אלכס
זה הסיפור הראשון שלי אז הייתי רוצה לדעת מה אתם חושבים עלו.. אני יודעת שיש לי שגיעות כתיב יש לי קצת בעיה עם זה... אם תאהבו את הסיפור אני המשיך אותו ובבקשה כשמשהוא קורא אותו שיגיב זה ממש חשוב לי... תודה ^_^

מסתורי המפתח

אלכס 27/11/2011 751 צפיות 14 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי אז הייתי רוצה לדעת מה אתם חושבים עלו.. אני יודעת שיש לי שגיעות כתיב יש לי קצת בעיה עם זה... אם תאהבו את הסיפור אני המשיך אותו ובבקשה כשמשהוא קורא אותו שיגיב זה ממש חשוב לי... תודה ^_^

הם אומרים שאני אמורה להציל את העולם. תמיד הרגשתי שאני שונה אולי אפילו "פריקית" אבל לא גיבורה…. מצד שני לא כולם חושבים שאני אצליח, יש כאלה שאומרים שאני הביא את סוף העולם. העולם שבו אני חייה יכול להיות מסוכן אבל אני יודעת אך לשרוד… לפחות שרדתי עד עכשו…

אבל בו נתחיל מההתחלה…. קוראים לי אליס ואני בת 16 יש לי עניים כחולות ירוקות, שער חום ארוך. ואני הייתי ילדה רגילה.. טוב כימעת רגילה.. יש לי כוח מיוחד, אני יכולה לשלוט ביסודות: אש, מים, אוויר, ואדמה.
גילית אותו עוד כשהיתי בת 6 כשהתעצבנתי על ההורים שלי שלא קנו לי את הבובה שרציתי ופוצצתי בטעות את החלון שבחדרי… אבל לא לא סיפרתי להורים שלי כי הייתי עצבנית עליהם. אז שמרתי את זה בסוד וסיפרתי להם ששחקתי בכדור ובטעות פגעתי בחלון. אחר כך פשוט שכחתי מזה וכשנזכרתי זה ניראה לי לא הגיוני. זה קרה עוד כמה פעמים תמיד כשהייתי כואסת מאוד, עצובה מאוד או כול רגש חזק אחר. לא סיפרתי את זה לאף אחד כי הם היוא חושבים שהשתגעתי אבל אני ידעתי שמשהו ממש לא בסדר אצלי…

אבל חוץ מזה חייתי כמו כול ילדה רגילה. שני הורים אמה, דין. וכמובן האחות גדולה שתמיד הייתה מוצלחת ממני בכול דבר רו. היחסים שלי איתה די מורכבים משום שמצד ראשון אני אוהבת אותה כי כיף לי איתה ואנחנו ממש פתוחות אחת אם השניה. למרות שמצד שני כול הזמן יש לאנשים ציפיות ממני להיות מושלמת כמוה.. אבל איך אפשר להיות מושלמת כמוה יש לשער גלי זהוב עניים כחולות בהירות פשוט מהממת שציונים שלה מעל הממוצה היא מאוד פפולרית ויש לה חבר מדהים. איך אפשר להיות כמוה ???

אז כן אני ילדה ממוצעת עם ציונים בקושי עוברים לא פפולרית ונכנסתי לתסבוכת מאוד רצינית… זה קרה ביום רגיל התארגנתי כמו תמיד לבצפר, יצאתי לכיון הבצפר, שעתים ראשונות היה לי הסטוריה (נירדמתי ישר), אז שעתיים תנ"ך (המשכתי לישון) ואז הגיעה ספורט שחקנו מחניים. בדרך כלל אני סתם עומדת במגרש ובוה בדברים עד שמפסילים אותי אבל היום נישארתי אחרונה (אל תשאלו אך אין לי שמץ אני לא ילדה ספורטיבית במיוחד). וכשסמתי לב שאני אחרונה התכוונתי לתת לכדור פשוט לפסול אותי אבל אז הסתכלתי לכיוון הבנות שבמגרש השני וקפתי.

לכולן היוא עניים שחורות לגמרי וקעקועים עם סמלים מוזרים בכול הגוף שטפסו למסביב לראוש. אני יכולה להשבה שראיתי את הקעקועים זזים. עף לכיווני כדור במהירות כזאות שבקושי סמתי לב. עשיתי קפיצה משולשת אחורה ואין לי שמץ איך עשיתי את זה זה היה פשוט רפלקס. הסתכלתי על הבנות בכיתה שלי והן ניראו בסדר גמור. לא הבנתי איך הן לא רואות את ה..ה.. יצורים האלה. אחד היצורים פנה עלי ואמר "את תמותי עכשו" קפתי הייתי בהלם מיליון מחשבות התרוצצו לי ברוש: מה הם? למה הם רוצים שאני המות? מה עשיתי? איך אני בורחת? מה לעשות?… ולפני שהספקתי אפילו לענות לפחות על שאלה אחת ברואשי כדור נוסף הגיעה אבל הפעם הוא בער באש. זינקתי אחורה והתחמקתי ממנו. ידעתי שאני חייבת לעשות משהוא עכשו, אבל מה? פתאום נכנס גבר צעיר במעיל אפור (למרות שהיה אז קיץ) מדלת האולם. העיף את היצורים לכול הכיוונים בהנפת יד ואמר לי "אנחנו צרכים ללכת עכשו הסברים אחר כך" ומשך אותי על מחוץ לאולם…


תגובות (14)

וואו! וואו, וואו, וואו!!! זה סיפור מדהים, באמת! את מאוד יצירתית! זה מזכיר לי את הספרים בסדרת פרסי ג'קסון:) המשך! מיד! אני במתח!

28/11/2011 08:42

תודה זה מאוד חשוב לי שהגבת :) כן, פרסי ג'קסון הוא ההשראה שלי לחלק הזה של הסיפור. אבל זה לא הולך להיות דומה…

28/11/2011 09:53

המ..יפה מאווד !

28/11/2011 10:01

מדהים מדהים מדהים!
יש לך כתיבה ממש יפה… :)
הייתי מציעה לך לעשות אנטר בין קטע לקטע, זה מגוד מקל על הקריאה ועושה סדר בעיניים…
וגם את יכולה לכתוב את הפרקים קודם ב: Word ואז הוא יעזור לך למצוא שגיאות כתיב…
אבל הסיפור נשמע מהמם!

28/11/2011 21:07

תודה :) אני אולי קצת חופרת אבל ממש חשוב לי שהגבת !! יש לי בעיה עם ה word. הוא word אנגלי אז הוא מטקן שגיעות כתיב רק באנגלית. ותודה על העצה !! :)

29/11/2011 03:34

מתי את ממשיכההה?

29/11/2011 07:57

המשכתי.. אני מחכה שיאשרו לי אותו… :)

29/11/2011 22:47

ואוו מקסים מדהים אהבתי ברמות צהרים טובים והמשיכי דחוף ממני בקי ♥♥♥

30/11/2011 03:55

ואוו את כותבת מדהים =))))) מקווה שיאשרו את ההמשך בקרוב =))

30/11/2011 05:56

תודה רבה! אתן לא יודעות כמה זה חשוב לי:) !!

30/11/2011 13:36

מצטערת שלא הגבתי קודם, לא ראיתי את הסיפור O_O
אז, הסיפור הזה מדהים!
הכתיבה שלך מקורית ומעוררת השראה- המשיכי כך!

03/12/2011 22:01

זה מדהים! את מאוד מקורית ואני עוברת לפרק הבא מיד

06/12/2011 09:45

היי אלכס אני מאד מבקשת כי תמשיכי לכתוב את הסיפורים המהממים שלך מהר ככל שתוכלי תודה וערב נפלא באהבה בקי ♥♥♥

06/12/2011 10:14

את כותבת מדהיםםםם

19/12/2011 05:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך