לאורה

24/03/2019 520 צפיות תגובה אחת

את לאורה הכרתי דרך משחק בפלאפון, הזוי ככל שזה יישמע. זה היה דרך פגישה של חברים, ועבר לוואצאפ מהר מאד. לאורה היא הרוסיה הכי סקסית שראיתי, 1.72 של גוף אתלטי. עם שדיים במידה הנכונה וישבן מוצק ועגול. בשנייה שראיתי אותה זינק לי הזין, כמעט מחוץ למכנס. קבענו לשבת בים באיזה יום קיצי, בשעת ערב לא מאוחרת. היא הגיעה עם מיני וחזייה, וניסיתי לשחק אותה כאילו אני הכי טבעי עם זה. ישבנו ושתינו כמה בקבוקי בירה, והכל היה פנאן. בשלב מסויים הלכתי להשתין לרגע, וכשחזרתי לא מצאתי אותה. אז ישבתי קצת בהנחה שהיא גם הלכה לרגע, ופתאום אני שומע אותה קוראת לי מאחורה. אז נעמדתי והסתובבתי, וברגע שעשיתי את זה פשוט ראיתי אותה על הברכיים. הפרצוף שלה היה ממש תקוע על הזין שלי, אז שאלתי אותה מה התכנון. והיא פשוט שלפה את הזין שלי והתחילה למצוץ אותו. קודם היא התחילה בליקוקים ארוכים עד לביצים, כולל להכניס מדי פעם ביצה לפה. ואני באיזשהו שלב פשוט דחפתי הכל, ישר לתוך הגרון. התחלתי לזיין לה את הפה, והיא פשוט התחננה לעוד. אז נתתי בה עוד ועוד, עד שגמרתי לה ישר בגרון, זרע חם וסמיך. היא בלעה הכל, והתחננה שאני אכניס לה עוד. אז המשכנו לסיבוב השנה והפעם היא דחפה בעצמה את הזין, כל הדרך לגרון. כשהיא מגרגרת בלי הפסקה, ויורקת על הזין והביצים את כל מה שיש לה בפה. אחרי עוד חצי שעה של זיון בפה, פרקתי לה בגרון עוד מטח מפואר של שפיך לוהט. וכשחזרנו הביתה היא ליטפה לי את הזין, ואמרה לי שהיא מחכה לפעם הבאה. והשאר היסטוריה:)


תגובות (1)

בן כמה אתה בן אדם??😂

24/03/2019 18:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך