השער 2: מלחמה שמימית פרק 19: מקדש פנדורה חלק ב

צבי 4000 22/09/2019 526 צפיות 2 תגובות

ברגע שהעין השחורה נעץ את חרבו באחת הגופות מעגל קסם שחור הקיף את המזבחות בשעה שהאנרגיה השמימית שבגופו של הלוחם השמימי שמת נשאבה אל העין השחורה."סוף סוף" הוא אמר.
"אני כבר מרגיש הרבה יותר חזק". מנגוג נעמד ליד אלכס.
"אל תדאג" הוא לחש לו."אני אדאג שבת הדודה שלך לא תמות".
"אני מקווה מאוד" הוא השיב לו בשקט. קול רעם נשמע כאשר העין השחורה גמר לשאוב את האנרגיה מהגופה הראשונה ועבר לשנייה. לאלכס ולאחרים לא היה מה לעשות מלבד לצפות בנעשה. כך התנהלו הדברים גם עם הגופה השלישית והרביעית. על כל פעם שהקדמון שאב את הכוח השמימי מגופה של לוחם שמימי כולם הרגישו בשינוי בכמות האנרגיה האדירה שהעין השחורה פלט. החרב נשלפה מהגופה הרביעית והעין השחורה פנה לעבר השלושה שנותרו."ובכן את מי אתם רוצים שאהרוג ראשון" הוא שאל את קובי, שהתפתל בשלשלאות שכבלו אותו למזבח. ריינה ירקה לכיוונו.
"לא מנומס בכלל" הוא פנה לעבר ריינה והניף את חרבו."אם את רוצה להיות ראשונה כך יהיה" החרב ירדה וננעצה בבטנה של ריינה. היא צרחה מכאב ובשעה שדרגאונה ליחששה בתענוג האנרגיה השמימית שבגופה נשאבה אל העין השחורה עד הטיפה האחרונה. כשהוא שלף את חרבו אחרי שסיים איתה רעם התגלגל בשמיים ועננים החלו להיאסף מעל המערה. העין השחורה פנה לעבר קובי והרים את חרבו.
"מילים אחרונות?" הוא שאל. קובי רק נעץ בו מבט.
"אין בעיה" הוא נעץ את החרב והחל לשאוב את האנרגיה השמימית מגופו. אלכס החל להילחץ טיפה. האנרגיה השמימית של חמישה גופות כבר נשאבו אל העין השחורה והוא שאב את האנרגיה מקובי ברגע זה. הוא לא היה בטוח אם הלוחם השמימי חייב להיות מת בסוף התהליך ולמרות שמנגוג הבטיח לו שאליאנה לא תמות הוא החל לפקפק בזה. כשהעין השחורה גמר עם קובי הוא נעץ את החרב בקרקע."מנגוג!" הוא קרא. מנגוג ניגש אליו."תוכיח לי שאתה יודע איך להוציא את האנרגיה מגופה ככה שבת הדודה שלו לא תמות."כמובן" הוא הניח יד אחת על ראשה של אליאנה והחל למלמל מילות לחש. גופה של אליאנה החל לפרכס בתגובה ללחש של מנגוג."היא מנסה להתנגד" מנגוג אמר.
"אבל זה רק אומר שייקח יותר זמן".
"אני לא מחכה יותר מידי" העין השחורה אמר.
"אני נותן לזה רבע שעה. לא פחות ולא יותר".
"על מה הוא מדבר?" הקיסר שאל. הוא לא חשב שהעין השחורה יסכים לדיילי בתוכנית שלו.
"משהו קטן שאיגרנתי" אמר אלכס."הטלתי עליה לחש הגנה שיעכב את העין השחורה". הוא ידע שזה לא נכון אבל לא יכל להסתכן בחשיפה של ההסכם שלו עם מנגוג.
"לבינתים עדיף שננסה לשבור את השלשלאות האלה" תמוז אמרה.
"אין טעם. אני מכיר את השלשלאות האלה. הם מחוזקים בקסם ונועדו לכבילה של אנשים עם אנרגיית קסם רגילה" אמר הקיסר.
"רגילה. לא שמימית" אמר אביעד."נקודה טובה" אמר הקיסר."אבל אני מנחש שאתה לא יכול פשוט להפעיל את הכוח השמימי שלך מתי שאתה רוצה"."אכן" ענה אביעד."אם רק נמצא דרך…"

כמה דקות לאחר מכן כאשר מנגוג לא הצליח להוציא את האנרגיה השמימית מאליאנה לעין השחורה נמאס לחכות. הוא התקדם לעבר מנגוג בכוונה לדחוף אותו ולנעוץ את חרבו."חכה שניה" צעק הקיסר.
"מה אתה רוצה" שאל העין השחורה."אתה צריך את הכוח השמימי של אליאנה? תשחרר אותי ואני אביא לך אותו".
"ואיך אתה יודע שאתה לא תיכשל" העין השחורה השיב."זה בגלל סוג האנרגיה. מנגוג משתמש באנרגיה שמימית ולכן הגוף שלה מזהה את זה ומתנגד".
"אני מבין" העין השחורה סימן לסטונג וללוחם הכאוס של האלמנטים והם שיחררו את הקיסר. הוא שיפשף את ידיו וצעד לעבר המזבחות. הוא זימן כדור אנרגיה בצבע אדום שריחף מעל אליאנה. אביעד זיהה את כדור האנרגיה. זה אותו אחד שהקיסר ירה עליו במהלך הקרב בעזיראלי וגרם לו לשחרר את הכוח השמימי.'מתוחכם' הוא חשב לעצמו."למה אתה מחכה" העין השחורה שאל. "צריך סבלנות בכל מקרה אתה יודע" הוא אמר."ותכנון" במילים אלה הוא ירה את הכדור לעבר אביעד וכמו בעזריאלי היד שלו נעה בעצמה וירתה את כדור הזעם של זאירוס."לא!" העין השחורה צעק כאשר כדורי האש נעלמו וחשפו את אביעד כשמסביבו הילה של אנרגיה שמימית. הקיסר מיהר להתרחק מהעין השחורה ואביעד שיחרר את תמוז ואלכס."מהלך יפה" אמר אלכס."זה לא משנה" העין השחורה אמר והסתובב לנעוץ את חרבו."אנרגיה שמימית אחת לא תעזור מול אנרגיה שמימית של קדמון עם שבעה אנרגיות נוספות של לוחמים שמימים!" החרב הונחתה וכבר חתכה חתך קטן בידה של אליאנה כאשר ארבעה טילים חדרו מבעד לעננים ונחתו על העין השחורה בפיצוץ של אש בצבע תכלת


תגובות (2)

ואוו, זה אשקרה היה פרק דיי מספק!
מהנה לקריאה :)

ריג'קטים:

משהו קטן שאיגרנתי
– שאירגנתי

22/09/2019 23:56

סיפור מדהים

28/10/2021 22:20
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך