צבי 4000
זום- נבל בעונה השניה של הפלאש

השער 2: מלחמה שמימית פרק 15

צבי 4000 03/07/2019 618 צפיות 2 תגובות
זום- נבל בעונה השניה של הפלאש

המצפה התת ימי היה עמוס במבקרים, כרישים ומוכרי גלידה אבל שום כניסה נסתרת למקדש עתיק. תום וקובי כבר סרקו את כל המקום כולל את המגדל הלבן אבל שום דבר. הם עצרו לנוח בפינת הישיבה שליד הקפיטריה.
"כנראה שהכניסה לא נמצאת פה" תום אמר."מה אתה אומר" קובי השיב."שמעת משהו מהאחרים?".תום בדק את האיפון שלו. "שום דבר מאז שיצאנו ואין גם שום דבר מוזר בחדשות". "אז אולי הגיע הזמן ליצור סיפור לחדשות!" משהו חלף מעליהם וירה שני כדורי אנרגיה סגולים. קובי יצר מגן סביבם וכדורי האנרגיה ניתזו מהמגן והתפוצצו בים. דמות שחורה נחתה מולם.
"קוריוס" קובי אמר."שלום גם לך מר קובי" קוריוס זימן שני פטישים."ואני רואה שגם תום איתך. אני זוכר את הבניין שהפלת עלי בבאר שבע כדי להציל את החברה שלך". "נראה לי שלא יזיק לעשות את זה עוד פעם" תום זימן שני כדורי אש.
"מצד שני לשרוף אותך יהיה מספיק טוב" כדורי האש נורו לכבר קוריוס, שהגיב בשני כדורי אנרגיה משלו. כדורי האנרגיה התפוצצו וקוריוס ניצל את עננת האבק שהפיצוץ העלה כדי להשתגר מאחוריהם. הוא ניסה להכות בהם עם הפטישים שלו אבל שניהם התחמקו.
"הגעת לבד היום? חשבתי שלפחות עוד לוחם כאוס יבוא איתך" קובי עקץ.
"אל תדאג. השני עוד יגיע ואתם לעולם לא תראו אותו מגיע" קוריוס רק סיים את דבריו והבזק סגול צץ משום מקום והעיף את קובי ישר לתוך הקפיטריה שם איבד את הכרתו.
"זה חדש" תום התחמק מההבזק הסגול וזימן סלע ענק שאותו השליך על קוריוס. שניה לפני שהסלע פגע בו ההבזק הסגול העיף את הסלע בחזרה לתום. שהשתמש בחומת אדמה כדי לעצור אותו. ההבזק הסגול נעלם וחשף לוחם בשריון סגול שברקים מבזיקים סביבו כמו זום (ראו ברציתי להוסיף).
"עדיף לך להיכנע" אמר הלוחם בסגול."נראה לך? תום השיב."אני רק מתחמם"
"תאמין לי שעדיף שתקשיב לו" אמר קוריוס."אנחנו לא נציע לך לצאת מזה בשלום עוד פעם."כאילו שזה יקרה" תום הבעיר את ידיו."איך שאתה רוצה" הלוחם בסגול נאנח ואז, בלי שאף אחד הספיק לזוז הופיע מאחורי תום והצמיד לגבו כדור אנרגיה שהעיף אותו הישר לים.
"קל" הוא אמר. קוריוס הרים את גופו של קובי והם פנו ללכת כאשר גיזר של מים פרץ מהנקודה שבה תום פגע במים. "מה?" קוריוס צעק
תום פרץ מתוך המים כאשר מערבולת של מים מרימה אותו.
"כמו שאמרתי אני רק מתחמם" תום פשט את יד ושני כדורי מים גדולים נורו לעברם. שני הכדורים לכדו את לוחמי הכאוס בתוכם."אני אקח אותו" תום החווה בידו וכדור המים שלכד את קוריוס התפצל לשניים: אחד נשא את קובי והשני לכד את קרויוס.
"עכשיו חסר לכם שאני רואה אותכם שוב" תום כמעט העיף את כדורי המים שלכדו את לוחמי הכאוס כאשר כדור אש שחור פגע בתום והפיל אותו לים.
"פתטי" העין השחורה נחת לידם."מאסטר!" שניהם כרעו ברך.
"איך זה שאתם מתקשים איתו" הוא שאל.
"הוא הפתיע אותנו" אמר קוריוס."כבר שמעתי את התירוץ הזה פעם" הוא שלף חרמש שחור שבער באש סגולה."יש לכם מזל שאני עדיין צריך אתכם אחרת הייתי משמיד אתכם על המקום!" הוא צרח עליהם.
"אנחנו לא ניכשל שוב" שניהם כבר רעדו מפחד."עכשיו לכו. דארגונה וסטונג לכדו את הלוחמת השמימית השנייה עכשיו רק צריך לחפש את הכניסה למקדש. תעזרו להם למצוא אותו".
"כרצונך" שניהם נעלמו והעין השחורה פנה לים.
"כעת נותר רק דבר אחד" הוא החווה בידו וכדור אנרגיה שחורה נכנס למים והוציא את תום המעולף.
"כמו שהבטחתי לקדמון הכאוס של האלמנטים" פורטל נפתח מעליו ובלע אותו יחד עם כדור האנרגיה וגופתו המעולפת של קובי


תגובות (2)

פרק נחמד, אבל חשבתי שתום וקובי ינסו גם לסחוט מידע מלוחמי הכאוס (הרי זה למה הם נסעו לאילת: להבין מה לוחמי הכאוס זוממים, לא? זה למה הם במצפה, בשביל לידים לחקירה?)

לדעתי שווה לעבור על הפרק שוב לפיסוק נכון של הדיאלוגים. אם אתה ממש רוצה פירוט, אשלח בכיף בפרטי, אבל לי זה ממש הפריע.

ריג'קטים:

”ואני רואה שגם תום איתך. אני זוכר את הבניין שהפלת עלי בבאר שבע כדי להציל את החברה שלך”. “נראה לי שלא יזיק לעשות את זה עוד פעם” תום זימן שני כדורי אש.

* הייתי ממליץ לפסק כאן נכון:
”ואני רואה שגם תום איתך. אני זוכר את הבניין שהפלת עלי בבאר שבע כדי להציל את החברה שלך”.
“נראה לי שלא יזיק לעשות את זה עוד פעם” תום זימן שני כדורי אש.

* בנוסף… איזה מן קאמבק זה? חח אבל הם במצפה התת-ימי, כמה כבר קירות יש שם? זה לא הכל אקווריומים וקיוסקים כזה?

ההבזק הסגול נעלם וחשף לוחם בשריון סגול שברקים מבזיקים סביבו כמו זום (ראו ברציתי להוסיף).
* אני ראיתי את העונה שזום מופיע בה, ואני מבין למה אתה מתכוון. אבל תנסה לתאר את זה בלי להשתמש במילה זום.

אחריי שהלוחם הסגול מפיל את תום למים, תום צף מעל פני המים מחדש. הוא יורה שתי בועות: אחת להגן על קובי, והשנייה ללכוד את קוריוס. אבל – אף מילה על הלוחם בסגול. הייתי בטוח שהדבר הראשון שיעשה זה להילחם בו ולא בקוריוס. זה היה ממש מוזר.

04/07/2019 10:48

למה הם לא נלחמו כדי לשחרר את קובי מידיו?

30/10/2021 11:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך