Bloddy bomb
תהנו...

מנהרת התנים פרק 4

Bloddy bomb 25/09/2019 479 צפיות תגובה אחת
תהנו...

ניב הביטה בו במבט מפוחד , מפחדת שהיא תיכשל שוב.
היא ניסתה לקחת נשימה קלה ולשכוח את כל מה שקרה בגללה. אם הבוס שלה יחליט לפטר אותה.
אין לה מקום אחר אליו היא תוכל ללכת. ניב הסתכלה עליו בעיניים כועסות , כאילו לא מספיק שהיא עשתה פשלה רצינית.
היא רצתה לפצות על מה שנעשה באשמתה, ופשוט לשכוח מכך שאליאור כמעט עלה עליה בשנייה.
" סיימנו את השיחה ," אמר הבוס שלה בקשיחות יתרה , " אני מקווה שהבנת את הטעות שעשית ולא תחזרי עליה עוד פעם נוספת." הוא נעמד על רגליו והסתובב סביב החדר כאילו היה סביבון חסר מנוח.
" בטח שהבנתי , אדוני." ענתה ניב בביטחון והביטה בו בראש מורם.
לאחר מכן , היא הלכה לעמדת הקפה שהייתה ממש במקביל למשרד של הבוס שלה , חיוך גדול התנוסס על פניה והבטיחה לעצמה שבהזדמנות הבאה שתפול בחלקה היא לא תפספס כמו בפעם הקודמת.
היא הייתה מודעת לטעות שלה , היא פשוט לא רצתה לשלם את המחיר.
היא תתעלם מהעובדות הקיימות ותעשה בדיוק את מה שהיא יודעת הכי טוב לעשות .
למלא את תפקידה ותו לא.
כל עוד תהילה לא השתחררה מבית החולים, זה אומר הכול בשבילה.
היא תוכל לצמוח עוד מהכישלון של מעשיה ולעלות בדרגה נוספת בשביל שהבוס שלה יגיד לה רק מילה אחת : הצלחת במשימתך , גיבורה.
כמה היא חיכתה כל כך לרגע המיוחל כמו זה.
לאחר כמה דקות של שתיקה , נכנסה לשם עובדת חדשה שהייתה המזכירה החדשה של עומרי עידן , היה זה אחרי הרבה זמן אחרי שאמה נפטרה מסרטן , והיא נותרה לבד בעולם בלי שום מקום עבודה שיסכים לקבל אותה , לאחר גירושיה מאלימלך שהסתיימו די רע והיא נותרה כעת עם בתה היחידה רוני.
" שלום , ברוכה הבאה לג'יזל הפקות." אמר עומרי עידן בפנים רציניות למרות שבתוך תוכו הוא היה שמח על הגעתה של המזכירה החדשה , אביטל.
" אני מניחה שאתה עומרי עידן, " היא אמרה עם חיוך ביישני.
" אני אביטל , המזכירה החדשה." היא הציגה את עצמה ללא כל הקדמות מיותרות.
" כן," הוא ענה בחיוך ולאחר מכן הוא התיישב על הכיסא הירוק . " את מוזמנת לשבת." קבע עומרי עידן באחת ואביטל התיישבה במקומה והסתכלה עליו במבט בוחן.
לאחר מכן , עומרי עידן הבחין בגל , שבאה לבקר אותו במיוחד לאור העובדה שנועה לאה התעקשה שהיא רוצה לראות את אביה , שלא היה זמין אליה בכלל.
רוב הזמן הוא במשרד , משלים שעות עבודה נוספות גם אם הוא לא נוכח בביתו שלו. גל שראתה אותו מדבר עם המזכירה החדשה , אביטל.
היא החליטה בו ברגע להיכנס למשרד ולהבין מה קורה פה . מה הוא מעז לעשות מאחורי גבה , ללא ידיעתה.
" עומרי עידן קוטלר , שכחת את העובדה שאנחנו נשואים?" היא צעקה עליו בפניי אביטל , שלא הבינה עדיין מה קורה ביניהם.
" גל , תנמיכי את הקול טיפה! כולם לא צריכים לדעת שאנחנו בתהליכי גירושים! " ענה עומרי עידן בקול רגוע.
" גירושים?!" קראה גל בתוקף. " זה עדיין לא רשמי." אמרה באדישות והרימה גבה בהפגנתיות.
נועה לאה רצה אל עומרי עידן והתרפקה עליו.
" אבוש!" היא קראה בשמחה , גל ועומרי עידן החליפו מבטי שנאה – אהבה ביניהם.
" אני מאוד שמח שאת פה , אהובה שלי!" הוא קרא אל בתו בחיבה והסתכל מסביבו בחוסר אונים , הוא לא הבין בכלל מה עובר על גל.
" בקרוב לא תראה אותה!" גל איימה עליו שאם הם מתגרשים , היא לוקחת ממנו את הזכות לראות את הבת המשותפת של שניהם.
" גל , אל תנסי את הסבלנות שלי!" עכשיו עומרי עידן רתח מזעם , איך גל מעיזה לאיים עליו , " אנחנו עוד לא בבית המשפט." הוא אמר בנחישות.
" אבל נהיה שם , " הצהירה גל בעוקצנות , " אני אשלוף את הקלף שיש לי נגדך.!" אמרה גל בנחישות , היא תלשה את נועה לאה ממנו באכזריות.


תגובות (1)

סיפור מדהים

28/10/2021 21:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך