמשיך ולעקוב אחר החזה המדהים של מלכה שהסתובבה בחדר תוך כדי הכנת הפרודוקטים לטיפול.

היא חזרה אל עבר הכיסא, לקחה ביד את המכשיר הדנטלי, הדליקה אותו ותפסה לי בידה השנייה את איזור החלציים, לא הבנתי מה קורה, אבל ממש לא היה אכפת לי.

"אני מתחילה לעבוד לך על השיניים" היא ציינה, "במידה ויכאב לך הרם את יד שמאל", היא ציינה.

הנדתי את הראש להסכמה והיא התחילה לעבוד על הפה. היא עבדה בצורה חלקה ומקצועית אבל כאשר הגיעה למקום רגיש מאוד בפה שלי, וכשכבר לא יכולתי להתאפק, הרמתי את היד כדי לסמן לה שתפסיק. אבל היא בתמורה, במקום להפסיק סגרה את היד שלה בחזקה על הזין שלי ושאלה: "להפסיק?"

הנדתי את הראש בשלילה כאשר היא ממשיכה לעבוד לי על השיניים ואני מוצא את עצמי מרים את היד לעיתים דחופות יותר ויותר גם כשלא כואב לי וזאת רק בכדי שמלכה תמחץ לי את הזין עוד ועוד.

לאחר דקות ארוכות של ניקוי פלאק ולחיצות חזקות מאוד על הזין שלי, היא הוציאה את ה-Suction מהפה שלי, לחצה עם הציפורן של האצבע המורה על הכפתור שמרים את גב הכיסא עד שהתיישרתי למצב ישיבה. לאחר מכן הזיזה בעדינות יתרה את הציפורן השחורה אל עבר הכפתור שמפעיל את ברז המים לכוס הנייר, כאשר עיניי עוקבות בדריכות יתרה אחר תזוזותיה, וציוותה עלי: "שתה!"

לגמתי קלות וירקתי לכיור הקטן ושוב לגמתי קלות וירקתי שוב לכיור הקטן וכך כמה פעמים עד שחשתי שהפה שלי נקי

מלכה לקחה את כוס הנייר מידי, קמטה אותה באגרסיביות והשליכה אותה לפח. היא הניחה כוס חדשה תחת הברז הקטן ולחצה שוב באמצעות הציפורן הסקסית שלה על כפתור ההדלקה של הברז…

"נקה היטב את הפה שלך אפס מושתן" היא ציוותה עלי, ואני השבתי "כן מלכה!"
"אני צריכה את הפה שלך נקי עכשיו לטיפול הבא" היא המשיכה…

היא דחפה את ראשי שוב אל עבר כרית הפלסטיק והתחילה להניע את גב הכיסא החשמלי לאחור, אבל הפעם היא לא הפסיקה כאשר גב הכיסא הגיע לזוית הטיפול הרגילה, היא המשיכה להוריד אותו כך שראשי היה נמוך יותר מרגליי…

לא הספקתי להבין מה קורה כאשר הרגשתי את שמלתה עולה על פניי. מלמלת הבד אשר טפסה על ראשי גלשה למצחי, החליקה על אפי ועל שפתיי, העבירה בי צמרמורות נעימות בכל פניי שפשוט לא ניתן להסביר! האור של הפרוג'קטור שהיה מופנה לעברי חדר את שמלתה כקרן שמש בוקעת וחשף את ערוותה. היא לא לבשה תחתונים והשפתיים של הכוס המגולח והמדהים ביופיו שלה התמקמו להן ממש מעל פניי…

היא הדליקה את כל מכשירי השיננית כך שכל מנועי טורבינות המכשירים פעלו בו זמנית, רעש המנועים היה חזק ותרם רבות לאווירה שהפכה מחשמלת. לא ידעתי מה עליי לעשות, אך לא נותר לי הרבה זמן להרהר…

בעודה ממוקמת עם שתי ירחיה משני צידי ראשי, נוגעות לא נוגעות באוזניי, הצלחתי לשמוע את ציפורניה מחליקות על מפסקי הכיסא ופתאום ראשי החל מתרומם ונדחף באמצעות גב הכיסא החשמלי אל עבר הכוס שלה…

ברגע שהפה שלי נגע בפות שלה היא פתחה את הריץ' רץ' של מכנסיי, הכניסה את ידה בתחתוניי ושלפה את הזין שלי החוצה, הוא היה כך כך קשה שהשליפה החוצה מהמכנס שרטה אותו מהריץ' רץ' אבל הכאב הזה היה נעים לי…

התחלתי לתת עבודה, ליקקתי לה את הכוס כמו שאני יודע ואוהב, הוא היה רטוב עד מאוד! נעתי עם הראש קדימה ואחורה במסגרת המגבלות של הכיסא, רציתי בכל מאודי להגיע לחור של פי הטבעת, ועל אף שהיה לי קשה, הצלחתי, וכאשר החדרתי את הלשון פנימה הרגשתי אותה גונחת ואת הפה שלה לופת את הזין שלי בעוצמה ויונק אותו פנימה בחוזקה.

לא יכולתי להתאפק! על אף הרצון העז שלי להמנע משפיכה, חשבתי על שיפודים מסתובבים, חיות דוהרות, וכל מה שיכול לעכב השפרצה, אבל פשוט לא יכולתי להתאפק! לאחר דקות קצרות של ליקוקים ומציצות מטורפות השפרצתי לה נוזל חם וסמיך אל תוך הפה…

היא הכניסה את ידה תחת שמלתה וענגה את עצמה במשך דקה ארוכה עד אשר הצליחה לגמור, את שטף התרגשותה חשו פניי במטר עדין של נוזל אלוהי…

היא הרימה את רגל שמאל שלה וחילצה את פניי מתוך חלציה. עם הציפורן השחורה של האצבע המורה היא לחצה על הכפתור שמיישר את גב הכיסא, הניחה כוס נייר חדשה תחת הברז הקטן ולחצה עם הציפורן השחורה על הכפתור שמפעיל את הברז.

לכל אורך זמן התמלאות הכוס במים הבטתי בעיניה הכחולות לעומק, כאילו מתחנן ממנה לעוד…

הכוס סיימה להתמלא ואני הושטתי את ידי כדי לקחת את הכוס. סטירה מצלצלת הרגישו פניי מידה הימנית המדהימה של מלכה. "עכשיו אני שות'ה ראשונה!" היא אמרה, כאשר בהדגשת המילה שות'ה היא ירקה על פניי בכוונה שאריות נוזל לבן…

היא גרגרה כמה פעמים מים וירקה לכיור הקטן, לאחר מכן הוציאה מיי פה מבקבוק קטן, גרגרה וירקה אל עבר הכיור הקטן שוב.

לאחר מכן היא ירקה קלות בכוס שהיא שתתה ממנה, הניחה אותה תחת הכיור ולחצה על המים ומלאה אותה שוב

"שתה!" היא פקדה עלי, "טעים לי כך…" השבתי, והיא חייכה…

שוב באמצעות הציפורן של האצבע המורה היא יישרה עוד את גב הכיסא וסמנה לי לרדת תוך שהיא מוסרת לי כמה מגבות נייר כדי שאנקה את פניי…

"תעבור אצל הפקידה לתאם ביקורת לעוד חצי שנה"
"כן מלכה" השבתי בהטעמת מלרע מודגשת במיוחד!

יצאתי מהחדר עם פניי אליה בהשתחוות תודה בלתי רצונית. הסתובבתי וניגשתי אל עבר פקידת הקבלה תוך כדי שאני מנגב את פניי.

"עבור טיפול פלואוריד אני מחייבת את החשבון שלך" היא אמרה.
"כן תחייבי" אישרתי, "תחייבי בכמה שאת רוצה…".

"שנתאם תור לעוד חצי שנה פיטר?" היא שאלה אותי
"לחודש הבא בבקשה, לחודש הבא…" השבתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך