נקמת דם פרק 4

צבי 4000 19/05/2020 521 צפיות תגובה אחת

"הגענו" הכריז תום. לאחר שעה של נסיעה בעודם מתחמקים מהמשטרה הם עצרו ליד בית עץ ביער ליד אפיקים."תזכירי לי למה הוא גר לבדו ביער?" שאל תום."אני לא זוכרת את כל הפרטים אבל זה קשור במשהו מעברו" השיבה אליאנה. הם ניגשו לדלת ואליאנה נקשה עליה. צעדים נשמעו ואיש שנראה בשנות הארבעים לחייו פתח את הדלת."אליאנה!" הוא קרא."כמה טוב מצדך שבאת לבקר" הוא אמר.
"ומי זה?" הוא הסתכל על תום."זה תום. הוא חבר שלי" אליאנה השיבה לו."תום תכיר את מייקל".
"תמיד שמח לפגוש חבר של אליאנה". מייקל הושיט יד ותום לחץ אותה."אז בשביל מה באתם?" מייקל שאלה.
"יש לנו בעיה" אליאנה אמרה."אתה זוכר את אחמד?"
"ברור שאני זוכר אותו" הוא אמר.
"תכנסו" אליאנה ותום נכנסו לבית והוא סגר אחריו את הדלת. הם התיישבו על ספות בסלון הבית.
"אני מבין" הוא אמר לאחר שאליאנה הסבירה לו מה קרה.
"אז אחמד מסתובב עם כוחות של דם והוא חטף את אבא שלך?"."כן" היא אמרה.
"טוב שבאתם אליי" מייקל אמר.
"יכול להיות שאני יודע לאן הוא לקח אותו" הוא פתח מגירה לידו ושלף מפה של מדינת ישראל עם כל מיני איקסים אדומים."זוהי מפה של כל המחסנים שהיו שייכים לארגון של אחמד לפני שפורק" הוא אמר.
"רובם כבר נהרסו מזמן אבל יש אחד שלא" הוא הצביע על איקס בצפון המפה ליד הכינרת."אז אתה אומר שהוא מחזיק את אמיר בטבריה? שאל תום. "כן" הוא אמר."מדובר במחסן נטוש באזור התעשיה של העיר. די רחוק מעין הציבור". מייקל אמר."וגם אם תמצאו את המחסן עדין יש כמה בעיות. ראשית המשטרה מחפשת אחריהם כשהם חושבים שעזרתם להבריח את אמיר מהכלא. שנית: בשניה שאחמד יראה אתכם הוא ישתמש בכוחות שלו ואז מי יודע מה יקרה"
אליאנה נאנחה.
"ובכל זאת מה מונע ממנו להרוג את אבא שלי?" היא שאלה."את." מייקל אמר."לפי מה שאמרת אחמד מעוניין לנקום באבא שלך והוא יעשה את זה אם יגרום לך סבל"."נהדר" אמר תום."אז מה עושים?"."נחשוב על משהו" אמר מייקל."בינתים תישארו פה ללילה".

אזור התעשיה טבריה 21:00

אחמד עמד בכניסה למחסן הנטוש שלו וצפה במכונית שחורה עוצרת מולו. שני אנשים יצאו ממנה גוררים אדם עם ברדס שכיסה את ראשו."כמו שביקשת" אחד מהם הסיר את הברדס. אלכס מיצמץ מהאור החזק שהאיר עליהם.
"איפה אני?" הוא הבחין באחמד.
"אתה!" הוא בא להסתער עליו אבל אחמד החווה בידו ואלכס קפא."כל כך לא מנומס" הוא אמר. הוא סימן לאחד האנשים והוא הוציא פטיש ועילף את אלכס. "אני סומך אליכם שביחידת שר"ף לא יודעים דבר על "היעלמות" האסיר".. הוא צחק.
"ברור" אחד מהם אמר."אם מישהו ישאל נגיד שהוא נמלט ממאסר" אמר השני."מצוין" אמר אחמד. בזמן שהם דיברו הם לא שמו לב שדמות עם שיער כסוף מתצפתת עליהם מגג של מחסן אחר."בינגו" תמוז אמרה."עכשיו להודיע לאליאנה" היא הוציאה את הגביש התכלת שנותר ברשותה אחרי המלחמה השמימית. הוא הראה נקודה כתומה ליד אפיקים. תמוז נעלמה בערפל.


תגובות (1)

סיפור מדהים

24/10/2021 08:00
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך