Bloddy bomb
חוטפים את תהילה ואת ברקת. מה יקרה בהמשך?

מנהרת התנים פרק 4

Bloddy bomb 11/09/2019 441 צפיות תגובה אחת
חוטפים את תהילה ואת ברקת. מה יקרה בהמשך?

ברקת לא האמינה למראה עיניה , אכן כך נראה המקום שבו תיפגש עם מי שהשאיר לה הודעת טקסט בטלפון הנייד שלה.

" זה כאן?" שאלה תהילה בזמן שברקת שתקה ושקעה עמוק בהרהוריה.

" כן , זהו המקום , תהילה." היא אמרה בטון קר וסימנה לתהילה שעדיף שלא תשאל שאלות מיותרות.

" אני ממש מפחדת." אמרה תהילה ועיניה התמלאו בפחד, היא הייתה במקום בלתי מוכר ומפחיד , כשלנגד עיניהן הן יכלו לשמוע יללות של תנים מכל מקום.

" אז תעצמי את עינייך ותספרי עד עשר." ברקת התעצבנה.

תהילה חייכה למרות שבתוכה הפחד בער בתגובה לעצבנותה והעמידה פנים כאילו לא הפריע לה ההערה שברקת העירה.

" טיפה נרגעתי ." ענתה תהילה בטון החלטי והיא ראתה מלפניה את התנים שמתלכדים יחדיו נגד שתיהן.

" את בטוחה שזהו המקום , ברקת?" נשמע קולה של תהילה רועד במקצת מפני שפחדה מהתנים.

" כן , לפי המפה נראה שאנחנו בכיוון הנכון . העיר הזאת קרובה אלינו יותר ממה שחשבתי." ציינה ברקת ואז הבחינה שהתנים עמדו לתקוף אותן.

" תברחי!" אמרה תהילה בבהלה וקפצה ממקומה כדי להספיק להימלט מהתנים. התנים רדפו אותן עד אשר הן הגיעו ביחד לראש הגבעה.

הן הפנו מבטן הצידה , מכל מקום שהן הסתכלו לא היה להן לאן לברוח יותר.

אז הן רק זכרו שהן קיבלו מכה קטנה בראש ומאז הן היו שביות אצל התנים.

" איפה אני?" שאלה תהילה בחשש גלוי , וכל מה שהיא יכלה לראות היה חושך מוחלט.

ואז שתיקה ארוכה שלא אמרה שום דבר.


תגובות (1)

סיפור מדהים

29/10/2021 11:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך