צבי 4000
מצטער על ההמתנה הארוכה

השער 2: מלחמה שמימית פרק 8

צבי 4000 17/10/2018 683 צפיות 2 תגובות
מצטער על ההמתנה הארוכה

אלכס רוברט, נער בן 17 וחצי. אף אחד לא היה מנחש שהוא עוזר לקבוצה של לוחמים עתיקים לנצח במלחמה בת אלפי שניים. הוא בדיוק גמר לעבוד בחנות מכולת כאשר הטלפון שלו זימזם. הוא פתח אותו וראה שיש לו הודעה אחת מאדם ששמו הוא אם. אלכס ידע שהכוונה למנגוג וזה סימן שקרה משהו והוא צריך את עזרתו. בהודעה היה כתוב שהם צריכים להיפגש בשעה 23:00 . הוא בדק בשעונו. השעה הייתה 22:45. הוא החל לרוץ לעבר ביתו. בניגוד לאנשים נורמלים הוא גר בדירה נטושה במקום יחסית רחוק ממקומות ציבוריים. כשהוא הגיע לשם הוא מצא את מנגוג מחכה לו.
"כמו תמיד בדיוק בזמן" מנגוג אמר."אני מנחש שהמלחמה שלכם לא הולכת לפי התכנון אם העין השחורה אמר לך להיפגש איתי" השיב אלכס.
"אכן. בת הדודה שלך תמיד מוצאת איכשהו בעלי ברית נוספים".
"מי עכשיו?" שאל אלכס."חשבתי ששני הלוחמים שנותרו הם היחידים שיכולים לעזור לה".
"זה היה אז וזה-" מנגוג פשט את ידו ומכשיר קטן שנראה כמו כדור הופיע.
"מה שעכשיו" הוא הניח אותו על הרצפה וזה הקרין בהולגרמה את דומותיהם של אביעד ותום. עיניו של אלכס התמקדו בדמותו של תום.
"מה הוא עושה כאן? ממתי הוא יודע על המלחמה?" שאל אלכס
"מסתבר שהוא קיבל כוחות ממה שהרשויות מכנות "הגל האדום".
שניהם ידעו במה מדובר. אותו גל קסם שהשתחרר בקריסת השער אחרי ניסיון הפלישה של הגיהנום לכדור הארץ.
"והשני? לוחם שמימי נוסף שהופיע משום מקום והצליח לעמוד מול העין השחורה עצמו".
"איך זה ייתכן?" אלכס נדרך."אמרת בעצמך שהוא בלתי מנוצח".
"תאמין לי שאני לא יודע" אמר מנגוג."רמת האנרגיה השמימית אצלו הרבה יותר חזקה משל שאר הלוחמים"."אז תן לי לנחש: אתה רוצה שאני ארגל אחריהם ואגלה עוד מידע?" שאל אלכס.
"בדיוק" אמר מנגוג."וכשהרגע הנכון יגיע תחסל אותו" הוא הצביע על ההולגרמה של אביעד.
"את תום קח בחיים. ידיד של העין השחורה ישמח לקבל אותו"
"בשמחה" אמר אלכס."אגב, אני מקווה בשבילך שאתה זוכר את ההסכם שלנו"
"ברור" אמר מנגוג."בת הדודה שלך תישאר בחיים".
"זה לא נראה ככה לפי אתמול. קוריוס כמעט הרג אותה אמלא הבניין שקרס עליו" השיב אלכס.
"אתה מכיר את קוריוס, הוא אוהב להכות ורק אחר כך לשאול שאלות" מנגוג אמר.
'אז הוא כן עוקב אחר מהלך המלחמה' הוא חשב לעצמו. 'בני האדם והרגשות שלהם. הגיוני שהוא ידאג לאליאנה. אחרי הכל היא בת הדודה שלו'
"אתה יודע איך להשיג אותה נכון?" מנגוג שאל. תום הוציא את הטלפון הנייד שלו והראה לו את המספר טלפון של אליאנה.
מנגוג חייך."אז אני אשאיר את העניין הזה לך" הוא נעלם באש שחורה.
אלכס חייך גם. התוכנית שלו עובדת….

במערה שבה הלוחמים השמימיים חנו אביעד נשאר ער בשעה שכל האחרים הלכו לישון. הוא בדק בחדשות וראה שבעקבות האירועים בבאר שבע יש הרבה יותר מהומות של מה שיחידת שר"ף כינתה "חסידי גיהנום" אלה היו קבוצות של אנשים שטוענים שימות המשיח בפתח. הם לא היו רק יהודים. גם נוצרים ומוסלמים לפעמים היו מקימים קבוצות כאלה, לעיתים בצורה קיצונית יותר ולעיתים פחות. שבוע לפני שהחל לחפש אחרי אליאנה הוא ויחידת שר"ף טיפלו בקבוצה כזאת ליד ראש העין שהתבצרה באתר עתיקות של ארמון קדום והאמינה ששם קבור מלך מסוים."מעניין מה הם חושבים על האירועים בבאר שבע?" הוא שאל את עצמו. הוא שמע קול צעדים וריינה התיישבה לידו.
"יש לך נדנודי שינה?" שאל אותה."משהו כזה" היא השיבה."תקשיב, אני מצטערת אם נשמעתי קצת תוקפנית היום בארוחת הערב. זה פשוט כי כבר ניסינו לבקש עזרה בעבר וזה לא הלך כל כך טוב".
"אני מבין" הוא השיב."אבל יחידת שר"ף מקצוענים בתחום. הם הוקמו כדי להדוף את פלישת הגיהנום אז לעזור לנצח במלחמה נוספת לא תהיה בעיה בשבילם."אתה לא מבין" ריינה אמרה.
"לוחמי הכאוס.. צינתי שהם מקבלים עזרה מגורם כלשהו נכון?. אז הגורם הזה מספק להם גם צבאות שלמים. אם אנחנו נביא צבא משלנו המלחמה הזו תהפוך למשהו הרסני יותר וזה משהו שאני לא מוכנה שיקרה".
"יש לי הרגשה שזה יקרה מתישהו" אמר אביעד.
"אף דבר לא מונע מהם להביא את הצבאות שלהם".
"כשזה יקרה נעבור את זה עד אז אני מעדיפה לא להסלים את המצב הקיים. שני קבוצות שנלחמות זו בזו מספיקות לבניתים".
"אפשר להבין את זה. כמה שפחות מעורבים פחות אבדות" אמר אביעד.
"בדיוק" היא אמרה."תלך לישון. אני אשמור".
"אין בעיה" אביעד קם וזימן שק שינה. בזמן שפרש את השק הוא במקרה העיף מבט לכיוון תום ואליאנה. הם ישנו בשקי שינה אחד ליד השני כשהם מחזיקים ידיים. המראה העלה לאביעד חיוך והוא נכנס לשק השינה שלו ונרדם

הדבר הראשון שאביעד שם לב אליו אחרי שנרדם זה שהוא לא בתוך חלום רגיל. זה נראה כאילו הוא ער אבל נמצא במקום שהוא מעולם לא היה בו. מסביביו היו קריסטלים אדומים שזהרו ומולו בית כמו המאות שיש בישובים בשומרון. דלת הבית הייתה פתוחה לרווחה. אביעד צעד קדימה ופתאום מצא את עצמו בסלון הבית. על ספת עור ישבה נערה כבת 16 בערך עם שיער גינ'גי. חולצה אדומה וחצאית באותה הצבע. היא החזיקה בידה משהו שנראה לאביעד מוכר משום מה. זה נראה כמו חצי של תליון עגול עם סימנים מוזרים שהוא לא הצליח לפענח חוץ מאות אחת: אלפא אדומה גדולה שזהרה קלושות באור זהוב.'מה זה אמור להביע'
הוא חשב לעצמו ואז פקח עיינים והתיישב. בידו נח משהו שלפני שניה לא היה לו בכלל: תליון זהה לזה שהיה לנערה שראה. הוא תהה מאיפה זה הגיע ליד שלו.
"תשמור את זה אצלך" הוא שמע קול בראשו והוא קלט שהוא של הנערה שראה בחלום."יום אחד אנחנו ניפגש" הקול נעלם


תגובות (2)

ואוו סוף סוף סיפור פנטזיה באתר. אני נשבע, כאילו, כשאני מעלה פרקים על בסיס שבועי של סיפורי פנטזיה עוד אנשים מעלים. כשאני לוקח הפסקה, פתאום כל כותבי המד"ב\פנטזיה נכנסים לשביתה. אני שמח לראות שמישהו חזר לעניינים.

אהבתי את הרעיון לפתיחה, מנק' המבט של החבר'ה הרעים. מגניב! מרענן אפילו הייתי אומר.

אוקיי "חסידי גיהינום" זה כינוי אדיר.

הסיום היה נחמד, אבל לא הרגשתי שמשהו נסגר מבחינתי. חשבתי שזה יהיה מתאים אם משהו ייסגר בפרק.

אגב רק שתדע לך שסקרנת אותי והלכתי לבדוק בויקיפדיה אם באמת יש ארמון ליד ראש העין, ושמחתי לגלות שבאמת יש! מתור הברונזה (מאה 13 לפנה"ס) ששייך למושל. מעניין!

18/10/2018 00:24

אחי,זה היה פרק ממש טוב.
אהבתי שפתחת את הפרק עם הרעים-במיוחד שהדמות שלי שם סוף סוף!.
"חסידי הגיהינום"?,כינוי אדיר.
הסוף היה בסדר גמור,גם סופים כאלה קיימים.
רק אציין משהו לגביי אלכס רוברט שיהיה חשוב בהמשך לגביו-ששכחתי לכתוב בהרשמה:
הוא עובד עם שני הצדדים בסיפור,ומשקר לשני הצדדים כל הזמן-סוכן כפול.
רק מישהו אחד יודע מה מהו עושה (מטרה למען הצלת העולם)-אליאנה שפשוט גורמת יחד איתו שכולם פשוט יעשו ויחשבו מה שהם תכננו לפניי שכל זה החל בכלל(תחשוב על זה,תבחר איך להשתמש בזה כרצונך)
מחכה לפרק הבא!

18/10/2018 07:27
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך