אלכס
אני ממש ממש מצטערת שלא העלתי בחודש האחרון !! אבל אני אשמח לתגובות !! :) תודה <3 אני ימשיך עם 5 תגובות :)

מסתורי המפתח (פרק 3 חלק ג')

אלכס 25/01/2012 838 צפיות 12 תגובות
אני ממש ממש מצטערת שלא העלתי בחודש האחרון !! אבל אני אשמח לתגובות !! :) תודה <3 אני ימשיך עם 5 תגובות :)

יצאנו מהבית לרחוב שקט, אפילו שומם אפשר להגיד. רק אז הבנתי שהשעה כניראה ממש מאוחרת "מה השעה?" שאלתי.
"אחת, כניראה באמת הגזמנו קצת ההורים שלך בטח משתגעים" צחק סאם וניכנס למושב הנהג ואני לידו
'אחת !!! אמא שלי תהרוג אותי שלא לדבר על אבא שלי !! אוף !!!!! איך אני יוצאת מהצרה הזאות עם תרוץ טוב ??' חשבתי.
"על מה את חושבת?" שאל.
"על איך לא למות מההורים שלי!!"
"מכול הדברים שגילית היום את דועגת לזה ?" שאל וניראה משועשה.
'למה הכול משעשעה את הבן אדם הזה?'
האמת כשהסתכלתי עלו עכשו ראיתי שהוא אולי בן 22-23 ודי חתיך.. שיש לו עניים בצבע חום כתמתם, ואת החיוך שתמיד מרוח לו על הפנים, והמבנה גוף שלו היה שרירי וחזק.. בוא נגיד שאם הוא היה בא לבצפר שלי אז כול הבנות היוא נמרחות עלו…
"אליס? הכול בסדר? שאלתי שאם מכול הדברים שגילית היום את דואגת דפקה לזה?" אמר.
"אי אפשר להגיד שאני לא בהלם מוחלט אבל תמיד הרגשתי קצת שונה.. " אמרתי.
"זה כי את באמת שונה, את ממשפחת הציידים זה משהופך אותך למיוחדת" אמר.
"איך בכלל גיליתם שזות אני?"
"זה לקח יותר זמן משציפינו למצואו אותך.. אבל בכול זאות אנחנו שומרים ומתפקידנו לשמור עם משפחתך" אמר.
"תפקיד השומרים הוא לישמור על משפחת הציידים?" שאלתי.
"כן, אבל רוב השומרים מאמינים שמשפחת הציידים נכחדה ולכן הם יצאו למסעות צייד בעצמם וכרגע הם מפוזרים בכול העולם" אמר.
"איך יודעים אם מישהוא שומר?"
"שומרים יכולים להיות רק למספר משפחות עתיקות שהגנו על משפחת הציידים. השומרים מפוזרים לפי דרגות, מהמישפחה שהייתה קרובה ביותר למשפחת הציידים לרחוקה ביותר. אפשר לזהות אותם לפי הכוחות שיש להם." אמר.
"איזה כוחות ?"
"זה תלוי בכול בנאדם ובנאדם לכול אחד יש את היכולת המיוחדת שלו, אבל יש דברים בסיסים שלכולם יש אותם. כמו למשל להתרפה מהר או רפלקסים טובים יותר.. כאלה דברים" אמר.
אהה… אחשב הבנתי למה החתך שביד של קאס ניראה כמו פצעה ישן.. וגם הראוש שלי.. רגעה אבל.. " מה ההבדל בין משפחת הציידים לשומרים? לפי מה שאני מבינה השומרים יכולים גם לצוד טוב באזרת הכישורים שלהם…?"
"כן את אולי צודקת אבל השומרים מתעייפים יחסית מהר כשהם משתמשים היכולות שלהם, כמובן שהכול קטע של תירגול אבל בכול זאות זה קשה. לאומת זות משפחת הציידים מתעייפים לאט יותר ומוכשרים הרבה יותר משום שלהם יכולות להיות מספר רב של יכולות מיוחדות בעוד לשומרים יש אולי שתים או שלוש במקרים חריגים. משפחת הציידים גם הרבה יותר טובים בלחימה. ועוד בימי קדם הם אלה ששלטו והנהיגו. " אמר. "אני מעוניין לדעת במה את מוכשרת.."
"אני כבר יודעת, במה אני מוכשרת.. אפשר להגיד.." אמרתי.
"באמת?" אמר מופתעה.
" כן, אני שולטת ביסודות – מים , אש ,אוויר ,ואדמה " אמרתי.
הוא הסתכל עלי במבט מוזר כול כך שהייתי חייבת לשאול " למה את מסתכל עלי כחה?"
"פשוט, בדרך כלל עוברות שנים של תרגול ליפני שמגלים את היכולת המיוחדת שלך, נגיד לי זה לכך שנתיים. ואת כבר גילית אותו.. זה אומר שיש לך כניראה כוח יוצא דופן " אמר.
" מה הכישרון שלך?" הסתקרנתי.
"לצפות את מהלכי היריב, זה סוג של ראיה לעתיד במובן מסוים… ואני שולט בכלי נשק טוב מאוד, יותר מאחרים" אמר.
'מממ… מעניין מה יקרה עם אני יקפוץ עלו עכשו.. הוא יראה את זה? טוב אני הולכת לקפוץ עלו.. שלוש, ארבעה ו..'
"מה את בודקת אותי ?" שאל שסאם ועשה פרצוף נעלב.
"רק קצת" אמרתי עם חייוך שובב. אז הוא כן חזה את זה… מעניין… הוא פרץ בצחוק ואני אחרו…
כשנרגנו.. כבר ראיתי שאנחנו קרובים לבית שלי "מתי אני יראה אתכם?" שאלתי והבנתי שתוך יום אני כבר נקשרתי כול כך לסאם שלא רציתי שהוא ילך…
"אנחנו נדבר.. יש לי תמספר שלך.. ואני וקאס צרכים לחשוב איך לשמור עליך מסכנות בשבועים בצפר שנישאר לך " אמר " לא נורא נחשוב על משהו .. "
עמדנו מול הבית שלי, "לילה טוב" אמר.
ישבתי במושב ולא יכולתי לצאת. פתאום קלטתי ששחכתי בכלל להמציא תירוץ טוב. אולי אולי… אוף. אני לא יודעת, אני כול כך מתה! ופתאום אותו כעס שהרגשתי קודם חזר. מי הם חושבים שהם !! לא לספר לי שאני מאומצת, וביכלל כמה הם יודעים ? ועוד אני צרכה להרגיש לא בסדר??
"תודה על ההסעה" אמרתי, ויצאתי מהאוטו. עברתי את הכביש ופתחתי את דלת הכניסה.


תגובות (12)

למה כולם מתחילים לחכות לתגובות???
תמשיכי בבקשה!!! D:

27/01/2012 09:14

כי אם אף אחד לא קוראה ולא רוצה המשך אז למה להעלות סיפורים… ?

27/01/2012 09:18

תמיד יש כאלה שרוצים המשך, כמוני למשל P:

27/01/2012 09:23

תודה :) זה עוזר לכותב לדעת שיש כאלה שרוצים המשך.. זה עוזר להם להמשיך :)

27/01/2012 09:35

אאאאאאאאאאאאאאאאאה!
שאני לא ארצה המשך??
הגזמת!
יויויויו אלכס כמה טוב שחזרת אז תתחילי להאיץ את הקצב!!

מיעל

27/01/2012 10:02

פרק מדהים

27/01/2012 10:03

!!!!!!!

27/01/2012 10:03

אלכס….הסיפור הזה ממש ממש
יפה!!!!!!!
תמשיכי מהררררררררררררררררר

30/01/2012 13:01

פרק מדהים !!!! סליחה שאני מגיבה רק עכשיו =((
לא ראיתי שהעלת ..
אבל זה מדהים !! המשך עכשיו =)

31/01/2012 12:04

מדהים! תמשיכי ומהר! ואל תחכי לתגובות, תכתבי בשביל הכיף (ובשבילי כי אני חייבת לדעת מה ההמשך) :)

31/01/2012 12:09

תודה!!! :) ממש חשוב לי שאהבתם :) אני אמשיך בקרוב.. פשוט אני קצת תקועה…

31/01/2012 12:34

המשך!! זה מושלם, ואני מממש מצטערת שלא קראתי את זה יותר מוקדם.. בעצם אני לא, כי עכשיו יש לי פחות זמן לחכות עד הפרק הבא. שתכתבי. עכשיו. חח:) אני יודעת שזה נראה כאילו אוצר המילים שלי טיפה מוגבל, אבל בכל זאת, מושלם! מושלם! מושלם!

03/02/2012 08:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך