השער 2: מלחמה שמימית פרק 13: כיף לפני המערכה האחרונה

צבי 4000 15/05/2019 610 צפיות 3 תגובות

לאחר שכולם הכירו זה את זה הם המשיכו בנסיעתם לכיוון אילת. השמש כבר החלה לשקוע כשהם ראו סוף סוף מרחוק את אורותיהם של מלונות אילת."בחיים לא חשבתי שאגיע לכאן בתקופה הזאת" אמרה אליאנה.
"אבל עכשיו אנחנו כאן" אמרה ריינה. המיניבוס הגיע לכיכר שבכניסה לעיר והמשיך ישר."אז מה עכשיו?" שאל תום.
"לפני הכל כדאי שנחפש מקום ללון בו אחרי הכל יכול להיות שייקח יותר מיום למצוא את המקדש" אלכס הציע.
"צודק" אמר קובי "אבל צריך מקום שבו לוחמי הכאוס לא יחשבו בכלל שאנחנו שם"."אולי אורכידאה? אתם יודעים המלון שעל ההר בהמשך" הציעה תמוז."יותר קרוב למצרים-רחוק מהעיר"."אני לא בטוח" אמר אביעד.
"אביעד צודק. ברגע שלוחמי הכאוס יבינו שהגענו לאילת הם יסרקו קודם את המלונות שיותר רחוקות מהעיר" אמרה ריינה.
"אני חושבת שעדיף את "שבא". היא הצביעה על מלון מהודר באמצע העיר. "באמת? זה יהיה בלגן שלם אם הם ימצאו אותנו שם או בכל מלון אחר שנמצא באזור המלונות" השיב תום.
"אז אולי את מלון הים האדום? הוא יותר בצד הימני של העיר ודי מוסתר יחסית לשאר" הציעה אליאנה.
"זה יתאים" פסק קובי."הוא גם זול יותר מרוב המלונות"."אם כבר אמרת "זול" איך בדיוק אנחנו אמורים לשלם?" שאל תום.
"אני יכול לחשוב על משהו" ידו של אביעד הבזיקה לרגע באור זהוב וכשהוא פתח אותה נח שם כרטיס אשראי.
"קול" אמרו קובי ותמוז יחדיו."לא שהיית צריך" אמר קובי."למה?" שאל אביעד."כבר יש לי אחד" ריינה הוציאה את ארנקה ושלפה משם כרטיס אשראי נוסף."יש בו מספיק כסף?" שאל תום.
"כן וגם אם לא זה לא בעיה. פשוט משתמשים בקצת אנרגיה כדי להוסיף לו כסף. זה חוסך את הצורך ללכת לבנק"."שימושי וחסכוני" אמרה תמוז."עכשיו שסיכמנו על מקום בוא נסדר את כל זה" ריינה אמרה והמיניבוס עצר מול המלון

כשהשמש שקעה סוף סוף הם כבר היו בחדר שלהם.
"אז מה עכשיו?" שאלה תמוז.
"כמו שכבר אמרתי לאביעד לוחמי הכאוס חזקים יותר בלילה אבל זה לא אומר שאי אפשר לצאת לסיבוב בעיר. כל עוד לא נשתמש באנרגיה שמימית הם לא ימצאו אותנו" אמרה ריינה.
"מתאים לי" אמר תום."תמיד רציתי לנסות את "הכדור" שבטיילת" אמרה תמוז."אני אשמח גם" אמרה אליאנה.
"אז זה מה שעושים ביום הראשון: כיף בטיילת?" אמר אביעד."אני בפנים אבל לא עולה על "הכדור".
"פוחד?" עקץ אותו אלכס."מה?" הוא מחה."נו באמת. אם כבר אני אעלה על ה"טרנטולה". המתקן שליד "הכדור".
"בסדר" אמר אלכס."רק בוא נחזור למלון לא מאוחר מ12 בלילה" אמר קובי.
"אין בעיה" אמרה תמוז

השעה הייתה 21:00 כאשר החבורה ישבה על ספסל בטיילת. תמוז,תום ואליאנה עלו על "הכדור" פעמיים, אביעד ואכלס היו באמצע העלייה השלישית שלהם על מתקן ה"טרנטולה" וקובי וריינה הספיקו לסרוק את רוב השוק בחיפוש אחר דברים נחמדים לקנות.
"נחמד להרגיש כמו בן אדם רגיל לשם שינוי. בלי שיצור לבוש שחורים יתקוף אותך משום מקום ויהרוס לך את היום" אמרה אליאנה.
"דיבורים כאלה מביאים מזל רע" אמרה ריינה."אבל את צודקת" היא לגמה מבקבוק פנאטה שקנתה באחד הדוכנים.
"קובי. אתה בטוח שאלה לא רוצה לנסות את "הכדור" שאלה תמוז."אין בעיה כל עוד אני יושב באמצע" הוא אמר."אני באה גם!" ריינה רצה בעקבות קובי ותמוז אל "הכדור". אליאנה העיפה מבט לכיוון הים.
"משהו מטריד אותך?" שאל תום."האמת שכן" היא השיבה.
"אולי זה בגלל שאנחנו יותר קרובים למקדש ואולי אני פשוט מתרגלת לצפות למתקפה בכל רגע בגלל המלחמה השמימית".
"את לחוצה יותר מידי לטעמי" תום הניח את ידו על ידה של אליאנה
"אולי" היא אמרה."ועדיין-" היא עצרה בעצמה."מה?" תום שאל."לא משנה" היא אמרה."כנראה אני לחוצה מידי כמו שאתה אומר" היא לחצה את ידו של תום
הם ישבו והשקיפו על הים בלי לדעת שמאחוריהם עומד מישהו לבוש שחורים שדיבר לתוך סמראטפון.
"היא אכן באילת בוס"."מצוין" ענה קול מעברו השני של הקו.
"אל תפעל עכשיו. אנשיי יצרפו אליך מחר ואז תבצעו את התוכנית"."אין בעיה. מחכה לפקודות נוספות". הוא פנה ללכת ועל הגב שלו היה חקוק סימן של גולגולת ושני אקדחים כמו של ארגון פשע…


תגובות (3)

איך אני משיג את הכוח של אביעד?
פלוס אני ממש אוהב את זה שהם עומדים להילחם בלוחמי הכאוס ושיש מלחמה והכל… והם עושים יום כיף באילת, מזכיר לי את הכתיבה של פיטר דיוויד.
אוו דמות חדשה! נראה לאן זה ילך.
נחמד, דווקא אהבתי שהפרק הוא לא קרב עד מוות. מדיי פעם באמת צריך פורקן.

ריג'קטים:

המלונות שיותר רחוקות מהעיר
– רחוקים

אביעד ואכלס היו באמצע
– ואלכס

15/05/2019 23:08

פרק 13? סופסוף,ההמתנה הרגיש כאילו עבר שנתיים.
אלכס עולה על מתקנים? זה מוזר,זה המהלך הבא שלו? בשבילי זה קצת לא נכון-מרגל עבור האוייב ועולה למתקן כדי להשתעשע.
בכל מקרה חוץ מהמחשבות האלה הכל זרם טוב יחסית,חוץ מהריג'קטים שאמרו לפניי אין לי מה להוסיף.
מחכה כבר לראות את אלכס ואליאנה מדברים אחריי שהוא בוגד בחברים שלה ואולי גם בה על הדרך.
נ.ב. תירשם לסיפור האחרון שלי אם תוכל.

16/05/2019 06:31

    שמח שאתה חושב שכך יהיה אבל אם כל הכבוד זה הסיפור שלי

    16/05/2019 16:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך