היי, אני אשמח אם תכתבו בתגובות הצעות לשיפור :)

יומנו של ערפד- לא קל להיות ערפד- תלמיד חנון בתיכון-2

17/05/2019 509 צפיות אין תגובות
היי, אני אשמח אם תכתבו בתגובות הצעות לשיפור :)

יום שבת 29.12

סוף סוף יום שבת, אתמול נשארתי ער עד ארבע וחצי לפנות בוקר אבל אמא אמרה שאני צריך ללכת לישון- היא מתנהגת אליי כאילו אני תינוק : (
היי, משעמם לי אז אני רוצה לפוצץ לבני האדם מיתוס נוסף:
אנחנו לא ישנים הפוך, מהתקרה או בארונות קבורה, אנחנו ישנים כמו בני האדם במיטות רגילות, וכן רואים אותנו בתמונות אבל אנחנו כן יצורים ליליים כי, כמו שאמרתי קודם, השמש ממש מפריעה לנו- כדי ללכת בשמש ולא להתעוור או להיכוות אנחנו צריכים לשים משקפי שמש מיוחדים, הם נראים כמו משקפי שמש רגילים בצבע שחור והם מכסים לגמרי את העיניים שלנו, כובע מיוחד, שנראה כמו כובע של קאובוי, בצבע שחור, ואנחנו צריכים גם לרסס על כל הבגדים שלנו (ליתר ביטחון) חומר מעכב בעירה.

*כשאמרתי (או כתבתי) קודם 'ארבע וחצי לפנות בוקר' התכוונתי לארבע וחצי בצהריים בשעון של בני אדם.

בימי שבת אני בדרך כלל משחק 'GTA' עם רון, או הולך להציק קצת לנערים בני האדם שיוצאים לשתות לפני שהם מגיעים לגיל שמונה עשרה-לא יודע למה, זה פשוט מצחיק אותי- אבל בגלל שלקחו לי את האופציה לשחק אין לי יותר מידי אפשרויות, אז…
השעה הייתה קצת אחרי עשר (בלילה אצל בני אדם) כשנסעתי לבי של רון. אחרי שלקחתי אותו נסענו לטיילת וחיפשנו לנו קורבנות חדשים.
מצאנו חבורה של בני נוער אנושיים, הם נראו בני גילנו, אחד היה בלונדיני עם חולצה שחורה וג'ינס פשוט, השני גם היה בלונדיני עם חולצה צבאית וג'ינס שחור. השלישית הייתה ג'ינג'ית ולבשה שמלה לבנה וסנדלים כסופים והרביעית גם הייתה ג'ינג'ית ולבשה חולצת בטן שחורה וג'ינס קצר קרוע, והכי חשוב- הם שתו.
כשהתקרבנו גילינו ששני הבנים היו תאומים זהים וגם הבנות היו תאומות זהות- נראה כמו דאבל דייט מהסרטים ;) מעניין אותי מה יקרה אם הם יתבלבלו ויחליפו בטעות זוגות…
בקיצור הפעלנו על עצמנו כישוף היעלמות (כבר אמרתי שאנחנו לומדים כשפים בבית ספר? בכל מקרה אנחנו לומדים כשפים בבית ספר) ושפכנו עליהם את הבירות שהם שתו ("אתם קטינים, אסור לכם לשתות", "עבריינים" וכו') ובסוף הם ברחו משם. אני ורון לקחנו את מה שהם השאירו ונסענו לבית שלו.
בגלל שמותר לנו להתחיל לשתות מגיל 14 ההורים שלו לא אמרו לנו כלום על זה- ערפדים לא יכולים להשתכר אבל האנשים במעמד הבכיר רצו להראות שיש להם שליטה על הנוער (או משהו כזה) אז הם החליטו על החוק הזה, מה שנראה לי מיותר מאוד.
עד בערך תשע שיחקנו (איך לא? 'GTA') הוא בפלייסטיישן ואני במחשב, ואז התקשרנו לכמה ילדים מהשכבה שלנו-לא הרבה-(נטלי, מישל, דייב, דניאל, מורן) ויצאנו לשתות את מה שבני האדם השאירו לנו (בנוסף למה שהם-הילדים שהזמנו- הביאו).

אני חושב שזה החלק הכי טוב בלהיות בן 17 בתיכון לערפדים… לפחות בשבילי ;)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך