Bloddy bomb
שנה טובה ומתוקה כדבש!

מנהרת התנים פרק 5

Bloddy bomb 26/09/2019 526 צפיות תגובה אחת
שנה טובה ומתוקה כדבש!

עומרי עידן עוד לא התאושש מדבריה הסוערים של גל , שהתעקשה לקחת ממנו את נועה לאה, אם הוא מתגרש ממנה , הוא לא יראה אותה יותר.
" אני מצטער , זה פשוט היום שאני צריך להיות עם נועה לאה," אמר עומרי עידן בהצטערות עמוקה , " היא לא רואה אותי בבית , אז היא מאוד מתגעגעת." ענה ביובש ולאחר מכן התרווח על כסאו.
" מה בנוגע לאשתך?" שאלה אביטל בסקרנות , היא שלחה את בתה רוני לגן ואז באה למשרד.
" אין יותר אשתי, היא עוד מעט תהיה גרושתי." תיקן אותה עומרי עידן באלגנטיות.
" מה היא רצתה ממך?" שאלה אביטל בסקרנות.
" היא באה לדרוש ממני את מה שנתתי לה בחזרה. " ענה עומרי עידן בחיוך עצוב , " וזה כולל גם את הבת שלי!" אמר בהרהור.
" אהה , אני מבינה שהנושא הזה מעציב אותך," אמרה אביטל בקול שקט אך חד למדיי.
" עזבי, בואי נחזור לעניין שלשמו התכנסנו לפה." קבע בהחלטיות.

עומרי עידן כמו חזר לעצמו בבת אחת. אביטל ישבה מולו והקשיבה היטב למה שהוא אומר.
" איפה עבדת קודם?" שאל עומרי עידן בזמן שהוא התחיל להקליד את הפרטים שלה במחשב הנייד שהוא רכש לעצמו בתקופה האחרונה.
" שום דבר . כל השנים האלה הייתי מובטלת בבית. אין לי ניסיון כלשהו כיוון שזאת העבודה הראשונה שאני עובדת בה." אמרה אביטל בקצרה מפני שלא היה לה חשק להתחיל להסביר על עצמה.
" טוב, יש לך ניסיון בתוכנות וורד ואקסל? את יודעת להקליד מהר מסמכים?" שאל עומרי עידן ברצינות וסקר אותה מכף רגל עד ראש.
" אני שולטת בוורד די טוב , באקסל אפשר להגיד שאני לא משתמשת בתוכנה הזאת בכלל." אמרה אביטל במבוכה כשהבחינה שעומרי עידן המשיך להסתכל במשך דקות ארוכות.
" אוקיי , אז התפקיד שלך יהיה בעיקר כמזכירה שלי בטלפונים ובהקלדת המסמכים בוורד, כאחד לחודש תהיה לנו ישיבה שבה נדבר על הצעות למצגת שהעלו האנשים שבאים לכל מיני אירועים חשובים בחברה." הסביר עומרי עידן באריכות.
" ומי אחראי על המצגות?" שאלה אביטל בחשש כי היא הייתה צריכה עכשיו ללמוד את הכול מאלף עד תו.
" את תהיי אחראית על המצגות," קבע בהחלטיות , " אני לא יכול לעשות הכול פה לבד." אמר בהרהור.
" טוב , אז תעשה סיור בשבילי במשרד?" שאלה אביטל בביישנות , " פשוט אני רוצה לראות מי עובד פה." התעקשה אביטל.
" כן , עוד רגע." אמר עומרי עידן כי ורד העבירה לו שיחה נכנסת מגל אשתו , " תשבי בינתיים כי יש לי שיחה חשובה." נשף בעצבנות ולא האמין שגל עדיין חיפשה אותו בנרות.
" מתי אתה חוזר הביתה?" ענתה גל בזעם , " נועה לאה מחכה לך." אמרה בזמן שנשמע קול בכי ברקע .
עומרי עידן זיהה מיד את הקול ללא קושי.
" אמרתי לך שאחזור אולי בלילה." כעס עומרי עידן מפני שהוא היה חייב להמשיך לעבוד.
" לא בלילה , אני רוצה שתבוא מיד." אמרה גל בנימה קשוחה.
" גל , בוא לא נתנהג כאילו אנחנו בעל ואישה. זה משהו שכבר הפסקת לעשות ממזמן."
הוא ניתק את השיחה מבלי להוסיף מילה נוספת.
" איפה היינו?" ניסה לרענן את זיכרונו בעוד הוא שט במחשבותיו על נועה לאה , על מה יהיה איתה אם הוא אכן יתגרש מגל.
" שתראה לי את כל העובדים." הזכירה לו אביטל בחיוך חם וקמה ממקומה בעקבותיו אל המשך המסדרון.

-יומיים מאוחר יותר-
זה היה יום אביבי חמים בו תהילה השתחררה מבית החולים , היא עדיין לא שכחה את הטראומה שעברה עליה .
ברקת התלוותה אליה כאשר היא הייתה צריכה לשמור עליה מפני ניב , האופנועית המסתורית שפגעה בה יותר מפעמיים.
" אגיד לך משהו? " אמרה תהילה בנימה מסתורית ," אני ממש מפחדת." ענתה בלחץ וההרגשה שלה רק התחזקה עוד יותר.
ברקת לא יכלה לשמור את מה שהיא יודעת על ניב והיא הייתה חייבת להוציא את זה ממנה איכשהו.
" יש משהו שאני צריכה להגיד לך , בכלל לא קוראים לה ניב סמל , קוראים לה אבישג זוהר." פוצצה ברקת את הפצצה מבלי לשים לב שאליאור מקשיב לכל מילה שהיא אומרת.
" אמרתי לך לא לספר לתהילה על זהותה האמיתית של ניב!" אמר אליאור בנזיפה .
תהילה הסתכלה על אליאור ואז רק על ברקת , זאת אותה האופנועית המסתורית שבגללה היא הגיעה לבית החולים הארור הזה.
היא רק רצתה להיעלם פשוט מכאן ולא לחזור להתראות עם שניהם.


תגובות (1)

סיפור מדהים

28/10/2021 21:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך