יומנו של ערפד- לא קל להיות ערפד- תלמיד חנון בתיכון

14/05/2019 524 צפיות אין תגובות

יום שישי/28.12

כבר אמרתי שאני שונא בני אדם?
הם מוציאים לנו שם של מפלצות, הם כותבים סיפורים ומצלמים סרטים על 'הכוחות שלנו', הם אומרים שברגע שננשוך אותם- או שנהרוג אותם או שהם ימותו ויקומו לתחייה כערפדים. הם לא מבינים כלום!!!
אז… בואו נבהיר כמה דברים:
קודם כל אי אפשר להפוך להיות ערפד, נולדים ככה- אחד ההורים חייב להיות ערפד!
שנית כל גם אם ננשוך אותם הם לא יזכרו את זה בגלל כל מיני כשפי זיכרון שמלמדים אותנו בבית ספר- לא זה לא 'הוגוורטס' ואנחנו לא קוסמים אנחנו פשוט על טבעיים וזה מגיע עם יתרונות ועם חסרונות- כמו כל דבר בחיים.
בני האדם (או בני התמותה כמו שהחבר הכי טוב שלי רון מכנה אותם) לא יודעים עלינו-על הערפדים- כלום!
הם לא יודעים, למשל, שאנחנו לעומתם מתחילים ללמוד מגיל 10 ושהמקצועות שלנו שונים לגמרי-כלומר, חוץ מעברית,אנגלית ומתמטיקה- אנחנו לומדים, לדוגמא, סייף או פרשות או כשפים או לחשים.
חלק מהסיפורים שלהם נכונים כמו זה שאנחנו שותים- וצריכים לשתות- דם.
חלק נכונים חלקית כמו זה שאנחנו נשרפים מהשמש- השמש פשוט מפריע לנו בעיניים, ולא שורפת אותנו!
וחלק הם שקרים כמו זה שאנחנו מפלצות שרק מחכות שתהיו לבד ואז שותות לכם את הדם עד הטפה האחרונה- מה שלא נכון בכלל כי יש את הדבר הזה שנקרא 'המועצה' (כן, אני יודע שזה שם הכי לא מקורי בעולם) והיא מחליטה בשבילנו (הערפדים) מה לעשות ומה לא לעשות ליד בני אדם, היא לדוגמא החליטה שאנחנו יכולים לשתות רק דם של חיות (וגם זה בסתר) או דם 'מת' (דם שאנשים תורמים בבתי חולים מחולק לחצי, בחצי אחד משתמשים לטיפולים וכאלה ואת החלק השני מביאים לנו).
אוקיי אני חושב שחפרתי מספיק אז…. למטרה שלשמה התכנסו כאן היום:
האמא המעצבנת שלי החליטה שאני צריך לצאת מהמסך (כשאני לא בבית ספר/ אוכל/ עושה דברים חיוניים אני בדרך כלל משחק 'GTA' בסוני) אז היא ניתקה לי את הסוני, לקחה לי את כל המכשירים, נתנה לי טלפון נוקיה של פעם, נתנה לי מחברת עם כריכת עור שחורה (כמו שאני אוהב :) ) ואמרה לי "קח את זה ותכתוב יומן או ספר במקום כל הדברים שאתה עושה אחר הצהריים" ופשוט הלכה!
אז- זה מה שאני עושה עכשיו במקום לירות לשוטרים בראש ולדרוס אנשים עם ניידות, אבל אסור שאף אחד יידע על זה כי זה יהרוס לי את המוניטין בבית ספר- אני מתכנן להעלות את המעמד החברתי שלי מערפד-תלמיד רגיל לערפד- תלמיד מקובל ואני עובד על זה מתחילת השנה כי לאף אחד לא קל להיות ערפד-תלמיד חנון בתיכון!

אה, ודרך אגב קוראים לי יונתן, אבל כולם קוראים לי ג'וני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך