השער 2: מלחמה שמימית פרק 11

צבי 4000 11/02/2019 581 צפיות 2 תגובות

שעות עברו מאז האירוע בבאר שבע ותושבי העיר עדיין לא הפסיקו לשאול שאלות אודות מה שקרה. ניידת חדשות חנתה ברחבה שליד איפה שעמד פעם מלון לאורנדו כשאלכס עבר שם. כתבת חדשות עמדה שמאחוריה הריסות המלון ודיברה בשטף אל המצלמה שהחזיקה כנראה השותף שלה. את אלכס זה לא עניין. הוא רק עבר לראות בעצמו את ההרס שנגרם כתוצאה מהקרב. כשהוא פנה ללכת ולהשיג את הלוחמים השמימים הוא חש משהו. הוא הוציא מכיסו קריסטל שחור ולחץ עליו. הקריסטל הציג את מיקומו בנקודה שחורה ומעליה עוד אחת בצבע תכלת.'מעניין' הוא חשב לעצמו.'עושה רושם שיש פה עוד מישהו שמחפש אותם' הוא הרים את מבטו והבחין מרחוק באור בצבע תכלת שעלה מאחד הבתים הנטושים שהיו מולו. הוא החל להתקדם אל עבר הבית שממנו בקע האור ולאחר כמה דקות הוא הגיע לרחוב צר עם שלושה בתים. מאחד מהם, שהיה מעוצב בסגנון מודרני בקע האור שראה מקודם. הוא הציץ מהחלון הקרוב ביותר אליו. בפנים הוא ראה סלון מסודר למופת. לא היה רהיט שלא עמד במקומו. על הספה שגבה היה מפונה אליו הוא ראה דמות שהחזיקה קריסטל כמו שלו רק בצבע תכלת. לפני שהספיק להחליט מה לעשות הדמות קמה והתקרבה לדלת שהייתה לידו. הוא מיהר להסתתר בשעה שהדלת נפתחה וממנה יצאה נערה עם שיער מתולתל בגוון נחושת עם סוודר אפור ומכנסיים שחורים. היא נשמה נשימה ארוכה ויצאה לרחוב. הוא כבר עמד להציג את עצמו בפניה כאשר הוא חש במשהו מאחוריו. הוא הסתובב וראה שד מכונף חולף מעליו מטיסה ומסתער לעבר הנערה. הוא כבר יצר רובה בידיו אבל אז השד סטה בפתאומיות והתרסק על האספלט. כשהוא קם אלכס שם לב שהעיינים של השד מכוסות בערפל. הנערה הסתובבה אל השד והצביעה עליו. פתאום הערפל כיסה לגמרי את השד והוא החל להילחץ ולהצליף בטרפיו עד שאלכס לא ראה אותו בכלל. בסופו של דבר הוא שמע קול התרסקות שרימז על כך שהשד מת.'איזה סוג של ערפל זה' הוא שאל את עצמו. הנערה הבחינה בו ופנתה אליו
"אם אתה שלחת את השד הזה-" היא התכוונה להמשיך אבל אז הערפל התפוגג והיא קרסה על הברכיים. הוא הבין מה קרה: היא לא התאמנה מספיק על שימוש בערפל.
"השד הזה לא שלי" הוא אמר. היא קמה ברגליים רועדות ונשענה על עמוד תאורה."את לא שלוטת בכוח שלך מספיק טוב" הוא המשיך.
"כנראה" היא אמרה."מאז שהגל האדום עבר מעל הבסיס שלי הערפל הזה מופיע סביבי כל פעם שאני לחוצה ככה"
"זה בסדר" הוא אמר."השם שלי הוא אלכס רוברט" הוא הושיט לה יד
"תמוז רם-דקל. נעים להכיר" היא אמרה ולחצה את ידו. תמוז שמה לב לקריסטל השחור שהוא החזיק ביד.
"גם אתה מחפש אותם?" היא שאלה.
"כן" הוא אמר."אם את רוצה את יכולה להצטרף אליי. חוץ מזה שאני יכול ללמד אותך לשלוט בכוח שלך"
תמוז הנהנה."אתה יודע לאן הם נוסעים?" היא שאלה
"לאילת" הוא אמר בקצרה ולא הרחיב.

כמה דקות לאחר מכן הוא ישב בסלון ביתה של תמוז. היא מזגה בשבילו כוס מים והושיטה לו."תודה" הוא אמר ולגם מהכוס."אז תגידי- למה את מחפשת את הלוחמים השמימים?"
"אתמול בשעות אחר הצהריים ראיתי את אחד מהם מותקף על ידי סוג של שדה עם שני להבים מותכמים בדם."דראגונה" הוא אמר."מאיפה אתה מכיר אותה?" היא שאלה."עשיתי מחקר עליהם" הוא אמר. הוא לא יכול לחשוף בפניה שהוא עובד איתם.
"בכל מקרה אתה כבר יודע מה קורה שאני לחוצה אז ברגע שראיתי את השדה הערפל החל להופיע ולכסות אותה. הלוחם מי שזה לא היה ברח והיא הסתערה עליי בזעם. אחר כך אני כבר לא ממש זוכרת מה קרה אבל מה שאני כן זוכרת זה שלאחר כמה דקות כשחזרתי לעצמי מצאתי את הקריסטל" תמוז טפחה על הקריסטל בצבע תכלת שלה.
"מעניין" הוא אמר."בלשון המעטה. אני גם זוכרת שהיא גם אמרה כל מיני משפטים שהכילו מילים כמו "לוחמת שמימית" ו"לוחמת הכאוס של האשליות" תמוז המשיכה בדבריה."הגיוני. "לוחמת הכאוס של האשליות" הוא התואר של דראגונה."אוקי" היא אמרה. "ומה איתך?. למה אתה מחפש אותם?"."אחת מהן היא בת דודה שלי" הוא אמר. זו הייתה הסיבה שהוא נכנס מרצון למלחמה השמימית
"טוב. כבר מאוחר בלילה. אתה יכול להישאר פה ונוכל לנסוע אחריהם מחר בבוקר"."אין בעיה" הוא אמר. בבוקר למחרת תמוז והוא סידרו את הוואן שהיה בחנייה שלה. הוא התניע את הוואן והם נסעו בעקבות הלוחמים השמימים


תגובות (2)

הדמות של אלכס פרק שלם?
אחי,העלילה מתקדמת מעולה.
מצטער שלא הגבתי על הפרק העשירי,תקלה במחשב.
לגבי הפרק,הניקוד היה בסדר,רק תשתדל לתאר את המקום מפעם לפעם,גם אם הוא מקום חדש-זה יוסיף לסיפור ולא מעט מתעצלים לעשות את זה.
מעוניין לדעת מה יקרה שאליאנה ואלכס יפגשו ואיך תום ואליאנה יגיבו שיגלו שאלכס עובד עם הרעים.
מצפה להמשך!
נ.ב. אני חוזר עם סיפור חדש בקרוב לאתר,כי הקודם קפוא כי לא הצלחתי לקדם אותו הלאה.

11/02/2019 21:53

כבר הגבתי לך בפרטי אבל באתי להעלות קצת את התגובות!

סך הכל חשבתי שהפרק טוב, כמו שאמרתי אני אוהב שהסיפור מנק' המבט של אלכס, "שינוי נוף" מה שנקרא. והידד, תמוז מקבלת זמן-דף (המקביל לזמן מסך?)

הפרקים זורמים אבל לדעתי הסיפור לא מספיק מתקדם. אבל יכול להיות שזאת רק הכנה לקראת פיי-אוף, ככה זה מרגיש לי. בינתיים זה מסביר למה בפרקים הקודמים (נדמה לי?) ראינו את תמוז עם הכאוס. הגיוני שתהייה איתם, אבל באמת תהיתי למה.

17/02/2019 23:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך