צבי 4000
איימקס- בית קולנוע שפעל בעבר באיילת אך נסגר לפני כמה שנים. המבנה עצמו עדיין קיים ומשתלב בנוף העיר

השער 2: מלחמה שמימית פרק 14: פנים מוכרות מהעבר

צבי 4000 05/06/2019 558 צפיות 2 תגובות
איימקס- בית קולנוע שפעל בעבר באיילת אך נסגר לפני כמה שנים. המבנה עצמו עדיין קיים ומשתלב בנוף העיר

שדה התעופה של אילת, 9:00 בבוקר. מטוס לבן של חברת ארקיע נחת ועשה את דרכו לאורך מסלול הנחיתה. כשהמטוס התחבר לשרוול שחיבר בינו לטרמינל ירדו ממנו, יחד עם כל התיירים שלושה אנשים כבני 30 לבושים בחליפות עסקים כאילו באו לסיור עסקי בעיר. הם הסתכל סביב על המוני התיירים שגדשו את נמל התעופה עד שאיתרו את מי שהם מחפשים: גבר לבוש שחורים עם סמל גולגולת ושני סכינים על הזרוע.
"הבוס אמר לכם מה המשימה?" האיש בשחור שאל כשהם התקרבו אליו.
"ברור, לחטוף אותה לפני שמישהו ישים לב" אמר אחד מהם.
"אידיוט. הוא אמר לנסות לשכנע אותה בנימוס לפני זה" אמר אחר.
"כאילו שהיא תיענה מרצון. זה ידוע שהיא לא מחבבת את אבא שלה" הראשון השיב."זה לא משנה" אמר האיש בשחור.
"אבא שלה בסך הכל רוצה להגן עליה וזה הכל. הוא עקב אחרי המלחמה בין לוחמי הכאוס ללוחמים השמימים וראה שהם מתחילים להפסיד לכן הוא החליט לקחת את ההגנה עליה לידים שלו". הארבעה יצאו מהטרמינל והחלו ללכת לכיוון מלון הים האדום

מאז שהם קמו הם חיפשו את הכניסה למקדש. ריינה אמרה שהכניסה אליו יכולה להיות בכל מקום בעיר למרות שהמקדש עצמו ממוקם בהרי אילת. הם התפצלו לארבעה צוותים: קובי ותום יצאו לחפש באזור המצפה התת ימי, ריינה ותמוז הלכו ל"שופינג" בטיילת, אליאנה ואלכס בדקו את המבנה שפעם היה בו ה"איימקס"(ראו ב"רציתי להוסיף") ואביעד יצא לחפש באתר הנטוש של "עיר המלכים".
הוא כבר הקיף את המבנה אבל לא מצא שום דבר מוזר שיכול להעיד על ירידה למנהרה שמובילה למקדש 'כנראה בפנים' הוא חשב לעצמו. תוך שניה הוא עמד בתוך המבנה הנטוש איפה שהיו פעם הקופות. הוא מיד שם לב שהוא לא היחיד. על הקירות היו כל מיני סמלים שקשורים לגיהנום כמו צלב הפוך וקרניים.
'כנראה שיש פה כת של "חסידי גיהנום" שהתנחלה כאן' הוא חשב לעצמו והתחיל ללכת לכיוון הכניסה למפלי שלמה המלך. מיד כשהוא עבר בכניסה הוא שמע קולות של פולחן והוא החל לעקוב אחר הקולות. כשהוא הגיע לאיפה שהיה פעם הסירות של המתקן הוא שמע את המעלית שנשאה את הסירות למעלה נסגרת. 'מישהו עושה שימוש במקום' הוא התקדם לכיוון סירה שעמדה מוכנה ונכנס אליה. המעלית נפתחה שוב ואביעד נקש באצבעותיו. הסירה החלה לרחף באוויר ונכנסה למעלית. כשהיא נפתחה שוב הוא שם לב לשתי דברים: ראשית- אין מים שיובילו את הסירה הלאה (מה שלא הייתה בעיה בשבילו) ושנית- הוא ראה דמות גדולה במרחק.
"מה מביא אותך לכאן" הוא שמע קול מוכר במידה משונה. הדמות התקרבה וחשפה את עצמה."אנחנו צריכים לדבר" אובורקיוס אמר

לאחר שגמרו לסרוק את כל מבנה האיימקס אליאנה ואלכס חזרו למלון."כמה מעצבן" אמר אלכס.
"חוץ מתיירים ופסלי שעווה שום כניסה סודית".
"אני מקווה שלאחרים היה יותר מזל" אמרה אליאנה והם נכנסו למלון. הם ישר ראו את האיש בשחור ונדרכו."הגיע הזמן שתגיעו" הוא אמר.
"מה אתה עושה כאן?" שאלה אליאנה."אם אני זוכרת נכון אמרתי לך שאני לא רוצה את השמירה שלך"
"אביך בסך הכל רוצה להגן עליך" אמר האיש בשחור."הלוחמים השמימים לא עושים עבודה טובה בזה".
"מזלך שריינה לא כאן אחרת היית מת מזמן" אמר אלכס.
"בכל מקרה אמרתי לאבא שלך שאביא אותך ואני אעשה את זה: בכוח או בנחת" אמר האיש בשחור."תבחרי את".
"לא זה ולא זה" אלכס יצר חרמש וסובב אותו.
"אליאנה הבהירה היטב שהיא לא רוצה לחיות עם ארגון הפשע שלו".
"אלכס-" אליאנה התחילה להזהיר אותו אבל אז פרצה את הכניסה דמות מכונפת והעיפה ספות לכל עבר. אחת מהם פגעה באליאנה והיא איבדה את הכרתה
"כמה מוזר" אמר מנגוג."אמיר באמת טיפש אם הוא חושב שארגון פשע יוכל להגן עליה מאיתנו"."אל תזלזל בנו" האיש בשחור פשט את ידיו ואש שחורה ריצדה בהם אבל אלכס הכה בעורפו ועילף אותו. הוא פנה אל מנגוג, שטיפל באנשים הנוספים שהיו עם האיש בשחור.
"אתה יודע מה לעשות איתה" אמר אלכס.
"בדיוק כמו שסיכמנו" מנגוג הרים את גופה הרפוי של אליאנה.
"אל תדאג. לוחמי הכאוס האחרים לא יידעו דבר על המשימה הזאת" הוא יצר פורטל סגול ועבר בו. אלכס עבר גם ויצא אל מערה רחבת ידים שהשקיפה על אילת."היא תהיה כאן עד שהשאר ייתפסו" אמר מנגוג.
"לאחר מכן אצטרך לקחת אותה למקדש כדי שהשאר לא ייחשדו".
"אני יודע" אמר אלכס."אבל לבינתים תשמור עליה כאן. ככה אף אחד מלוחמי הכאוס האחרים לא ינסה להרוג אותה בזמן ששני הקבוצות מחפשות את המקדש".
"כרצונך" אמר מנגוג ואלכס עבר בפורטל בחזרה למלון. כשהפורטל נסגר מנגוג חייך וזימן כדור אנרגייה שריחף באוויר ויצר הולגרמה של העין השחורה."אדוני,לוחמת שמימית אחת ביידי".
"טוב" אמר העין השחורה."שאר לוחמי הכאוס סוגרים על הלוחמים השמימים בזמן שאנחנו מדברים. אתה עדיין מתכוון לשמור על ההסכם שלך עם אלכס?"
"אכן" אמר מנגוג."אין בעיה. אבל גם אחרי שהלוחמים השמימים האחרים ימותו עדיין אצטרך את הכוח השמימי של אליאנה כדי להשלים את התהליך" אמר העין השחורה."אני אדאג לזה" אמר מנגוג.
"אני עדיין יודע להוציא את הכוח השמימי מהגוף שלה ככה שאתה תוכל לקבל את הכוח והיא לא תמות כפי שהבטחתי לו"
"עשה זאת" העין השחורה נעלם ומנגוג פנה לעבר אליאנה."ואולי לא" מנגוג אמר ושלף חרב


תגובות (2)

רגע, מה? ואוו מלא השתנה מאז פעם אחרונה שהייתי באילת!
אחלה פרק, ואני חייב להגיד – רואים שהתחלת להיכנס בעריכה, ממש מרגישים את זה. הפרק מפוסק יותר טוב, אין שגיאות כתיב… תענוג לקרוא, הלוואי שעוד כותבי פנטזיה באתר היו משקיעים ככה בעריכה!
אגב, יש כמה דמויות שאני לא בטוח איך לקרוא את השמות שלהם (אם תוכל לכתוב באנגלית זה יהיה אידיאלי): ריינה, אובורקיוס, מנגוג… וזהו בינתיים.

05/06/2019 23:01

אני מסכים עם DR_Eller לגביי העריכה,רואים את זה.
הפרק זרם,נראה שהתוכנית של אלכס עבדה חלק אבל…מנגוג יהרוג את אליאנה? שאלכס יגלה זה ייצור הרס ענקי.
מחכה לפרק הבא.

06/06/2019 06:48
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך