Franz Vanilla
וואי מילה שהיה לי כיף לכתוב את הפרק הזה ^_^ תשמעו אני יודעת שזה נראה רע אבל חכו שום דבר עד לא בטוח :)) אז איך הפרק? ומה אתם חושבים שקרה ללונה ?

השמיים שלך פרק 8

Franz Vanilla 10/03/2014 598 צפיות 2 תגובות
וואי מילה שהיה לי כיף לכתוב את הפרק הזה ^_^ תשמעו אני יודעת שזה נראה רע אבל חכו שום דבר עד לא בטוח :)) אז איך הפרק? ומה אתם חושבים שקרה ללונה ?

השמיים שלך -פרק 8 : "בסוף השתנתי …"

"למה שלא תנסי ? רק הפעם " התחנן אדם . הוא החזיק בידו את הכדור הלבן והקטן הנקרה גם סם האהבה .
"אני לא עושה את זה , אדם " אמרתי בהחלטיות . כולם ישבו על הדשא בקרחת היער מצפים שאני אקח מידו את האקסטזי .
"את יודעת מה הדבר הזה עושה לראש לך ? את תרגישי כמו בן אדם אחר " אמר אלכס , הלבן שעטף את עיניו הירוקות נצבע באדום-ורדרד . נראה היה כאילו הוא היה מסומם יותר מכולם .
"אני לא עושה את זה . ואני יודעת טוב מאוד מה זה יעשה לראש שלי " אמרתי . בבית הספר שבכפר ,בשיעור כימיה היינו צרכים לחקור נושא מסויים , בגלל שמו של הסם חשבתי שיהיה מגניב לברר למה הוא גורם … הוא לא היה מה שציפיתי .
"בסך הכל כאב ראש קטן מחר בבוקר . מה בחיים שלך לא שתית , היינגאובר כואב יותר . תאמיני לי " אמר אדם . הבטתי בו , הוא נראה שונה . רציתי לקחת את רגליי ולברוח לתוך חדרי , לא החדר בפנימייה אלה לחדר בבית של סבתא .
סבתא … מה היא הייתה אומרת עם היא הייתה שומעת שאני משתמשת בסמים ? מה אבמר הייתה אומרת ?
"נראה לי שכדי שאני אחזור " אמרתי אחרי שתיקה קצרה . התחלתי להתרומם אך ידו של אדם אחזה בכתפי בחוזקה . " תעזוב אותי !" פקדתי , לא ידעתי מאיפה יש לי את האומץ לומר לו את זה.
אדם הביט בי , פניו חזרו למצבם הרגיל , שלווים , רגועים ויפים . "רגע לונה , " הוא התחיל לומר והתרומם כיוון שראה שכבר יצאתי מקרחת היער . " תקשיבי , אני יודע שזה ישמע מטורף אבל עם תקחי את זה נוכל להבין למה את בבית הספר . למה אמא שלך כל כך רצתה שתלמדי כאן . הרי זה לא סוד שלא כל אחד מגיע לכאן ועם את פה סימן שאת מיוחדת בדיוק כמונו " הוא החווה בראשו על החבורה שהחלה לדבר בינהם ולצחוק על נושא אחר . הבטתי בחבורה , הם לא נראה מיוחדים במיוחד , סתם נערים עשירים ורגילים .
"כנראה שאני לא אחת מכם " אמרתי והמשכתי ללכת . לא רציתי לחשוב על זה , לא רציתי להיות שונה . אבל לא נותרה לי כל ברירה , אני לא אבגוד בעקרונות שלי בגלל לחץ חברתי .
"רוג' עכשיו " אמר אדם מאחורי . לשנייה לא הבנתי מה קורה אחר כך הכל ניהיה חשוך כאילו בין רגע הפכתי לעיוורת .
"מה קורה כאן ? אדם מה עשית ?!" צעקתי .
לא נשמע תשובה אבל הרגשתי שמשהו נוגע בי , הוא החזיק אותי חזק והרים את פי כלפי מעלה .
"זה לטובתך לונה " נשמע לחישה . אדם הכניס בסופו של גבר את הכדור לפי . הראייה שלי חזרה אבל עכשיו הכל היה מתושתש .


תגובות (2)

זה. חתיכת. מדהים.
יש כמה שגיאות כתיב, אבל עדיין- פרק מדהים!
אני במתח ><
תמשיכי!

10/03/2014 15:33

זה-פרק-מושלם-!-!-!!!!!!
תמשיכי !!!!!!

10/03/2014 16:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך