צבי 4000
פרק הבא יעלה בקרוב (אני מקווה)

השער 2: מלחמה שמימית פרק 12 הרס ביטבתה

צבי 4000 10/04/2019 601 צפיות תגובה אחת
פרק הבא יעלה בקרוב (אני מקווה)

אלכס שמע מישהי צורחת בהיסטריה כאשר מערבולת אש התגשמה באמצע מגרש החניה של "יטבתה" והחלה להעיף מכוניות לכל עבר. אחת מהן עפה לעברו והוא התחמק בגלגול ימינה. המכונית התרסקה על הקיר.
'מה זה אמור להביע?' הוא חשב לעצמו כאשר מתוך המערבולת יצאו שני ענקי אש כשבכל יד פטיש ענק שיכול למעוך טנק בקלות. הוא פשט את ידיו והגרוטאה שהייתה פעם מכונית התמוססה עד שכל מה שנותר ממנה היה רסיסי מתכת שהתערבלו סביבו ויצרו גרסה גדולה של משיגן. הוא תפס בידית הנשק.
"תחזרו למקום שממנו באתם" קנה המשיגן החל להסתובב וריסס את הענקים בכדורי אנרגיה. אחד מהם שאג וקפץ לגבוה בלתי אפשרי ואז הנחית את שני הפטישים שלו על האדמה. התוצאה הייתה גל גדול של לבה ששרף והעיף כל מכונית בסביבה. הוא עצמו הפך את המשיגן למגן מתכת גדול והשתמש בה כדי לחסום את הלבה. הוא שמע קול שהזכיר פורטל נפתח וכשהביט ימינה ראה את תמוז לידו."את מסוגלת גם להשתגר?" הוא שאל אותה.
"סוג של" היא אמרה.
"אני יכולה להשתמש בערפל כדי לשגר את עצמי ממקום למקום".'תכסיס נחמד' הוא חשב לעצמו. בניתים ערפל החל להיאסף לעברם ותמוז פיזרה אותו ברחבי מגרש החניה כך שענקי האש לא יכולו לראות אותם. אלכס יצר ממגן המתכת שני חרבות וזרק אחת לתמוז."תנסי למנוע מהם להשתמש בפטישים" הוא אמר.
"אחרת כל פעם שהם ישתמשו בהם יהיה גל לבה".
"הבנתי" היא אמרה ואז נעלמה בערפל. כמה שניות אחרי זה נשמעה צעקה של ענק אש כאשר תמוז כרתה לו את הידים. אלכס הסתער לעבר הענק השני שהרים פטיש כדי למעוך אותו. הוא פשט יד וגרוטאת מכונית נוספת הפכה למגן מתכת בו השתמש כדי להדוף את הפטיש. ענק האש נסוג אחורה ואלכס הפך את מגן המתכת לרובה שירה קרן לייזר שהעיפה את ענק האש כמה מטרים אחורה. הענק עצר את עצמו והרים את שני פטישיו כדי להנחית אותם על הרצפה אבל לפני שהספיק תמוז הופיעה מעליו וכרתה לו את הראש."יפה" הוא החמיא לתמוז לאחר שנחתה על הרצפה.
"אני יכולה להתרגל לזה" היא אמרה ואז השתקה כאשר הראש שכרתה התחבר מעצמו לגוף של ענק האש והוא קם."יפה יפה" ענק האש אמר.
"הרבה זמן עבר מאז כרתו לי את הראש פעם אחרונה. כשהעין השחורה שלח אותי לחכות ללוחמים השמימים הוא לא ציין שכנראה אתקל בנערה עם יכולת לשלוט בערפל ובאחד שיכול ליצור כלי נשק מחומרים אבל לא משנה. זמן המשחקים נגמר עכשיו!" הוא נקש באצבעותיו ומערבולת של אש הקיפה אותו. אלכס ותמוז נסוגו אחורה.
"זה אמור לקרות?" היא שאלה אותו."לא" הוא השיב. יש רק ענק אש אחד שמסוגל לזה וזה לא מבשר טובות". בקול רעם מערבולת האש התפוגגה וחשפה ענק אש בגובה 5 מטר עם שריון מתכת אדום, כנפי עור וחרב סמוראי בכל יד .
"קודם פטישים ועכשיו חרבות סמוראים?" תמוז אמרה.
"רעדו בפחד ויראה מסטונג, לוחם הכאוס של ההרס!" הוא סובב את החרבות שלו, שהחלו לבעור ואז הסתער לעברם. אלכס כבר יצר מגן אבל אז כדור אש גדול ורושף פגע בסטונג והעיף אותו על השלט של "יטבתה"
אלכס העיף מבט וראה מיניבוס לבן נוסע לעברם. המיניבוס עצר לידם ואלכס בחיים לא שמח יותר מעכשיו לראות את בת דודתו.
"אתה מתעסק איתו ויש לך עסק איתי" אליאנה כבר לבשה את שריון המתכת הכתום שלה. סטונג נשף בבוז. הוא הסתער רק כדי שהבזק אור זהוב ינחת עליו וינעץ לו חרב בראש.
"חשוף מידי" אביעד נעלם והופיע לידם. סטונג קרס על הרצפה ואז קם.
"תכסיס נחמד" הוא אמר והחווה בידו. גל לבה החל להתקדם לעברם אבל חומת סלעים חסמה את גל הלבה. תום חייך.
"זה הכל?" הוא שאל."ממש" סטונג אמר. הוא נעץ את החרבות בקרקע ומעגל קסם אדום הקיף אותו."תרגישו את עוצמת ההרס!" השמים שמעליו הפכו לשחורים וחזיזי ברק נורו לעברם. מגן קסם צהוב ותכלת הקיף את כולם וחסם את הברקים."חשבתי כבר שהם ישלחו יותר מלוחם כאוס אחד להעסיק אותנו" ריינה אמרה."זה עוד לא נגמר. שאר לוחמי הכאוס יגבו אותי בפעם הבאה שניפגש" הוא נעלם בפרץ של אש.
"שמענו שמענו" אביעד אמר


תגובות (1)

הידד פרק! מצטער שלקח לי זמן להגיב, כרגיל החיים אוהבים לשחק איתי קצת לפני שהם מפנים לי זמן.
אז עכשיו תמוז תצטרף לשאר? נחכה לפרק הבא כדי לראות.
אני מניח שהעצה של ת'אנוס לא תקפה כאן? ללכת על הראש לא עובד חח

פרק חמוד, רק אני חייב להודות שאני קצת הולך לאיבוד, יהיה נחמד לעשות כמו עמוד מידע של רענון לגביי הדמויות. כאילו חוץ מהדמות שלי אני לא זוכר עוד דמויות.

ריג'קטים:

השתמשת הרבה פעמים במילה משיגן, אני מניח שהתכוונת למשין-גאן? (machine gun)? או בעברית תת-מקלע?

אכלס הסתער

– אלכס

הוא נשק באצבעותיו

– נקש

12/04/2019 00:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך