Bloddy bomb
תהנו

מנהרת התנים פרק 10

Bloddy bomb 18/09/2019 376 צפיות תגובה אחת
תהנו

הוא נתן לברקת ולתהילה להתקדם לבדן לעבר המעלית , הוא שלח את עומרי עידן להסיח את דעתם , בינתיים הוא ינטרל את האזעקה שתקים את כל הבניין שתחפש לאן נעלמו עקבותיהן.
" בואי נחכה להם פה." אמרה ברקת וחייכה אליה באדישות , " הנה , שבי לידי." היא פינתה לתהילה את המקום שלה ובמקום זה היא התיישבה על קצה המדרגה האחרונה .
" את חושבת שהם באמת באו להציל אותנו?" שאלה תהילה את ברקת שהביטה בה בחצי הלם.
" אין לי צל של ספק שהם הגיעו בשביל זה, בואי לא ניכנס למה שקרה עכשיו." ענתה ברקת בביטחון.
מבטה של ברקת הרגיע אותה במעט והיא הניחה שהיא סתם עושה דרמות.
אליאור חיכה עד שהחוטפים יגיעו כדי שהוא יוכל לתת להם את הכסף כפי שסיכם איתם כשהוא בא להציל את ברקת וגם תהילה.
" נו , הבאת מאתיים אלף שקל כפי שהובטח לנו?" שאל החוטף הראשון בעצבנות , החוטף השני טפח על שכמו כאות לניצחון.
" כן הבאתי , בפעם הבאה שתפגעו בהן , לא תתחמקו מעונש . " אליאור איים עליהם שיסתלקו מבית המלון. החוטף חטף מידו את הכסף והביט בו בחיוך ערמומי.
" חכה שנייה , הרי לא תלך מכאן בלי להגיד שלום לאבא שלך?" אמר החוטף השני בחיוך מרושע , אליאור קיווה שהוא ילך לתהילה ולברקת שהבן אדם הזה שחטף אותן היה אבא שלו.
" לא , אתה לא האבא שלי." כעס אליאור והתרחק ממנו כי לא רצה שתהילה תדע איכשהו שמי שמדבר איתו עכשיו זה אבא שלו.
" אתה עדיין כן בן שלי ולכן אני מבקש ממך שתדבר אליי בכבוד. " ענה החוטף בעצבנות כי הוא היה כבר על הרגליים מחמש בבוקר.
" אין לנו יותר על מה לדבר. תיקח את הכסף הדפוק שלך ותסתלק מכאן לפני שיראו אותנו מדברים." אליאור פקד עליו ברוגז ולאחר מכן הסתובב כדי להצטרף לעומרי עידן שחיכה לו ליד המעלית.
" אתה לא חושב שמגיע לי קצת הבנה?" שאל החוטף בתחנון אבל עיניו של אליאור בנו לא היו מלאות בתחינה כלפיו , כל מה שהוא יכול להרגיש אליו היה רחמים בלבד.
בעודו הולך לדרכו , אביו הביט בו מרחוק , אכזבה מוחלטת נפלה עליו לפתע משום מקום.
הוא רק שמע מילה שנזרקה לעברו , "לא מגיע לך שום הבנה." הוא אמר כאשר אביו נפל על רצפת הפרקט הלבנה והמצוחצחת.
אליאור המשיך אל המעלית וכאשר הוא הגיע לקומת הלובי , הוא ראה שעומרי עידן מחכה שם בכניסה, יושב על אחת הכורסאות , הוא הבחין שהוא היה מרוכז בשיחת טלפון חשובה עם אשתו גל שחשבה שעומרי עידן בנסיעת עסקים רגילה .
" איפה אתה?" שאלה גל בעקשנות . הוא שמע ברקע קול של בכי , זאת הייתה בתו נועה לאה.
" אם אני בא הביתה , אגיע ממש מאוחר בלילה ." ענה באדישות ולא היה אכפת לו שגל נשארה לבדה עם נועה לאה.
" מתי אתה מגיע?" התעקשה גל , " אתה לא זוכר שיש לך משפחה במקרה?" בשלב הזה גל ממש רתחה מזעם .
" כן , אני זוכר. לידיעתך אני לא מגיע הביתה בגללך, אלא יותר בגלל נועה לאה." קבע עומרי עידן בעקשנות.
" כדאי שתמהר לבוא , כי זה לא הוגן מצידך שאתה משאיר אותי לבד לטפל בבת שלך." אמרה גל בתסכול והסיטה את הזיעה שהצטברה על מוחה.
עומרי עידן ניתק את השיחה כל כך מהר כי לא היה לו סבלנות להכיל את העצבנות של גל.
" אני מבין שיש בעיות במשפחה. כדאי לך שתמהר להגיע הביתה לפני שהיא באמת זועמת, לא?" יעץ אליאור לעומרי עידן שסימן לו שיתקדם לביתו.
" קח את המפתחות של המכונית שלי ואסע בשלך ." הוא צעק אליו . עומרי עידן נופף לו לשלום בחזרה.
אליאור קם מהכורסא והלך אל היציאה של המלון , הוא הבחין בתהילה ובברקת , שכבר סימנו שהן מחכות לו בחניון כמעט שעתיים רצופות.
" סליחה , לא שמתי לב לזמן שעבר. " אמר בחיוך מתנצל והביט בהן במבט מובך.
הוא לא ידע שבאותו הזמן אביו עמד מלמעלה וצפה בו כשהוא נשבע לצאת לנקמה כנגדו , הוא שפך חומר דליק כי עצבן שאליאור כעס עליו , הוא ראה רק את הנקמה שלו.
בית המלון החל לעלות בלהבות , כשתהילה וברקת ראו את זה , הן סימנו לאליאור שיסיע אותן בחזרה לכניסה לעיר.


תגובות (1)

סיפור מדהים

28/10/2021 22:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך