אלכס
אני ממש מצטערת על האיחור, פשוט מבחנים, ושיעורי בית, לא ממש היה לי זמן לכתוב. ממש חשוב לי לדעת מה שאתם חושבים אז בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו! :)

מסתורי המפתח (פרק 3 חלק א')

אלכס 09/12/2011 739 צפיות 10 תגובות
אני ממש מצטערת על האיחור, פשוט מבחנים, ושיעורי בית, לא ממש היה לי זמן לכתוב. ממש חשוב לי לדעת מה שאתם חושבים אז בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו! :)

התעוררתי בחדר שלא זכרתי. ניסיתי להיזכר איך הגעתי לכאן ולא הצלחתי.זה היה חדר קטן עם מיתה, שידה, ארון, ומראה תלויה בקצה החדר. התקרבתי למראה וראיתי שראושי מוקף בתחבושת. התחלתי להיזכר באירועי היום או אולי אתמול? כמה זמן עבר?
דפיקה בדלת, סאם ניכנס ושאל " איך את מרגישה?"
"בסדר" אמרתי. לא הבנתי למה הראוש שלי לא כואב, זכרתי את המכה החזקה שהרגשתי כשדפקתי אותו בכיסא. הורדתי את התחבושת וראיתי שרואשי ניראה בסדר אפילו בלי שריטה אחת.
"איך הגעתי לכאן?" שאלתי.
"אחרי שאנחנו נפלנו מהגשר לנהר אני וקאס הוצאנו אותך מהמים והבנו אותך למקום בטוחה, לפה" ענה לי.
"כמה זמן ישנתי?" שאלתי.
"כמה שעות" ענה לי. "את רעבה?" שאל.
באותו רגע הבטן שלי קרקרה ולקחה לי את התשובה.
נכנסנו לסלון שם ישב קאס מול הטלוויזיה וראה משהו. ניזכרתי שהיה לו חתך עמוק ביד השמאלית, וכשהסתכלתי עליה ראיתי רק שריטה שנראתה די ישנה אולי בת שבועים. לא הבנתי איך…
באותו רגעה החלטתי שאני רוצה לקבל תשובות!! עכשו !!
סאם הלך למטבח להביא אוכל. רק כשהוא חזר עם צלחת פסטה הבנתי עד כמה אני רעבה. אני מוכרחה לציין שסאם חייב ללמוד לבשל. למרות זאות אני גמרתי את הכול תוך שניה.
"אוקי עכשו אני רוצה תשובות" אמרתי.
"מה את רוצה לדעת?" שאל.
"הכול!!!!!!!!למה שדים רודפים אחרי? מזאת אומרת שאתם שומרים? איזה תוכנית אני מסכנת לשדים? הכול!!!!!!" עניתי.
"אוקי… הייתה פעם משפחה שהייתה אחראית על האיזון בעולם. היא זאת ששמרה שהמצב עם השדים לא יצא מכלל שליטה. היא צדה אותם וניסתה להגן על העולם. אבל לשדים היה מנהיג חזק מאוד שאיים להשמיד את העולם. לכן המשפחה יצרה בית כלא שיכלה אותו שם לתמיד. כלא חסין שאי אפשר לשבור. אבל לכול כלוב יש מפתח… הם החביאו את המפתח מהשדים שתמיד רצו להסיג אותו כדי לשחרר את אדונם האהוב" סאם עצר כדי לקחת אוויר.
"כול זה טוב ויפה אבל מה זה קשור עלי"? שאלתי.
"המשפחה העבירה את המפתח מדור לדור לבן אדם נבחר" המשיך סאם והתעלם מהערה שלי. " אבל השדים הלכו והכחידו את המשפחה הגדולה והעוצמתית, עד לאישה אחת. האישה הקימה משפחה, בעל וילדה היא רצתה משפחה רגילה" הוא עצר.
"הילדה הזאת את, את מעמוצת." אמר סאם במבט קצת עצוב.


תגובות (10)

סיפור מדהים!! תמשיכי!!!

14/12/2011 08:14

סיפור מדהים!! תמשיכי!!!

14/12/2011 08:14

תודה :) ממש חשוב של שהגבת :)

14/12/2011 08:25

זה מושלם מדי!! המשך!! אני מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן לקרוא… אבל אוף, עכשיו אני במתח! פליז המשך!

15/12/2011 08:49

תמשיכי מהר מהר מהר!!! D:
הכתיבה שלך מדהימה.

15/12/2011 08:55

הסיפור שלך פשוט מקסים תמשיכי מהר מהר מהר בברכת סופ"ש נעים ממני בקי ♥♥♥

15/12/2011 09:13

תודה:) !! אני ממש שמחה שאהבתן את ההמשך :)

16/12/2011 12:56

נו תמשיכי פליזזזזזזזזזז את כובת כל כך מדהים (בלי השגיאות כתיב :)

19/12/2011 05:09

תודה רבה יעל !! חשוב לי שאהבת:) כן אני יודעת… יש לי קצת בעיה עם זה…
אני מתכוונת להמשיך היום או מחר.. :)

19/12/2011 11:15

היוש אלכס =)) סליחה שלא הגבתי קודם לא ראיתי שהמשכת .. אבל רק רציתי להגיד שזה מושלם !!! ואני מחכה להמשך =)))

24/12/2011 01:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך