מלאכי הגורל פרק 5: מורגנה

צבי 4000 08/03/2020 678 צפיות 2 תגובות

יחסית למה שקאירה אמרה על מורגנה שהיא יד ימינו של מלאור הוא בכלל לא התאמץ נגדה, כמעט. "נסי אותי" אביעד התחמק מההתקפה שלה והעיף אותה בפרץ של אנרגיה ישר על עץ שקרס מהפגיעה. היא קמה ונקשה באצבעותיה. כחמישה חזיזי אנרגיה נורו לעבר אביעד והוא התחמק מכל אחת מהם.
"עם ההכרזה הזאת שלך שאת חצי מלאכי חצי שדה באמת חשבתי שתהיי קשוחה אבל מתברר שטעיתי" הוא הסתער עליה ובפרץ אנרגיה נוסף העיף אותה ישר אל בין העננים."עוד נראה בקשר לזה" מורגנה זימנה סביבה מעגל קסם שירה חזיזי אנרגיה לעברו."עוד פעם זה?" הוא העלה מגן שבלם את חזיזי האנרגיה.
"נסי משהו אחר!" הוא כיוון אצבע לעברה וניסה לזמן את כדור הזעם של זאירוס. הפעם הכדור אכן הופיע ונורה לעברה. מורגנה התחמקה ממנו.
'כאילו שלהתחמק יעזור' הוא חשב לעצמו ועשה תנועת משיכה. כדור הזעם שינה כיוון ופגע בה מאחורה מה שריסק אותה על האדמה.
"תמסרי למלאור ד"ש בשמי" אביעד סגר את ידו וכדור הזעם התרסק עליה בפיצוץ די מספק.
"תמסור לו אחד בעצמך!" הלהבות מהפיצוץ הפכו לסגולות ומורגונה ריכזה את האש במערבולת סביבה."נסה את זה" פרצי אש סגולים נורו לעבר אביעד. הוא פרש את כנפי השריון והתחמק מפרצי האש. הוא השיב בפרצי אש משלו שהתנגשו בפרצי האש של מורגנה. בזמן שהתרכז בלהשיב אש למתקפות של מורגנה הוא העיף מבט בזירת הקרב. שני המלאכים השומרים של קאירה הסתדרו יפה מאוד עם כל המלאכים הנופלים וגם קאירה עצמה הסתדרה לא רע בכלל. המלאכים הנופלים אפילו לא שרטו את השריון שלה. הוא הפנה את מבטו לעבר מורגנה והבחין בחיוך על פניה.
"זה הכל?" היא שאלה בבוז.
"להפך אני רק מתחמם" הוא עטף את עצמו באנרגיה והסתער עליה. כדורי האש של מורגנה נהדפו ממגן האנרגיה שסביבו. הוא זימן חרב והניף אותה אך מרוגנה נעלמה בהבזק אור לפני שהלהב הספיק לפגוע בה."מה לעזא-" כדורי אור סגולים הקיפו אותו."זה ישתיק אותך". מורגנה סגרה את ידה וכדורי האור התפוצצו והאירו את השמיים

חבל שהבינה באיחור שהמלאכים הנופלים היו רק פיתיון. בזמן הקרב קאירה הפסיקה לבחון את הסמלים שעל השריונות של המלאכים הנופלים: צלב סגול הפוך. היא למדה שהמלאכים הנופלים של מלאור מחולקים לשלושה קבוצות שמסמלות את החוזק של החברים בה: סגול,שחור וירוק כאשר אלה עם הצלב הסגול הם החלשים ביותר.'למה שמורגנה תיקח אותם? בדרך כלל היא מסתובבת עם כאלה שיש להם צלב ירוק' היא חשבה לעצמה. הפיצוץ הבהיר את הדברים כאשר המלאכים הנופלים נשרפו והיו לאפר. היא הביטה לעבר הפיצוץ. מורגנה חייכה ונקשה באצבעותיה. הלהבות נעלמו וחשפו כדור ירוק ענק שריחף בשמים."אין סיכוי שהוא מצליח להשתחרר מ"חותם הנופלים" מורגנה צחקה בקול."ככה שהוא לא יפריע לי בלחסל אותך" היא שלפה חנית שחורה והסתערה עליה."את לא מתקרבת אליה" שני המלאכים השומרים שלה, רגו ורפאל חסמו את מורגנה והדפו אותה לאחור. היא נחתה על הקרקע ורגו זימן שתי חרבות והסתער עליה.
"נו באמת" היא זימנה מעגל קסם ירוק מתחת לרגו וכבל אותו בשלשלאות."תהנה" היא נקשה באצבעותיה ואש ירוקה החלה לשרוף את רגו עד שרק השריון שלו צנח על הקרקע מעלה עשן."את תשלמי על זה!" רפאל ירה עליה קרן אור מלובנת.
"אל תצחיק אותי" היא התחמק ואז נעלמה והופיעה מאחורי רפאל. היא זימנה פגיון ונעצה אותו בצווארו. "לילה טוב" מורגנה אמרה ואז הבזק של אור ירוק העיף את רפאל על עץ."גמרנו עם השומרים" היא אמרה "עכשיו נותר רק לטפל בך, קאירה" מורגנה נעצה את החנית בקרקע. מעגל קסם ירוק הקיף אותה. קאירה חשקה שינים."להבות השאול!" מורגנה כיוונה את החנית לעבר קאירה. פרץ מרוכז של אש נורה לעברה. קאירה העלתה מגן אנרגיה שבלם את האש. המגן כבר החל להבהב.'מורגנה משתמשת בסוג קסם שונה ממה שהשתמשה בו בפעם הקודמת שנלחמתי בה' היא חשבה לעצמה.
"מישהו פה ממש לא מרוכז" מורגנה הופיעה מאחורי קאירה והעיפה אותה כמה מטרים ואז זינקה לחלל האוויר וירתה כדור אש ירוק. קאירה בלמה את עצמה ואז התחמקה מכדור האש וזימנה מעגל קסם אדום שירה מלא קרני אור לעבר מורגנה.
"עוד פעם הטריק הזה?" גל אנרגיה פוגג את קרני האור."תנסי משהו אחר" מורגנה אמרה.
"מצד שני…" היא נקשה באצבעותיה ומעגל הקסם שמתחת לקאירה הפך לירוק."עדיף שלא". לפני שקאירה הפסיקה להבין מה קורה שלשלאות נכרכו סביבה ומנעו ממנה לזוז.
"מה אמרת לפני שהחצוף הזה העז להתערב? שאני ומלאור בחיים לא נשמיד את ליגת המלאכים? ובכן.." השלשלאות החלו לעלות באש."תחשבי שוב!" האש כבר כמעט עלתה על כף ידה של קאירה כאשר פיצוץ האיר מאחורי מורגנה. היא הסתובבה כלא מאמינה לראות את הכדור הירוק מתפוצץ כמו סופר נובה. להבות הפיצוץ התערבלו סביב מקור הפיצוץ ויצרו צורה של ציפור אש ענקית.
"בלתי אפשרי" היה כל מה שהספיקה להגיד לפני שציפור האש התרסקה עליה ועל קאירה


תגובות (2)

מורגנה מוכיחה את עצמה כראויה לקרב, אפילו ברמה של אביעד.

חצי מלאכי חצי שדה
– מלאכית

וכדור הזעם התרסק עליה בפיצוץ די מספק.
– אני לא יודע מה לחשוב על המשפט הזה. מה זה אומר, "די מספק"?

ומורגונה ריכזה את האש במערבולת סביבה.
– ומורגנה

אך מרוגנה נעלמה בהבזק אור
– מורגנה

מורגנה סגרה את ידה וכדורי האור התפוצצו והאירו את השמיים
– באמת לרגע התפלאתי עד כמה הבית של וודלוביץ' כ"כ גדול שמלאכים יכולים להילחם בו… ואז נפל לי האסימון שכנראה הם פשוט נלחמו בחוץ. עברתי על פרקים 3-4 ולא ראיתי התייחסות, זה למה התבלבלתי קצת לרגע. באחד מאותם פרקים (נדמה לי 4) אומרים שאביעד\קאירה פותחים את הדלת, אבל לא אומרים שהם יוצאים, זה למה התבלבלתי (הנחתי שהמלאכים נכנסו פנימה).

למה שמורגה תיקח אותם?
– שמורגנה

ורגו זימן שני חרבות
– שתי חרבות

קאירה חשקה שינים.
– בדר"כ נהוג לכתוב"חשקה שפתיים" (כאילו, זה לא חובה, אבל זה מה שנהוג ומוכר) עם שיניים בדר"כ נהוג לכתוב "חרק את שיניו".

06/04/2020 22:00

סיפור מדהים

26/10/2021 20:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך