karinrin55
מקווה שהכל ברור ושהבהרתי את דבריי, תודה על התמיכה ואני מזכירה שיש מילון מושגים בתווית אחוות הפגיון-מילון מושגים. במהלך הסיפור אני אעדכן את המילון אז אם אתם מוצאים מילה שאתם לא מבינים אני מבטיחה שהכל יימצא שם ;)

לקוראי אחוות הפגיון-הבהרה קצרה

karinrin55 19/06/2015 770 צפיות 3 תגובות
מקווה שהכל ברור ושהבהרתי את דבריי, תודה על התמיכה ואני מזכירה שיש מילון מושגים בתווית אחוות הפגיון-מילון מושגים. במהלך הסיפור אני אעדכן את המילון אז אם אתם מוצאים מילה שאתם לא מבינים אני מבטיחה שהכל יימצא שם ;)

דבר ראשון תודה על התמיכה העצומה שאתם נותנים לסיפור, אני לא חושבת שהייתה לי את אותה המוטיבציה לכתוב אם לא הייתם כל כך מדהימים.
לקולד, נזכרתי שאמרת לי באחת התגובות לא להקיא זמן על הסיפור ומה שאני רוצה צריך להיות קודם לכם. אני מעריכה מאד את הדאגה שלך, אבל הסיפור ואתם הם אחד מהדברים שנמצאים ממש גבוה ברשימה של סדר העדיפויות שלי.
ועכשיו למה שכינסתי אתכם בשבילו (דמיינו שאנחנו בחדר ישיבות P:)
הרבה אנשים מעירים לי שאני לא מרחיבה הרבה על הדמויות האחרות בסיפור ושאני מתמקדת מאד בקרול ואנגר, הסיבה לכך היא פשוטה מאד.
הספר הזה מוקדש להם, אמרתי מקודם שסיפור אחוות הפגיון יהיה פרוס על כמה "ספרים" אם אפשר לומר. כל ספר יתמקד בדמות אחרת מעולם האחווה, הספר הראשון שגם מסביר על רוב הדברים בעולם האחווה מתמקד בקרול ואנגר. הערפדה החצי אנושית שבדיוק משתנה ולאנגר, הערפד הטהור האחרון והיורש לכס המלוכה של המין.
בנתיים, לפי מה שאני חושבת, יהיה לי הגיוני ביותר לכתוב את הספרים בסדר הבא:
אחוות הפגיון-ספר I; גילוי (מתמקד באנגר וקרול)
אחוות הפגיון-ספר II;_____(מתמקד באלנה)
אחוות הפגיון- ספר III;_____(מתמקד בקלוד)
אחוות הפגיון-ספר IV;_____(מתמקד באיידן)
אחוות הפגיון-ספר V;_____(מתמקד בג'נט)
אחוות הפגיון-ספר VI;_____(מתמקד באפאום)

בנתיים זאת התוכנית, יכול להיות שיהיו עוד ספרים לסדרה אם אני אחשוב על עלילה מתאימה.
מקווה שזה הסביר למה אני מתמקדת בעיקר על שתי הדמויות האלה, בכל סםר הדמות שבה הספר מתמקד תצטרך לעבור תהליך כלשהו. להתגבר על דברים מסויימים ולהבין את המקום שלה באחווה, אני אתחיל בקרוב לכתוב פרק נוסף אז הכל בסדר :)


תגובות (3)

ייאיייייי!!!
יש לי שאלה רק, ואל תקחי אותה בתור "זה ארוך מדי" או משהו כזה- כמה פרקים יש לכל ספר? נגיד, יש לך מספר מסויים או שזה לא ברור לך, וכשזה יגיע זה יגיע?
ואני רוצה גם לומר שאני קוראת ולא יוצא לי להגיב כי אני עושה את זה מהאפליקציה והיא לא נותנת לי להגיב.. >.< אבל אני מחכה בקוצר רוח לעוד פרקים, ובדיוק עכשיו אני הולכת לקרוא את הפרק שהעלת <:
נ.ב סליחה על החפירה..

19/06/2015 15:07

    לא לקחתי את זה ככלום, אני לא קובעת לעצמי כמה פרקים יהיו בספר כי זה קצת מגביל אותי וגורם לי ללחוץ הרבה דברים בפרקים שלא יהיו מובנים אחר כך.
    לרוב הספרים שלי יש בסביבות העשרים ומשהו פרקים, אבל בגלל שהקונספט של הסדרה הזאת טיפה שונה אני יכולה לשער שיהיו בסביבות השלושים פרקים לכל ספר.
    תודה על התמיכה :)

    19/06/2015 15:21

אוקי… אני די מובך. אני מבין שאת ממש (ממש ממש, אפילו קבלת פינה בפרופיל שלי על זה) אוהבת לכתוב, אבל אני לא רוצה שתאבדי דברים חשובים בגלל זה.
את תעשי מה שנראה לך נכון, ואנחנו כבר נקרא.
ושתיים, אני חושב שאת עושה עבודה מצוינת עם הסיפור. פשוט לא בא לי/לנו לגרום לך ללחץ זמן בגלל הבגרויות וכל זה.

19/06/2015 21:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך