שחף (תקראו לי קייטי)
כתבתי את ההתחלה כשהייתי ממש קטנה וכעבור כמה שנים החלטתי להמשיך. ההמשך יותר טוב. אז.. כן ^^

לאונרדו דווינצ'י במסע המסתורי (יותר טוב ממה שזה נשמע) פרק 1

כתבתי את ההתחלה כשהייתי ממש קטנה וכעבור כמה שנים החלטתי להמשיך. ההמשך יותר טוב. אז.. כן ^^

לאונרדו
במסע המסתורי
פרק 1

פעם אחת לפני שנים רבות היה נער בן 17 בשם לאונרדו והוא מאוד אהב ספרי הרפתקאות והוא גם מאוד אהב לקרוא לכתוב וללמוד.

יום אחד לאונרדו קיבל מכתב מסתורי ובו היה כתוב: "אם אתה רוצה לדעת עוד , תפגוש אותי בבית הישן שלך".

אבל לאונרדו אמר לעצמו: "מוזר, אני לא זוכר היכן הבית הישן שלי" , ולמזלו הרב של לאונרדו הייתה במכתב תמונה של הבית וגם מפה.

לאונרדו הלך והלך עד שראה את הבית הקודם שלו ב"שכונת העניים" , הוא דפק על הדלת בהתרגשות רבה, ולפתע שתי דמויות במסכה ובגדים שחורים הופיעו, חטפו אותו והכניסו אותו לתוך שק גדול. ולאחר זמן מה שהיה בתוך השק הם השליכו אותו לתוך כלוב גדול, ואז שתי הדמויות הורידו את המסכות ולאונרדו ראה שבעצם הם השומרים של הבית של אבא ואימא שלו! אחד מהם אמר: "חמוד, אתה בבעיה גדולה כי רשע חשמל אותך ואתה לא זוכר כלום, אבל למזלך הרב הוא פיזר את האותיות של שם המשפחה שלך בכל המדינה והמשימה שלך היא למצוא אותם ואז להיזכר".

"אי אפשר פשוט לשאול את הוריי?" שאל לאונרדו. "זאת בדיוק הבעיה.." אמר אחד מהשומרים. "הרשע לקח את נשמותיהם והעביר אותן למכונה שיוצרת את המלכודות שיחכו לך בדרך".לאונרדו הזיל דמעה. "אל תבכה" אמר השני "אם תמצא את כל האותיות גם תיזכר וגם תזכה במשאלה". "אבל כדאי שתישן היטב ותצא לדרך השקם בבוקר" אמר הראשון.

לאונרדו הנהן, הלך לביתו החדש והלך לישון מיד כשהגיע, כי ידע, כי יצטרך את כל כוחותיו לבוקר.

בבוקר לאונרדו קם מוקדם והכין את תיקו. הוא שם שם 9 בקבוקי מים גדולים, 20 קופסאות אוכל ו99 חולצות,מכנסיים, נעליים, צעיפים,כובעים וכפפות. הוא שם גם משחה נגד עקיצות. לאונרדו יצא לדרך. הוא התחיל ביער. הוא לא ידע לאן הוא הולך,אבל ידע שאין לו סיכויים רבים להצליח. או לשרוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך