צבי 4000
קצב העלאת הפרקים הולך להיות יותר מהיר עכשיו

השער 2: מלחמה שמימית פרק 16

צבי 4000 04/07/2019 599 צפיות 2 תגובות
קצב העלאת הפרקים הולך להיות יותר מהיר עכשיו

"אובורקיוס?" שאל אביעד. "מה אתה עושה כאן?"
"באמת חשבת שמכה אחת של העין השחורה תחסל אותי?" הוא קם.
"לא בדיוק, אבל לא ראו אותך מאז," השיב אביעד.
"התרסקתי פה דרך החור למעלה," הוא הצביע מעליו ואכן היה שם חור פתוח, או לפחות היה, כי עכשיו חסמה אותו קורת מתכת.
"מאז אני פה. מטופל על ידי הקבוצה שמכונה "חסידי גיהינום".
"שמעתי עליהם," השיב אביעד. "יש מלא כאלה בכל הארץ מאז הפלישה."
"אני יודע," הוא אמר. "החסידים שלי מיידעים אותי על כל מה שקורה בארץ. במיוחד על המלחמה השמיימית".
'לא מפתיע שהוא יודע על זה,' חשב אביעד לעצמו.
"ולמרבה המזל, אתה הוא זה שהגעת לכאן ולא האחרים," אובורקיוס אמר. "ככה שאני יכול לחשוף בפניך משהו".
"ומה זה?" אביעד שאל.
"התוכנית של העין השחורה," הוא אמר וזימן כדור אש אותו הניח על הרצפה. תוך שניה כדור האש הקרין הולוגרמה של השער מעזריאלי.
"זה לא מה שאתה ניסית לעשות? פלישה של הגיהינום לכדור הארץ?"
"אכן, אבל מתברר שדברים לא היו הולכים לפי התכנון אם האנרגיה השמימית שלך לא הייתה מתפרצת באמצע הקרב, ומכריחה את העין השחורה לחשוף את עצמו."
ההולגרמה של השער הפכה לשחורה. כשראה את זה נזכר במשהו.
"קרן האור שעלתה מהשער הפכה לשחורה ברגע שהוא הופיע," אמר אביעד.
"אכן. מתברר שאם הכל היה הולך לפי התכנון, לא הגיהנום היה זה שפולש לכדור הארץ, אלא מימד הכאוס," הוא אמר.
"מימד הכאוס? זה לא במקרה איפה שלוחמי הכאוס הגיעו ממנו?"
"לא בדיוק אם כי נהוג לחשוב ככה," אובורקיוס אמר. "בכל מקרה, מימד הכאוס הוא מימד דומה לשלנו רק ששם הכל… כאוטי." הוא המשיך בדבריו. "תחשוב על זה כעל יצור חי שניזון ממזון. אם ככה אז מימד הכאוס ניזון מכוכבים. ככל שיותר כוכבים נשאבים למימד הכאוס כך הכוח של העין השחורה ולוחמי הכאוס עולה."
"אז מה שהוא רצה זה בעצם שכדור הארץ יהיה במימד הכאוס?" שאל אביעד.
"כן, מה שהיה עושה את המלחמה השמימית הרבה יותר קלה בשבילם, אך אתה בלא יודעין הרסת לו את התוכנית. לכן הוא יצטרך למצוא את השער שוב אם הוא רוצה לעשות זאת שוב," אובורקיוס השיב.
"ומכיוון שהחרב של המלאך השחור עשתה את עבודתה וביטלה את היותה של זואי 'נשמה מקוללת', השער לא יכול לעלות שוב," אביעד אמר. "ככה שהתוכנית הזאת הלכה לו."
"אבל לעין השחורה תמיד יש תוכנית ב'," אובורקיוס השיב. "וזה כבר יותר קשור במלחמה השמיימית." ההולוגרמה השתנתה והציגה ששה קריסטלים שאביעד זיהה.
"זה נראה כמו הקריסטל שהשתמשתי בו כדי לאתר את הלוחמים השמיימיים." הוא הוציא מכיסו את הקריסטל הכתום שאליאנה נתנה לו.
"אז הבאת אחד," אובורקיוס בחן את הקריסטל. "תצטרך אותו בהמשך. בכל מקרה זה לא הקריסטלים שהוא צריך, אלא גופות של הלוחמים השמיימיים."
"גופות? למה שיצטרך את הגופות שלהם?" אביעד שאל.
"הכוח השמיימי אמור לעבור לאחרים כמו גלגול נשמות. אבל משהו קרה, והכוח השמיימי נשאר תקוע בגוף המת, או לפחות עד שהעין השחורה ישאב אותו," הוא אמר. "כמו שאתה יודע, הכוח השמימי חזק מאוד, אז תאר לעצמך מה יקרה אחרי שישאב אנרגיה שמיימית משישה לוחמים שגם להם יש את זה."
"הוא יהיה בלתי מנוצח," אביעד אמר.
"לא בדיוק. הוא מתכנן להשתמש בקסם חזק מאוד, שיכול לגרום למשהו שקרה בעבר לקרות שוב."
"כמו למשל זימון השער," אביעד אמר.
"בדיוק," אובורקיוס השיב.
"אבל זה לא אומר שהוא יצטרך עוד פעם 'נשמה מקוללת'? אביעד שאל.
"אני לא יודע, אבל אני לא מתכוון לברר. למרבה המזל אני יודע איפה הכניסה למקדש פנדורה," הוא זימן כדור אש. "כאן!" הוא הטיח אותו ברצפה, ומעגל של אש הקיף אותם. קווים כתומים חשפו את סמל הכוכב של הגיהנום ופורטל הופיע מאחורי שניהם. "הטלתי על הכניסה קסם שיסתיר את האנרגיה שהפורטל פולט מלוחמי הכאוס, אבל זה לא יחזיק הרבה זמן. אתה חייב לוודא שהעין השחורה לא נכנס למקדש או שהוא יבצע את הקסם שהוא מתכנן, ואז תהיה פלישה נוספת רק של מימד הכאוס."
בדיוק אז פורטל כחול נפתח ותמוז נפלטה ממנו. אובורקיוס זימן כדור אש אבל אביעד הרגיע אותו. "היא איתנו," הוא אמר.
"אני מבין," הוא אמר.
"מה קרה?" אביעד פנה אל תמוז.
"ריינה נלכדה על ידי לוחמי הכאוס, ולפי מה שדראגונה אמרה גם אליאנה וקובי כבר בידיהם."
"זה לא טוב," אובורקיוס אמר. "עכשיו כל מה שנותר להם לעשות זה למצוא שהכניסה נמצאת פה".
"לא יקרה," אביעד אמר. "יש לי תוכנית."


תגובות (2)

קראתי את הפרק בפרטי, אבל קח תגובה!
אני איש פשוט, אני רואה את תמוז, אני מגיב, חח

04/07/2019 23:35

איזה חיים מענינים יש לך

30/10/2021 11:14
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך